IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : It's not a tumor! [filmtopic] Vorige pagina | Volgende pagina
Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 12-09-2018 13:10 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

Martyrs al gezien dan?


signature


spectre
Usericon van spectre
Posted 12-09-2018 13:22 by spectre Profiel van spectre

het zal vast een nog gruwelijker/realistischere prent zijn? wat denk je zelf?


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


spectre
Usericon van spectre
Posted 12-09-2018 13:24 by spectre Profiel van spectre

ik bedoel enkel dit: ik ben fan van Kubrick's manier van verhalen vertellen zoals hij doet in films, maar 1 van zijn ogenschijnlijke meesterwerken kan ik dus niet kijken



Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 12-09-2018 13:31 by Fusion Profiel van Fusionhttp://mystic.bandcamp.com/

quote:
Op 12 september 2018 13:05 schreef spectre het volgende:
ik trek Clockwork dus niet he, ik heb hem zelfs in twee formaten in de kast staan maar ik kom niet voorbij die eerste martelscenes. Pussy
Ik hou ook niet van dat gemartel en realistische of zelf nouveau violence geweld. Pussy


When your people matter, menstrual health matters


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 12-09-2018 13:35 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

quote:
Op 12 september 2018 13:22 schreef spectre het volgende:
het zal vast een nog gruwelijker/realistischere prent zijn? wat denk je zelf?


ja, maar het is zinvol geweld.


signature


spectre
Usericon van spectre
Posted 12-09-2018 14:01 by spectre Profiel van spectre

quote:
Op 12 september 2018 13:31 schreef Fusion het volgende:
Ik hou ook niet van dat gemartel en realistische of zelf nouveau violence geweld. Pussy


dat is bekend en vrij goed gedocumenteerd


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


spectre
Usericon van spectre
Posted 12-09-2018 14:04 by spectre Profiel van spectre

quote:
Op 12 september 2018 13:35 schreef Hypnos het volgende:
ja, maar het is zinvol geweld.


lol, functioneel geweld.. maakt mijn oogjes niks uit


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 12-09-2018 14:05 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

zonder gemartel geen martelaar toch?

Check daarom Martyrs.


signature


F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 12-09-2018 14:13 by F.Jacobse Profiel van F.Jacobsehttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487

Nou ja, het is niet echt, daarom kan ik er wel naar kijken. Echte beelden zijn een duidelijke nee voor mij. Maar vervelend dat je het niet trekt, a clockwork orange is echt een geweldige gewelddadige film.




"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


spectre
Usericon van spectre
Posted 12-09-2018 14:20 by spectre Profiel van spectre

ja dat geloof ik direct, moet gewoon nog een paar keer proberen te loeren denk ik


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 24-09-2018 7:12 by PandroidJack Profiel van PandroidJack

2 komedies achter de kiezen dit weekend.

Een familiereunie die lekker uit de hand loopt, door opborrelende conflicten a volonté. Overdreven dramatisch (echt op z'n Italiaans), waardoor het (bedoelt) grappig wordt. Maar onder die slapstick-laag zit wel een mooie tragedie, met enkele mooie levensgedachten.



Een zwarte flik die telefonisch infiltreert in de KKK, gefundes fressen voor een dolle komedie, maar de nogal belegen grappen raken snel hun effect kwijt. Er blijft wel een onderhoudende film over. Alleen spijtig dat Spike Lee per se z'n luchtige film wil afsluiten met hedendaagse beelden van waargebeurde, recente aanslagen van blanke racisten. Onsubtiel de vieze realiteit in het gezicht van de kijker wrijven, werkt toch niet zo efficiënt.



The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


White Tree
Filmmaker
Usericon van White Tree
Posted 27-09-2018 21:14 by White Tree Profiel van White Treehttp://www.audiovisueelontwerp.nl

Gisteren Mandy gezien.
Waanzinnig



Steel Jaw
Usericon van Steel Jaw
Posted 27-09-2018 23:32 by Steel Jaw Profiel van Steel Jaw

Gisteren naar The House That Jack Built gaan zien. Mijn eerste kennismaking met Lars Von Trier. En de kennismaking was aangenaam

De film heeft alles wat je kan verwachten van een film over een seriemoordenaar; grof, goor, ziek en voor normale mensen deprimerend. Gelukkig behoor ik niet tot de "normale" mensen :p Heb heel de film door met een grote grijns op m'n gezicht gezeten. Een grijns van goedkeuring. Want alhoewel de film zeer hard is zitten er toch tamelijk wat komische elementen in.

Besluit: deze film is niet voor iedereen. Hou je van blockbusters met veel CGI, ga dan zeker deze film niet zien, hij doet namelijk volledig het omgekeerde van die blockbusters


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 28-09-2018 0:02 by iPim (Administrator) Profiel van iPim

quote:
Op 27 september 2018 21:14 schreef White Tree het volgende:
Gisteren Mandy gezien.
Waanzinnig


Waanzinnig matig inderdaad. Oef, wat een lange en oninteressante zit.


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


Tool-fan
Usericon van Tool-fan
Posted 28-09-2018 2:56 by Tool-fan Profiel van Tool-fan

Ik zag ook The House That Jack Built.
Von Trier doet het opnieuw. Geniale film, vele lagen.
Knappe beelden, zeer boeiend hoofdpersonage.

inderdaad niet voor iedereen, maar het zou pas een verrassing zijn moest Von Trier plots zo'n film maken.


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 28-09-2018 7:09 by Fusion Profiel van Fusionhttp://mystic.bandcamp.com/

Dus òf je houdt van blockbusters òf van Lars von Trier films?


When your people matter, menstrual health matters


Sater
Usericon van Sater
Posted 28-09-2018 9:27 by Sater Profiel van Sater

Cool dat de nieuwe Von Trier al te zien is. Hier komt hij pas in januari uit geloof ik.

Milde SPOILERS:

Mandy vond ik vanaf de opening met King Crimson tot aan de verbranding subliem. Wat een heerlijke hallicunante sfeer!

Helaas besloot Cosmatos toen om het roer om te gooien en er een over the top b-film van te maken. De ludieke stukken braken iets te vaak met de zorgvuldig opgebouwde sfeer. En hoeveel ik ook van een films als Hobo With a Shotgun houd, hier deed het afbreuk aan de trip.

Maar verder echt super: ijzersterke soundtrack, psychedelische Argentokleuren, een snufje Frank Booth, de cheddar goblin, een hoop gore, Cooke van Commando, en een stel hele fijne villains.


one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe


Tool-fan
Usericon van Tool-fan
Posted 28-09-2018 13:20 by Tool-fan Profiel van Tool-fan

Was een avant-première woensdag, speelt vanaf 17 oktober in België.

Natuurlijk is het geen of-of, maar het kan toch geen kwaad een realistisch beeld te hebben van wat je kunt verwachten?
Achter mij zat er een persoon die op zeer ongepaste momenten zat te lachen. Ook al had ik ook af en toe wel een grijns ofzo, was het bij die persoon overduidelijk dat die niets met een Von Trier film had.


Steel Jaw
Usericon van Steel Jaw
Posted 28-09-2018 22:25 by Steel Jaw Profiel van Steel Jaw

quote:
Op 28 september 2018 7:09 schreef Fusion het volgende:
Dus òf je houdt van blockbusters òf van Lars von Trier films?


Wat ik bedoelde was dat veel mensen tegenwoordig zware fan zijn van films vol cgi, en niet meer kunnen genieten van films zonder. En laat ons eerlijk zijn, de gemiddelde persoon die af en toe eens naar een blockbuster gaat zien... Die moet je toch geen films van het kaliber Von Trier voorschotelen, niet?


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 29-09-2018 15:09 by Fusion Profiel van Fusionhttp://mystic.bandcamp.com/

Waarom niet? Genoeg mensen (ook hier geloof ik) die kunnen genieten van beide en nog meer stijlen hoor.


When your people matter, menstrual health matters


Doodskop
Usericon van Doodskop
Posted 29-09-2018 15:22 by Doodskop Profiel van Doodskop

Hold the Dark. Kut film. Netflix.


Mythics
Usericon van Mythics
Posted 29-09-2018 18:54 by Mythics Profiel van Mythics

quote:
Op 28 september 2018 22:25 schreef Steel Jaw het volgende:
Wat ik bedoelde was dat veel mensen tegenwoordig zware fan zijn van films vol cgi, en niet meer kunnen genieten van films zonder. En laat ons eerlijk zijn, de gemiddelde persoon die af en toe eens naar een blockbuster gaat zien... Die moet je toch geen films van het kaliber Von Trier voorschotelen, niet?


Zo'n hoog kaliber is Lars von Trier nou ook weer niet, zeker in vergelijking met een Tarkovsky, Dovzhenko, Sokurov, Bresson of bijvoorbeeld Béla Tarr.


I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath


Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 29-09-2018 19:29 by Dirge for november (Redacteur) Profiel van Dirge for november

Die moet je inderdaad dan al helemaal niet voorschotelen aan dat publiek.



zodiac lung
Usericon van zodiac lung
Posted 01-10-2018 8:55 by zodiac lung Profiel van zodiac lunghttp://https://www.last.fm/user/Panzerke

Mandy: ik heb zelden zoiets gaafs gezien als de eerste helft van de film. Súpertrippy. De tweede helft daarentegen...complete troep. Spijt dat ik de film heb afgekeken.

Veel beter vond ik Leave No Trace. Nieuwe film van Debra Granik (Winter's Bone).


One chord is fine. Two chords is pushing it. Three chords and you're into jazz.


MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 01-10-2018 19:17 by MetalJan Profiel van MetalJan

Gisteren Pompei aangeslingerd. Ik dacht, misschien wel leuk om te kijken, aangezien ik er vorige week nog op vakantie was, maar wat een draak van een film zeg. Soort van Titanic; eerst een slap verhaaltje en dan de climax. Nee, dit was niet best.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen