![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Delicatessen gezien. Meer van verwacht signature ![]() |
|
Heerlijke film vind ik dat. "Apathy 'll kill you!" "I don't care..." https://lucidcream.bandcamp.com/ https://www.facebook.com/lucidcreamology/ ![]() |
|
Smaakvol. When your people matter, menstrual health matters ![]() |
|
neemt hiervan, want dit is het lichaam van uw buurman [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 27-07-2018 17:45] signature ![]() |
|
Stop een kip in je mond, of je lul in een kip opdat Hypnos aan zijn gerief kome When your people matter, menstrual health matters ![]() |
|
Ik denk dat je het beter bij kinderen houdt Fusie, hou de kerk in het midden signature ![]() |
|
quote:Ik heb t niet zo met kinderenseks. Jij wel met dierenseks toch? Je kan ook doorgaan met in ieder topic mij citeren met heel leuke verwijzingen naar geloof hoor. Ga ik ook lekker door. When your people matter, menstrual health matters ![]() |
|
dat was me nog niet opgevallen, een heuse wake up call dit signature ![]() |
|
quote: Even kleine crosspost met het horrortopique, maar hij viel mij vanwege de enorme plotholes ook tegen. Even kopiëren en plakken: SPOILER ALERT - Er heeft de afgelopen 400 dagen nog nooit iemand een flinke hoestbui gehad? Of gesnurkt? Of een stevige scheet gelaten? Als die beesten zo'n extreem gehoor hebben moet dat ook problemen opleveren. - Wie in their right mind leek het een goed idee om in deze situatie een kind te krijgen? Misschien een goed moment voor condooms, of desnoods een morningafterpil (medicijnen waren tenslotte ook overal verkrijgbaar) en in het ergste geval een stoot in de buik? Je dacht echt dat een bevalling geruisloos was, en dat een koter de eerste 2 jaar stil is? Wil je die jarenlang in dezelfde kist laten liggen? - Als je een plek weet waar je lekker van je af kunt schreeuwen (de waterval) waarom ga je daar dan goddomme niet wonen!??! - De wezens hadden het zoontje in het begin (met de spaceshuttle) zó snel afgeslacht dat ze over onmenselijke snelheden leken te beschikken, echter als ze de hoofdpersonen aan willen vallen zijn ze ineens zo traag als wat... - Met het grootste gemak bateren die beesten een enorm gat in de maissilo, maar een autodak komen ze niet doorheen? - Hoe kun je volkomen geruisloos mais planten en oogsten (de silo zat knap vol en ze waren al ruim 400 dagen onderweg, en het mais stond keurig in rijen opgesteld)? - Als je weet dat die beesten je niet kunnen horen als er een sterker tegengeluid is, waarom heb je dan niet een enorme luidspreker o.i.d. op je dak staan, of ergens verscholen in het bos? Papa had immers technologie genoeg... - Papa werd na één schreeuw binnen no-time afgeslacht, maar een terugrollende auto is volkomen stil? Ik vond het concept erg sterk, en er zaten zeker wel toffe elementen in de film. Best vermakelijk ook wel. Echter zijn dit soort plotholes zo ongelooflijk obvious dat ik er niet echt van kon genieten... Misschien inderdaad op een enorm scherm, zonder afleiding en je verstand op 0, maar na alle hype rond de film had ik een iets intelligentere film verwacht. Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. ![]() |
|
hmm tja, als het zo zegt ![]() |
|
Van de maker van 'It Follows' (een bere-goeie horrorfilm). In recensies viel de naam David Lynch (met verwijzingen naar zijn 'Mullholland Drive' vooral), wat er voor gezorgd heeft dat ik met verkeerde verwachtingen aan deze rit begon. Twee lange uren, in traag kabbelend tempo, en bijlange niet met dezelfde gelaagdheid en duistere sfeer van een Lynch. Dit komt eerder over als iets wat wel leuk zal zijn om te zien als je stoned bent, maar nuchter viel het me dik tegen, buiten enkele losstaande toffe stukjes. The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. ![]() |
|
Zaterdagavond Sharknado zitten kijken op Netflix. Geweldig. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." ![]() |
|
Koreaanse prent, naar een verhaal van Murakami. Térgend langzaam tempo, duurt ook meer dan 2 uur, en het meest interessante vond ik het sjieke appartement van die rijke Koreaan. Bummer. ![]() ![]() The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. ![]() |
|
iemand die film met die creepy non (ja alle nonnen zijn creepy ik weet het) al gezien? signature ![]() |
|
Gisteren The Nun gezien. Een hoop hype. De film is echter niet zo goed als ik gehoopt had. Het verhaal is wat mager maar dat ansich hoeft geen probleem te zijn. Een beetje suspense, soms mooie plaatjes. Veel schrikeffecten wat ik altijd leuk vind en dat is het zo ongeveer. Het is zeker niet slecht maar zo goed als een Conjuring 2 is het zeer zeker niet. Toffe trailer. bub ![]() |
|
Vage film dit, ben wel benieuwd. De filmtitel is net een metalbandlogo en er lijken veel referenties naar synthwave/jaren 80/occultisme te zitten. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. ![]() |
|
De score van Mandy is de allerlaatste van Jóhann Jóhannsson. Stephen O'Malley van Sunn O))) heeft er ook aan bijgedragen. ![]() |
|
Oh help, Nicholas Cage. Dat belooft weinig goeds. ![]() |
|
quote: Ik weet het niet, sporadisch is hij echt briljant. Soort van Russisch roulette. ![]() |
|
Nicolas Cage is meer miss dan hit inderdaad, maar door die soundtrack en esthetiek ben ik wel geïnteresseerd. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. ![]() |
|
quote: Leaving las vegas viel ik ooit in het begin van de film in en ik heb haast ademloos gekeken. Helemaal vergeten dat het Nicolas Cage was, hehe. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" ![]() |
|
Laatste film waar ik onder de indruk van was. Patser Divisie Barkruk ![]() |
|
[img]plaatje.jpg[/img ] Zonder de spatie na de laatste g. Anders werkt het hier niet. ![]() "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" ![]() |
|
Nou het lukt me even niet op het plaatje op te uploaden maar Shotcaller is de laatste film waar ik van onder de indruk was. Wat een film. Heerlijk rauw zonder happy de peppie hollywood shit. Patser Divisie Barkruk ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |