|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote:Nee dat kan helemaal niet, een dildo dwars in de poeperd. Met een bescheiden buttplug kan het wel. |
|
Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote:Je hecht teveel waarde aan onze online only dom/sub relatie waarbij ik je telkens met 1 zin op de kast krijg en jij dat maar al te lekker vindt. |
|
quote: Dat zou bevredigender zijn voor beide kanten, lijkt me, maar helaas, ik vind je in dergelijke gevallen alleen maar irritant. |
|
quote: Dus als jij lomp en onfatsoenlijk doet, moeten wij ons ernaar aanpassen? I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Jij wel. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Als je de dingen niet met een korrel zout neemt houd je meer zout over om op slakken te leggen. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Gewoon muziek verspreiden/ontdekken. Wat maken bijdehante anonieme nobody's uit? Mensen die als modus operandi zuur doen, zeggen eigenlijk slechts iets over hun eigen trieste levensbeleving. Ze lijken me hoe dan ook niet bepaald lekker in het vel zitten. Meelijwekkend hoogstens. Opvallend wel dat het vaker bij fans van brak klinkende blackmetal lijkt voor te komen. Anyway, RIP Howe & Jordison. Weer 2 topmuzikanten verloren. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Vox Clamatis in Deserto |
|
|
Ach. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Je moeder. |
|
quote: Ja deze mocht ik wel. Je moeder. |
|
quote:Ik haal mijn kick uit jou zien strugglen. |
|
quote: Haha, zeker. |
|
quote: Nou nou, wat een projectie zo op de vroege morgen zeg. Jij, echter, wringt jezelf constant in allerlei bochten in een poging consequent als forumnar over te willen komen maar faalt daar over het algemeen hard in. Je bent gewoon niet intelligent, scherp, gevat en grappig genoeg. Wij zijn dan ook veelvuldig getuige van jouw geworstel en het is eerlijk gezegd eigenlijk alleen maar sneu om te zien, zonder enig medelijden. Edoch wel kudos voor de moeite hoor. [Dit bericht is gewijzigd door Snaack op 29-07-2021 10:57] |
|
<...> [Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 29-07-2021 10:59] Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Zo snel dat zelfs ik de post gemist heb. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
quote: Ik heb dikke vingers en postte terwijl ik nog aan het typen was |
|
quote: Verbaasde me al dat je het weggehaald had, je was net lekker op dreef! Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
De tekst van Snaack. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Maximum aantal reacties is bereikt. Dit topic is automatisch afgesloten door Slotje |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina |