IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : It's not a tumor! [filmtopic] Vorige pagina | Volgende pagina
Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 05-11-2019 10:52 by Dirge for november (Redacteur) Profiel van Dirge for november

Mandy. Ik vond 'm maar erg matig. Geen enkel personage heeft diepgang. De eerste helft probeert veel te hard om diep over te komen, maar is overduidelijk ontzettend oppervlakkig. Het tweede deel maakt iets goed door compleet over de top te gaan, maar slaat ook daar de plank mis. Effectbejag. En die filters vind ik nogal goedkoop. En van lensflare word ik al helemaal niet enthousiast. Kartonnen filmpje wat mij betreft.



PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 12-11-2019 9:38 by PandroidJack Profiel van PandroidJack

Het vervolg op Zombieland ('Double Tap') met de kindjes gaan zien. Ondanks hier en daar vernietigende kritieken, vond ik 'm goed meevallen. Er mocht iets meer zombie inzitten, en sommige personages (zoals dat seuterige hoofdpersonage) zijn bij momenten knap irritant, maar al bij al dikke fun (ook voor kinderen, omdat het nooit eng wordt).


The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 29-11-2019 11:53 by PandroidJack Profiel van PandroidJack

Ge-Netflixed. Meer dan 3 uur kijken naar een meanderend maffieverhaaltje van dertien in een dozijn zonder al te veel spanningsbogen, is een erg lange en dus weinig onderhoudende rit. 't Is duidelijk geen toverformule om enkele grote namen bij elkaar te gooien en te hopen dat er dan sowieso iets magisch gaat gebeuren. Nope, not my cup of tea.



[Dit bericht is gewijzigd door PandroidJack op 29-11-2019 11:53]


The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 01-12-2019 14:58 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

ook gezien


erg sterk gebracht, heel vloeiend, zeer onderhoudend.


signature


Bub
Doomed by the living dead!
Usericon van Bub
Posted 03-12-2019 8:27 by Bub Profiel van Bub

Rambo: Last Blood.

Verstand op nul en kijken. Het laatste half uur was wel prima met behoorlijk wat vermakelijke kills.
Daarvoor was een of ander (saai)verhaaltje, beetje jammer.


bub


Bub
Doomed by the living dead!
Usericon van Bub
Posted 04-12-2019 16:52 by Bub Profiel van Bub

Der Goldende Handshuhe / The Golden Glove.

Filmpie, welke gebaseerd is op een boek welke weer gaat over een seriemoordenaar.

Een toppertje in ranzigheid van het niveau I Love Dries, maar dan wel beter gemaakt. Prima vermaak. Geweldige figuren aan de bar Der Goldene Handschuhe ook zoals Tampon Günther.

Het gaat dus niet om de gore zoals in een slasher, want die is afwezig. Het is ook geen horrorfilm.
Smerig is het wel. Prima vermaak met een paar zeer komische scenes.
Voornamelijk de scenes die in de bar Der Goldende Handshuhe afspeelt.

Goede soundtrack ook met die Duitse slagers.



bub


zodiac lung
Usericon van zodiac lung
Posted 04-12-2019 20:56 by zodiac lung Profiel van zodiac lunghttp://https://www.last.fm/user/Panzerke

quote:
Op 4 december 2019 16:52 schreef Bub het volgende:
I Love Dries

Goede genade, wat een film is dat.


One chord is fine. Two chords is pushing it. Three chords and you're into jazz.


Mythics
Usericon van Mythics
Posted 04-12-2019 21:30 by Mythics Profiel van Mythics

'L'année dernière à Marienbad' (Resnais, 1961)



Inmiddels al een paar keer gezien, maar blijft intrigerend


I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath


Daops
Usericon van Daops
Posted 05-12-2019 10:55 by Daops Profiel van Daops

Geweldige film, jaarlijst-materiaal



www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


ex-filosofem
Usericon van ex-filosofem
Posted 05-12-2019 12:48 by ex-filosofem Profiel van ex-filosofem

Voor de zoveelste keer.




That we build great walls, but for our sins. We open up the gates and let the assassins in.


zodiac lung
Usericon van zodiac lung
Posted 06-12-2019 9:12 by zodiac lung Profiel van zodiac lunghttp://https://www.last.fm/user/Panzerke

quote:
Op 4 december 2019 16:52 schreef Bub het volgende:
Der Goldende Handshuhe / The Golden Glove.

Filmpie, welke gebaseerd is op een boek welke weer gaat over een seriemoordenaar.

Een toppertje in ranzigheid van het niveau I Love Dries, maar dan wel beter gemaakt. Prima vermaak. Geweldige figuren aan de bar Der Goldene Handschuhe ook zoals Tampon Günther.

Het gaat dus niet om de gore zoals in een slasher, want die is afwezig. Het is ook geen horrorfilm.
Smerig is het wel. Prima vermaak met een paar zeer komische scenes.
Voornamelijk de scenes die in de bar Der Goldende Handshuhe afspeelt.

Goede soundtrack ook met die Duitse slagers.


Gisteren gezien. Ik vond het een erg goede film, maar ik geloof om vooral andere redenen dan jij. Ja, bij tijd en wijlen geestig en met mooie personages, maar ik vond het vooral prachtig gemaakt. Een mooi kijkje in het hoofd van de seriemoordenaar, en een verademing dat het nu eindelijk eens geen hoogbegaafde, ijskoude gast is.

Met een mengeling van afgrijzen en fascinatie zitten kijken. Kleine huivering toen de aftiteling begon.


One chord is fine. Two chords is pushing it. Three chords and you're into jazz.


zodiac lung
Usericon van zodiac lung
Posted 09-12-2019 11:08 by zodiac lung Profiel van zodiac lunghttp://https://www.last.fm/user/Panzerke

quote:
Op 15 september 2019 0:39 schreef WMP het volgende:
In the Mouth of Madness.

Gisteren gezien, fantastisch.


One chord is fine. Two chords is pushing it. Three chords and you're into jazz.


PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 09-12-2019 11:28 by PandroidJack Profiel van PandroidJack

Yes, een toppertje


The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 09-12-2019 13:14 by Dirge for november (Redacteur) Profiel van Dirge for november

quote:
Op 9 december 2019 11:08 schreef zodiac lung het volgende:
Gisteren gezien, fantastisch.


hells yeah



Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 09-12-2019 16:16 by Count Usher (Redacteur) Profiel van Count Usher

Frozen II met de dochter. Tja...


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


Steel Jaw
Usericon van Steel Jaw
Posted 11-12-2019 19:55 by Steel Jaw Profiel van Steel Jaw

Afgelopen weekend eens naar Panic Room gekeken. Had deze nog nooit eerder gezien.

Best wel een goeie film... Spannend en geen moment saai


PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 12-12-2019 11:20 by PandroidJack Profiel van PandroidJack

Een paar keer goed moeten lachen met deze prent. Dat die Tommy W. zo'n enigmatisch figuur blijft, maakt het ook wel intrigerend. Al bij al niet meer dan een uitlachfilm.



The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


Steel Jaw
Usericon van Steel Jaw
Posted 14-12-2019 21:26 by Steel Jaw Profiel van Steel Jaw

Weer een Fincher-film gezien. Deze keer was The Game aan de beurt. Goeie regisseur. Al heb ik toch wat vragen bij sommige scenes qua geloofwaardigheid (er wordt op het einde van de film beweert dat er met losse flodders is geschoten, maar die losse flodders gaan wel vlot door glas en hout heen ).


Zwelglichaam
Usericon van Zwelglichaam
Posted 15-12-2019 10:37 by Zwelglichaam Profiel van Zwelglichaam

quote:
Op 9 december 2019 16:16 schreef Count Usher het volgende:
Frozen II met de dochter. Tja...
Je liep er niet warm voor?

Bezig met de films van studio a24 te checken. The Witch, Hereditary, Midsommar, The Death of Dick Long.

Allemaal niks episch, maar wel lekker echt. Nee heksen bestaan niet, maar het is eens een degelijke horror zonder spotgoedkope jumpscares.


Op 1 april 2020 13:39 schreef Fusion het volgende: Nou ja, ik trek ook mijn vorige keutel wel een beetje terug, ik ben echt oprecht bang voor jou.


PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 16-12-2019 6:26 by PandroidJack Profiel van PandroidJack

The Death of Dick Long, ken ik niet. Als die in dezelfde sfeer zit, moet ik die dan zeker eens checken. Maar van de overige titels steekt The Witch er voor mij wel met kop en schouders boven uit. Absolute topfilm.

[Dit bericht is gewijzigd door PandroidJack op 16-12-2019 6:26]


The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


Zwelglichaam
Usericon van Zwelglichaam
Posted 16-12-2019 6:38 by Zwelglichaam Profiel van Zwelglichaam

Die film heeft niet echt een naar sfeertje, maar wel een raar sfeertje. Geen horror...

The Green Room is van dezelfde studio. Met Jean Luc Picard als uber nazi.


Op 1 april 2020 13:39 schreef Fusion het volgende: Nou ja, ik trek ook mijn vorige keutel wel een beetje terug, ik ben echt oprecht bang voor jou.


Zwelglichaam
Usericon van Zwelglichaam
Posted 17-12-2019 9:38 by Zwelglichaam Profiel van Zwelglichaam

The Congress



quote:
An aging, out-of-work actress accepts one last job, though the consequences of her decision affect her in ways she didn't consider.


Best leuk, alleen snap ik geen jota van het einde.


Op 1 april 2020 13:39 schreef Fusion het volgende: Nou ja, ik trek ook mijn vorige keutel wel een beetje terug, ik ben echt oprecht bang voor jou.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 17-12-2019 11:36 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

quote:
Op 14 december 2019 21:26 schreef Steel Jaw het volgende:
Weer een Fincher-film gezien. Deze keer was The Game aan de beurt. Goeie regisseur. Al heb ik toch wat vragen bij sommige scenes qua geloofwaardigheid (er wordt op het einde van de film beweert dat er met losse flodders is geschoten, maar die losse flodders gaan wel vlot door glas en hout heen ).

Toffe film, nodig weer eens kijken.

Dat laatste, wat inderdaad niet kan, zou ik me niet te veel zorgen over maken. Dat hoort bij Hollywood-spektakel, shit moet ook kapot als het eigenlijk niet kapot kan gaan


I wish I was a butterfly


spectre
Usericon van spectre
Posted 17-12-2019 12:04 by spectre Profiel van spectre

Ik heb twee Wes Andersons gezien, Grand Budapest en Isle of Dogs. Echt meegenomen met die films, erg erg gaaf. Meer stijl dan verhaal, maar dat is juist prettig soms.

Nu kijk ik maar weer eens 2001, omdat daarom zegmaar.

Zaterdag Rise of Skywalker dus wellicht kijk ik TFA en TLJ ook nog wel een keer voor de tijd


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Zwelglichaam
Usericon van Zwelglichaam
Posted 17-12-2019 12:50 by Zwelglichaam Profiel van Zwelglichaam

quote:
Op 17 december 2019 12:04 schreef spectre het volgende:
Ik heb twee Wes Andersons gezien, Grand Budapest en Isle of Dogs. Echt meegenomen met die films, erg erg gaaf. Meer stijl dan verhaal, maar dat is juist prettig soms.

Nu kijk ik maar weer eens 2001, omdat daarom zegmaar.

Zaterdag Rise of Skywalker dus wellicht kijk ik TFA en TLJ ook nog wel een keer voor de tijd
2010 ooit gezien?

Verre van "net zo gaaf als", maar wel de moeite van het kijken waard.


Op 1 april 2020 13:39 schreef Fusion het volgende: Nou ja, ik trek ook mijn vorige keutel wel een beetje terug, ik ben echt oprecht bang voor jou.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen