IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : It's not a tumor! [filmtopic] Vorige pagina | Volgende pagina
Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 20-02-2018 8:00 by Fusion Profiel van Fusionhttp://mystic.bandcamp.com/

Had laatst al de trailer gezien hehe. Klinkt als mij ding inderdaad


When your people matter, menstrual health matters


PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 20-02-2018 10:27 by PandroidJack Profiel van PandroidJack

quote:
Op 20 februari 2018 7:42 schreef Fusion het volgende:
Da's toch die kerel waarbij binnen een radius van X meter whatever mensen dood neervallen?


Als ik bloemkool of ajuin gegeten heb, of eenderwelk waar lactose inzit, kom je beter ook niet te dicht in mijn buurt.

Sorry


The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 20-02-2018 14:31 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

Handleiding voor #metoo-ers lijkt me


signature


PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 21-02-2018 9:49 by PandroidJack Profiel van PandroidJack

Afgelopen weekend deze gezien. Toch nog een redelijk originele benadering van het zombie-gegeven, mede dan door de soms (onbedoeld?) melige sfeer en beelden. 't Is toch minder zwartgallig dan de doorsnee zombie-film, en af en toe mag dat wel eens.



The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 21-02-2018 13:13 by Fusion Profiel van Fusionhttp://mystic.bandcamp.com/

quote:
Op 21 februari 2018 9:49 schreef PandroidJack het volgende:
Afgelopen weekend deze gezien. Toch nog een redelijk originele benadering van het zombie-gegeven, mede dan door de soms (onbedoeld?) melige sfeer en beelden. 't Is toch minder zwartgallig dan de doorsnee zombie-film, en af en toe mag dat wel eens.


Vond m tegenvallen. Niet slecht hoor, uitgekeken. Maar had er meer van verwacht. De trailer liet eigenlijk alle spannende specials zien. En ik denk idd onbedoeld :D


When your people matter, menstrual health matters


Bub
Doomed by the living dead!
Usericon van Bub
Posted 21-02-2018 13:21 by Bub Profiel van Bub

quote:
Op 21 februari 2018 9:49 schreef PandroidJack het volgende:
Afgelopen weekend deze gezien. Toch nog een redelijk originele benadering van het zombie-gegeven, mede dan door de soms (onbedoeld?) melige sfeer en beelden. 't Is toch minder zwartgallig dan de doorsnee zombie-film, en af en toe mag dat wel eens.



Schitterende film met uitstekend acteerwerk en spannend tot het prachtige einde.
Toppertje!


bub


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 21-02-2018 13:22 by Fusion Profiel van Fusionhttp://mystic.bandcamp.com/

Vaag. Vond m niet zo heel spannend. En acteerwerk sterk? Euh... oké. Typisch een bepaald soort Aziatisch stijltje dat je veel in hedendaagse tv series ziet: niet realistisch. Nog erger dan Hollywood.

[Dit bericht is gewijzigd door Fusion op 21-02-2018 13:30]


When your people matter, menstrual health matters


Bub
Doomed by the living dead!
Usericon van Bub
Posted 21-02-2018 16:30 by Bub Profiel van Bub

quote:
Op 21 februari 2018 13:22 schreef Fusion het volgende:
Vaag. Vond m niet zo heel spannend. En acteerwerk sterk? Euh... oké. Typisch een bepaald soort Aziatisch stijltje dat je veel in hedendaagse tv series ziet: niet realistisch. Nog erger dan Hollywood.


Dus alleen wanneer iets realistisch wordt neergezet versta jij dit als goed acteerwerk?
Dus als iemand bijvoorbeeld ietwat komisch speelt is dat per definitie niet knap acteerwerk.
Euh... oké.








bub


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 21-02-2018 16:48 by Fusion Profiel van Fusionhttp://mystic.bandcamp.com/

quote:
Op 21 februari 2018 16:30 schreef Bub het volgende:
Dus alleen wanneer iets realistisch wordt neergezet versta jij dit als goed acteerwerk?
Dus als iemand bijvoorbeeld ietwat komisch speelt is dat per definitie niet knap acteerwerk.
Euh... oké.

Het sleutelwoord is denk ik wederom weer 'onbedoeld'


When your people matter, menstrual health matters


GinaG
Usericon van GinaG
Posted 22-02-2018 10:00 by GinaG Profiel van GinaG

quote:
Op 21 februari 2018 13:22 schreef Fusion het volgende:
Vaag. Vond m niet zo heel spannend. En acteerwerk sterk? Euh... oké. Typisch een bepaald soort Aziatisch stijltje dat je veel in hedendaagse tv series ziet: niet realistisch. Nog erger dan Hollywood.


Er komt ook een klein cultuurverschil en gewenning bij kijken.
Het feit dat wij hun stijl van acteren oppikken als overdreven, kinderlijk of "niet realistisch" ligt ook een beetje aan onze achtergrond. De westerse stijl van acteren is ook niet realistisch (wat je al stelt), verre van, we zijn het alleen gewend.
Daarbij komt nog dat hun manier van praten vertaald naar onze talen heel kinderlijk kan overkomen, maar wat daar gewoon de norm is. Dat het niet je straatje is, is daardoor best begrijpelijk.

|Ik vond de film overigens een verademing in het genre, heerlijk.

[Dit bericht is gewijzigd door GinaG op 22-02-2018 10:01]


Eikel


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 22-02-2018 11:12 by Fusion Profiel van Fusionhttp://mystic.bandcamp.com/

quote:
Op 22 februari 2018 10:00 schreef GinaG het volgende:
Er komt ook een klein cultuurverschil en gewenning bij kijken.
Het feit dat wij hun stijl van acteren oppikken als overdreven, kinderlijk of "niet realistisch" ligt ook een beetje aan onze achtergrond. De westerse stijl van acteren is ook niet realistisch (wat je al stelt), verre van, we zijn het alleen gewend.
Daarbij komt nog dat hun manier van praten vertaald naar onze talen heel kinderlijk kan overkomen, maar wat daar gewoon de norm is. Dat het niet je straatje is, is daardoor best begrijpelijk.

|Ik vond de film overigens een verademing in het genre, heerlijk.
Ik kijk bovengemiddeld Koreaanse en Chinese producties en heb regelmatig contact met beide culturen. Ik spreek zelfs wat Chinees. Ik weet echt wel of een bepaalde reactie of gezichtsuitdrukking realistisch is. Net zoals jij en ik dat weten bij Westerse films. En die zijn weinig realistisch ook ja. Sommige films echter wel. Of althans, realistisch dan Hollywood gezever (wat ik al noemde de


When your people matter, menstrual health matters


PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 22-02-2018 11:42 by PandroidJack Profiel van PandroidJack

Maak uw zinnen af!


The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 22-02-2018 12:37 by Fusion Profiel van Fusionhttp://mystic.bandcamp.com/

Je hebt gelijk. Ik heb zelf een hekel aan mensen die hun zinnen n...


When your people matter, menstrual health matters


GinaG
Usericon van GinaG
Posted 22-02-2018 13:35 by GinaG Profiel van GinaG

quote:
Op 22 februari 2018 11:12 schreef Fusion het volgende:
Ik kijk bovengemiddeld Koreaanse en Chinese producties en heb regelmatig contact met beide culturen. Ik spreek zelfs wat Chinees. Ik weet echt wel of een bepaalde reactie of gezichtsuitdrukking realistisch is. Net zoals jij en ik dat weten bij Westerse films. En die zijn weinig realistisch ook ja. Sommige films echter wel. Of althans, realistisch dan Hollywood gezever (wat ik al noemde de


Zo, heb jij me even rechtgezet
Ok ok: "Er kan ook een klein cultuurverschil en gewenning bij kunnen komen kijken."


Eikel


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 22-02-2018 13:41 by Fusion Profiel van Fusionhttp://mystic.bandcamp.com/

Ik kijk net zoals jij geloof ik veel indie sf, of bijv UK producties, dat is al vaak een stuk realistischer dan bijv. Hollywood. Maar uiteraard heeft de VS, Europa en Azië etc ook realistisch acteerwerk. Ik houd t niet bij, en misschien zit ik er naast, maar uit mijn hoofd vind ik bijv Primer en Boyhood vrij realistisch.


When your people matter, menstrual health matters


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 22-02-2018 14:00 by BenKnuckles (Speciaal lid) Profiel van BenKnuckles

quote:
Op 19 februari 2018 10:00 schreef PandroidJack het volgende:
Ja, merci voor de tip. Ben je wel even mee bezig. Ik heb (nog) geen ervaring met illegaal gedownload en gestream, valt dat wat mee qua veiligheid? Haal je zo geen rommel en ongewenste aandacht op je pc, of valt dat mee of gemakkelijk te omzeilen?

Ver wegblijven van de minder legaal ogende streaming services. Met het torrenten van films trek je, behalve de occasionele romantische komedie, geen rommel binnen. Qua aandacht gebruik je inderdaad beter een proxy, valt vrij goedkoop te vinden. Wat Zodiac Lung zegt.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 22-02-2018 14:07 by Fusion Profiel van Fusionhttp://mystic.bandcamp.com/

quote:
Op 22 februari 2018 14:00 schreef BenKnuckles het volgende:
Ver wegblijven van de minder legaal ogende streaming services.
want?


When your people matter, menstrual health matters


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 22-02-2018 14:21 by BenKnuckles (Speciaal lid) Profiel van BenKnuckles

Heb daar wel al technische minderheidjes aan overgehouden.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 23-02-2018 8:03 by Fusion Profiel van Fusionhttp://mystic.bandcamp.com/

quote:
Op 22 februari 2018 14:21 schreef BenKnuckles het volgende:
Heb daar wel al technische minderheidjes aan overgehouden.
Wat bedoel je? Virussen? Of bedoel je qua boetes etc? Maar evt virussen, je download toch niets, je streamt alleen maar?


When your people matter, menstrual health matters


Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 23-02-2018 9:51 by Dirge for november (Redacteur) Profiel van Dirge for november

Ik ben erachter gekomen dat de gratis browser Opera een gratis VPN optie ingebouwd heeft. (aan te vinken bij settings/privacy ofzo) Gisteren getest en kon inderdaad probleemloos een proxy benaderen. Verder ben ik totaal niet ict-onderlegd, dus kan ik er geen oordeel over vellen.



BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 23-02-2018 10:35 by BenKnuckles (Speciaal lid) Profiel van BenKnuckles

quote:
Op 23 februari 2018 8:03 schreef Fusion het volgende:
Wat bedoel je? Virussen? Of bedoel je qua boetes etc? Maar evt virussen, je download toch niets, je streamt alleen maar?

Lelijke koekjes, spyware en dat soort zaken. Sporen van het opzoeken van dat soort sites en aanvragen van die streams.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 23-02-2018 13:11 by Fusion Profiel van Fusionhttp://mystic.bandcamp.com/

quote:
Op 23 februari 2018 10:35 schreef BenKnuckles het volgende:
Lelijke koekjes, spyware en dat soort zaken. Sporen van het opzoeken van dat soort sites en aanvragen van die streams.
Maar voor spyware moet je toch wat downloaden en executen? En lelijke koekjes, hoe kan dat kwaad? Ik heb geen verstand van die soort dingen. Kan t kwaad?


When your people matter, menstrual health matters


PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 26-02-2018 8:56 by PandroidJack Profiel van PandroidJack

Mijn verwachtingen waren niet al te hoog gespannen, daar het verhaal me nogal saai leek. Maar al bij al goed uitgewerkt, met knappe beelden, en nooit echt vervelend.



The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 26-02-2018 8:59 by Fusion Profiel van Fusionhttp://mystic.bandcamp.com/

Ja was best oke.

Valerian and the City of a Thousand Planets. Ook best beter dan mijn extreem lage verwactingen.

Straks: Radius


When your people matter, menstrual health matters


Tommeh
Maniak
Usericon van Tommeh
Posted 26-02-2018 9:03 by Tommeh Profiel van Tommeh

The Beyond en The Gateway ook ff meepakken.

Singularity misschien, dat laat ik straks weten.


Het is best interessant om een kijkje te krijgen in het gevoelsleven van een psychiatrisch patiënt. Krijg ik toch nog iets terug voor het belastinggeld dat aan zo'n kansloos geval wordt gespendeerd.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen