|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Morgen eens kijken, nu de drukte wat voorbij is. Ben benieuwd. Ik heb het idee dat (te) veel mensen overal (te) zwaar aan tillen met dit soort dingen. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Ik heb toch het idee dat ze altijd dezelfde blauwdruk voor het opbouwen van een scenario bezigen. Altijd om de goeien tegen de slechten te laten opboksen. Terwijl de slechten er altijd veel interessanter uitzien. Zeg nu zelf, zo'n Kylo Ren ten opzichte van zo'n Jedi-seut... The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
quote: Ik ook. Sterker nog, ik vond hem geweldig. bub |
|
Afgelopen week genoten van Mother!, Winter's Bone en The VVitch. Van die eerste twee had ik hoge verwachtingen en die werden helemaal ingelost. Klassefilms. The VVitch was een zéér aangename verrassing. |
|
Ja, The Witch, da's een toppertje The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
Heb je soms nog aanraders in hetzelfde straatje? Ik hou niet van horror met jump scares. De jaren '70 folk horror ken ik grotendeels wel. |
|
Kill List vond ik in dezelfde sfeer baden. Erg verontrustend, geeft je een erg bizar gevoel, en dat zonder de typische jump scares. Feitelijk vind ik een betere Lynch, a la Lost Highway, ook meer in die richting terug. Kwestie van de horror meer met sfeer, dan met de typische cliché-elementen, naar boven te halen. The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
En ook: Under the skin en The Visit. The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
Cool, bedankt. Under The Skin vond ik erg naar. Die scene op het strand, brr. De andere titels ken ik niet, zal ze zeker snel kijken. |
|
Die strandscène sneed recht door m'n hart, zo hardvochtig. Trouwens, meer recent, The Killing of a Sacred Deer. Iets minder horror, maar toch ook zeer verontrustend, puur door het verhaal, en niet zozeer door vieze beelden. The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
Ik vermoed dat Kill List en Sacred Deer emmm gaan over DIVERSE SPOLIER ALERTS DUS FF WEGKIJKEN ENZO!!! het doden van je kinderen enzo? Daar heb ik geen zin in. Voel me al vaak ellendig genoeg, heb ik geen naargeestige films voor nodig. Had ik ook met de Koreaans Old Boy, wat een nare ontknoping van een verder geweldige film. Bah. When your people matter, menstrual health matters |
|
quote:Misschien The Invitation wat voor je When your people matter, menstrual health matters |
|
Vanavond The hateful eight maar eens afkijken. Eigenlijk een te lange film, onmogelijk in een ruk af te kijken, want te traag en te veel dialoog. Maar toch wel benieuwd hoe het af gaat lopen, de eerste protagonist (general Smithers) is net neergeschoten. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Vond dit ook een te lange zeikfilm. The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
quote:Spoilers yo. Het is best interessant om een kijkje te krijgen in het gevoelsleven van een psychiatrisch patiënt. Krijg ik toch nog iets terug voor het belastinggeld dat aan zo'n kansloos geval wordt gespendeerd. |
|
@Tommeh: briljante sig heb je zag je zeker staan in de subtitles van eoa film? When your people matter, menstrual health matters |
|
the visit, gatverdammme. met die naakte bejaarden |
|
quote: Had nog niet van de film Winter's Bone gehoord, maar net bekeken en erg van genoten. Thanks voor de tip. |
|
quote: Van de recente Tarantino-films toch wel mijn favoriet, denk ik. Zeker te langdradig (de film had makkelijk een half uur tot drie kwartier korter gekund), maar toch enorm van genoten. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Ik vond hem eigenlijk nergens te langdradig. Mocht misschien wel wat korter, maar stoorde me er nergens echt aan. |
|
The Beyond (2017) Low budget sci-fi. Allemaal erg leuk, maar op het einde wel een tikje pretentieus. Edit: bij IMDb heb je altijd die 6 aanraders gebaseerd op je watch history? Daar staan tig sci-fi shorts bij, maar waar the fuck kan ik die downloaden of streamen? Deze bijvoorbeeld. [Dit bericht is gewijzigd door Tommeh op 10-01-2018 3:02] Het is best interessant om een kijkje te krijgen in het gevoelsleven van een psychiatrisch patiënt. Krijg ik toch nog iets terug voor het belastinggeld dat aan zo'n kansloos geval wordt gespendeerd. |
|
quote: Ben destijds naar de 70mm Roadshow-versie geweest in het Eye in Amsterdam. Die is nóg langer. Prachtige film, en misschien mijn favoriet van Tarantino. Ja, hij is traag, maar door de dialogen en de constante onderhuidse spanningsopbouw blijf je wel kijken. Misschien dit weekend maar weer eens opzetten. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
quote: Nu heb ik geen idee welke films er bij je aanraders stonden maar de shorts van OATS studios zijn geweldig, van de regisseur van District 9, die ook bezig was met een nieuw Alien film maar denied werd door Ridley Scott: Neill Blomkamp. https://oatsstudios.com/ Alhoewel, als je van sci-fi houd, er een grote kans is dat je ze al kent... Edit: Envoy: http://www.firstshowing.net/2014/watch-david-weinsteins-incredible-sci-fi-robot-short-film-envoy/ [Dit bericht is gewijzigd door GinaG op 10-01-2018 8:48] Eikel |
|
Awesome! Ben gek op sf When your people matter, menstrual health matters |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |