|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Demmink laat groeten! [Dit bericht is gewijzigd door Negatieveling op 10-08-2019 17:12] https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ |
|
Hadden ze beter aan Trump kunnen geven. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: Dat zou me zeker niet verbazen, maar de hulp zou niet per se uit de Trump-hoek hoeven te zijn gekomen. God weet met welke mensen Epstein eventueel in een vies kringetje zat. https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ |
|
Clintons, bijvoorbeeld. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Bill zat wel vaker in een vies kringetje. |
|
quote: Er schijnen wel vaker mensen zelfmoord te plegen die iets weten over de Clintons. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Psies. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Weten jullie nou niet teveel over de Clintons? Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Jij nu ook. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
quote: Wim en ik hebben 16500 emails de man. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Doe maar lollig, maar straks zijn we de sigaar. |
|
Weer een nieuwe username verzinnen, verdomme. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
lol @ sigaar Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Verrek! "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
De sigaar of een sigaar? Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Het gaat nou om neuzen en oorlelletjes. https://twitter.com/search?q=epstein%20nose&src=typed_query&f=image "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Ik wil het niet weten. Des te minder ik weet des te beter. Waar gaat het over? Edit: Oh wacht, ik wil het niet weten zeg ik net. [Dit bericht is gewijzigd door Natural Disaster op 11-08-2019 16:01] Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Offtopic! Hij leeft nog: ... hoe de hazen lopen ... |
|
Ja, dat had ik twee dagen geleden al gepost, dat plaatje zie je ook via die link. [Dit bericht is gewijzigd door F.Jacobse op 13-08-2019 19:54] "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Ja maar daar klikte ik net pas op ... hoe de hazen lopen ... |
|
Je moet altijd eerst effe checken of ik al wat gepost heb. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Zal ik voortaan doen ... hoe de hazen lopen ... |
|
Vooraf eerst via PM goedkeuring vragen bij Wim voor je iets post. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Thomas Wouters van Bodyfarm is vorige week 31 jaar oud gebleven. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |