![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Lijkt me gaaf ja, een origin story van Batman. Inmiddels ben ik toch wel erg benieuwd waarom Bruce Batman geworden is. Wie weet heeft het iets met zijn ouders te maken? ![]() http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." ![]() |
|
Gisteren de live action versie van Ghost in the shell gekeken. Had ik beter niet gedaan. Wat een verkrachting van de anime films/series... ![]() discogs sale list: https://www.discogs.com/seller/williamblake?sort=artist%2Casc ![]() |
|
quote: hij werd toch gebeten door een radioactieve vleermuis? ![]() “If you think the economy is more important than the environment, try holding your breath while counting your money.” – Professor Guy McPherson ![]() |
|
Was dat dan voor of nadat ie met de duivel in het bleke maanlicht gedanst had? discogs sale list: https://www.discogs.com/seller/williamblake?sort=artist%2Casc ![]() |
|
quote: Ik denk omdat Bruce een man is. Anders was het Batwoman geworden. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
Tegenwoordig is niets meer zeker. ![]() "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" ![]() |
|
Batperson ![]() When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. ![]() |
|
LGBATMAN signature ![]() |
|
Daarnet ook naar Joker gaan zien. Good stuff! ![]() |
|
Joker heeft ondertussen al ruim 500 miljoen opgebracht, dus een deel 2 wordt overwogen. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
![]() Oké, je moet je er even overheen zetten dat het fotorealistische dieren zijn die praten en zelfs af en toe een liedje zingen, maar als je daar eenmaal aan gewend bent... De tering, wat een ongelooflijk gave beelden zeg. Soms gewoon het idee dat je naar een National Geographic-docu aan het kijken bent, zo goed ziet alles eruit. Waanzinnig. Nadeel daaraan is dat emoties van de beesten wat vlakker zijn. Verder is de film ook een stuk duisterder dan de versie uit 1994. Kan al met al imho niet tippen aan de originele tekenfilm, maar voor de liefhebber wel absoluut de moeite waard. Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. ![]() |
|
Iemand Jojo Rabbit al gezien? Lijkt me leuk. When your people matter, menstrual health matters ![]() |
|
quote: ook gezien. best goed ja. sterke boodschap ook. verder gezien The Martian: bioscoopfilm zonder veel meerwaarde Climax: acid in sangria met dansers ... collage van bad trips signature ![]() |
|
Eli. Prima film, tot de “twist”. Ik waardeer het absoluut als je een twist totaal niet aan ziet komen, maar dat wil niet zeggen dat je dan maar met dit soort vergezochte en totaal random onzin aan moet komen. De tering. Vet gedaan qua uitvoering, daar niet van, maar pffffff. Creatief denken is 1, een totaal willekeurige plottwist zonder vooraankondiging is weer iets heel anders. Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. ![]() |
|
klinkt steeds gaver die film ![]() |
|
The Biggest Little Farm. Meestal gruwel ik van feelgoodfilms, maar deze was erg fijn. ![]() ![]() |
|
quote: Check m dan effe, ben benieuwd of het aan mij ligt. Staat op Netflix. Zal overigens ongetwijfeld aan mij liggen. Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. ![]() |
|
ah, ik dacht dat je het over Joker had, sorry ![]() ![]() |
|
Ah, hehe, die moet ik nog zien ![]() Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. ![]() |
|
Joker net gezien, wat een naar sfeertje heeft die film zeg. De muziek van Hildur Guðnadóttir die ook op de laatste van Sunn0))) meedoet maakt het helemaal af. ![]() [Dit bericht is gewijzigd door nark op 27-10-2019 18:13] Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... ![]() |
|
Met John Travolta die een simpel figuur speelt genaamd Moose met een kapsel die niet zou misstaan in de film Gummo. Geregisseerd door de zanger van die kutband: Limp Bizkid. Fred Durst. The Fanatic. Een Misery kloon maar dan van het slechte soort. Verder is er geen spanning en heeft dit wanproduct een einde wat echt nergens op slaat. Kijken dus! bub ![]() |
|
Spirited Away The Devil and Daniel Johnston ![]() ![]() |
|
quote: Inmiddels allebei gezien. Starman is (sorry, vond ik!) geweldig. Assault on Precinct 13 was leuk genoeg, maar die zal ik niet snel herkijken. ![]() |
|
quote: Mooie documentaire is dat. ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |