![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Gisteren Hereditary gezien. Eerder disturbing dan horror. Dik in orde. Dat dan weer wel. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. ![]() |
|
Sex & The City 2 CRINGE! signature ![]() |
|
quote: quote: Waar de fuck ben jij mee bezig? "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by." -- Retribution ( http://www.retribution.nl/ http://www.facebook.com/retributionmetal ) -- The Assault ( http://www.facebook.com/ourotherrideisyourmomma ) ![]() |
|
Een vriendin met bijzonder slechte smaak en meekijken maar? ![]() "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" ![]() |
|
Hij komt uit de kast? ![]() Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
quote: ![]() When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. ![]() |
|
quote: interessante figuren wel signature ![]() |
|
Sex and the City 2 ... tja ... meekijken idd lichtvoetigheid voor iemand die normaal übercontrolerend type is iets met loslaten vreselijk signature ![]() |
|
Heerlijk hilarische film over een straatarm gezin dat moeiteloos in een rijk gezin binnendringt. De naïviteit van het rijke hoofdpersonage is soms wat infantiel, maar daar staat wel evengoed een wrange kritiek op de gapende kloof tussen arm en rijk tegenover. Naar het einde toe wordt het heel wat serieuzer, maar ook wel poëtischer op een bepaalde manier. Een dikke aanrader. ![]() [Dit bericht is gewijzigd door PandroidJack op 12-09-2019 8:58] The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. ![]() |
|
Netflix? signature ![]() |
|
Nu nog cinema. The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. ![]() |
|
quote: Waar gezien? Ik lees elders dat deze pas eind november in de Nederlandse bioscopen te zien zal zijn. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. ![]() |
|
In België is hij nu al in de bioscoop. ![]() |
|
Eindelijk Bohemian Rhapsody gezien, wat een geniale film. Rami Malek is absoluut geloofwaardig als Freddie, en vooral Brian May en John Deacon lijken als twee druppels water. Enige minpuntje is dat ze ook regelmatig de originele en extreem herkenbare audio van Freddie hebben gebruikt waardoor je af en toe wel beseft dat er geplaybackt wordt, maar al met al een indrukwekkende film. Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. ![]() |
|
Ik zag deze gisteren, super. "Suppose what your faith has said is essentially correct. Suppose there is a universal mind controlling everything, a god willing the behavior of every subatomic particle. Well, every particle has an anti-particle, its mirror image, its negative side. Maybe this universal mind resides in the mirror image instead of in our universe as we wanted to believe. Maybe he's anti-god, bringing darkness instead of light " ![]() ![]() |
|
quote: de geschiedvervalsing stoorde je niet? Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
|
quote: Nee, eigenlijk niet. Tenminste, als je het over de fouten in de tijdlijn hebt. Kon ik gezien het feit dat het een speelfilm en geen documentaire is wel mee leven. Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. ![]() |
|
Yep, een goeie prent. Ik ken er maar weinig echt slechte van Carpenter ('Halloween' zegt me wel minder). quote: The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. ![]() |
|
quote: Ik vond Malik juist totaal NIET geloofwaardig, Kwam vooral door de prothese. Onderhoudende film, maar niet meer dan dat. ![]() |
|
quote: Welke van zijn films kun je me aanraden? ![]() |
|
The Thing uit 1982, sowieso! Horror en heeft de tand des tijds doorstaan, imo. Geweldige creepy film, hele gave special effects. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" ![]() |
|
Starman en Assault on Precinct 13. That we build great walls, but for our sins. We open up the gates and let the assassins in. ![]() |
|
Daar heb je Wimsmaak ook weer met z'n horror. ![]() Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
Dit is anders wel een van de betere horror films. Zo! Daar! Pak aan! ![]() "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |