![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Heb geen vast internet meer, sindsdien af en toe weer ouderwets aan het buizen ![]() ... hoe de hazen lopen ... ![]() |
|
quote: Een marginaal interessant theoretisch concept gehangen in een afgrijselijk tenenkrommende Amerikaanse uitvoering, zodat ook alle simpletons van de film kunnen genieten en zich een schouderklopje kunnen geven. Ik zou nog liever de reclames kijken. Of 2001: A Space Odyssey natuurlijk, of welke Tarkovsky dan ook, of Los Cronocrímenes als je op zoek bent naar een daadwerkelijk interessante film over tijdreizen. [Dit bericht is gewijzigd door iPim op 29-01-2019 20:47] Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. ![]() |
|
quote: Trudno byt' bogom van Aleksei German. I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath ![]() |
|
quote: doe normaal, fantastische prent Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
|
quote: Hoi, simpleton. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. ![]() |
|
quote: ![]() Ik heb het eerste reclameblok niet eens gehaald. ... hoe de hazen lopen ... ![]() |
|
quote: ![]() snobs Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
|
quote: Nah.. is gewoon weer zo'n gladde Hollywoodproductie. ... hoe de hazen lopen ... ![]() |
|
Jij hebt hem niet gezien dus je kan er niet veel over zeggen. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
|
Young Adult urgh goed neergezet. Vreselijk hoofdpersonage signature ![]() |
|
quote: Jij snapt het! ![]() |
|
Dus als je van een film met wat minder filosofische inhoud of gewoon een dikke Hollywoodproductie kunt genieten ben je een simpleton? Tof. Dan maar trots op zijn, kan met grote regelmaat genieten van “domme” films. Verstand op 0, bier, surround op standje Frank Visser en knallen maar. Soms wil ik “intellectueel geprikkeld” worden, meestal wil ik vermaakt worden. Ergo: smaak. Fucking hell zeg, sneuneus ![]() Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. ![]() |
|
quote: Als jij kan genieten van domme dingen, doe je dat toch gewoon? Brood en spelen. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. ![]() |
|
The Favourite in het filmhuis in Den Bosch. Ik heb best wel veel zitten grinniken. Heerlijke film. Tegek ook hoe ik verrast werd. Ik had me namelijk totaal niet ingelezen. "Apathy 'll kill you!" "I don't care..." https://lucidcream.bandcamp.com/ https://www.facebook.com/lucidcreamology/ ![]() |
|
quote: Interstellar is dus niet dom. Als we het hadden over de laatste Marvel-film, ok.. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
|
quote: Nah, instellar is niet per se dom, maar het is behoorlijk laagdrempelig op alle fronten. I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath ![]() |
|
quote: Je hoeft een cd toch ook niet helemaal af te luisteren om te weten of het kut is? ... hoe de hazen lopen ... ![]() |
|
"kut" is sowieso een mening die niet veel zegt Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
|
quote: Maar als je een boek van 169 pagina's na 20 pagina's weglegt, en 'm dan als 'kut' omschrijft, dan zou je dat zeker wat voorbarig kunnen noemen. ![]() |
|
quote: Mij wel, zeker als ik het zelf ben. ... hoe de hazen lopen ... ![]() |
|
quote: Als iets mij niet aanspreekt, bijv. de schrijfstijl, dan ga ik mijn tijd daar niet meer aan verdoen. Just as simple as that. ... hoe de hazen lopen ... ![]() |
|
quote: ja, duh! ![]() Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
|
Ik heb me gisteren eindelijk gewaagd aan Birdman. Ik had vrij lage verwachtingen, want zoals gebruikelijk worden films die goed ontvangen zijn door critici door het publiek nogal kritisch beoordeeld. Ik vond 'm eigenlijk nogal goed ![]() "Apathy 'll kill you!" "I don't care..." https://lucidcream.bandcamp.com/ https://www.facebook.com/lucidcreamology/ ![]() |
|
quote: ![]() When your people matter, menstrual health matters ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |