|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Conchata Ferrell That we build great walls, but for our sins. We open up the gates and let the assassins in. |
|
quote: wow, niet normaal. Dat is bijna nog een understatement, tering....! lampje |
|
Lees het nu pas. Die gast heeft wel wat van het allermooiste (metal)artwork op zijn naam staan. |
|
Ab Krook Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Naar verluid Bernie Rico jr. |
|
Spencer Davis Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
James Randi. Ook bekend als The Amazing Randi. 92 Goochelaar en later bekend als iemand die Uri Geller aanpakte als fraudeur met zijn lepel buigerij, evangelisten en paranormaal gespuis. bub |
|
Sean Connery That we build great walls, but for our sins. We open up the gates and let the assassins in. |
|
"I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by." -- Retribution ( http://www.retribution.nl/ http://www.facebook.com/retributionmetal ) -- The Assault ( http://www.facebook.com/ourotherrideisyourmomma ) |
|
ik wist niet dat ie al 90 was. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Hoe laat zou hij arriveren op de hemel variant van Wimbledon? |
|
De beste James Bond ooit. |
|
quote: +74938288493288. Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
Grant van Grant & Forsyth en Guys ’n’ Dolls. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Corrie van Gorp That we build great walls, but for our sins. We open up the gates and let the assassins in. |
|
Een ach... is hier mijns inziens wel op zijn plaats. Legendarische leuke tv gemaakt met andre van duin. En veel meer, maar dat staat mij iig enorm bij. rip. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Maradona That we build great walls, but for our sins. We open up the gates and let the assassins in. |
|
Heeft die cokesnuivert het nog best lang volgehouden. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: Lijkt me een extreem naar mens te zijn geworden, maar màn wat kon hij voetballen in zijn hoogtijdagen. https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ |
|
Absoluut. En feesten. Vandaar in deze topic, denk ik. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
dit Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
R.I.P. Daria Nicolodi. Een Italiaanse actrice die bij horror liefhebbers wel bekend is als actrice en medewerker in een aantal films van Dario Argento films..en als Dario's ex-vrouw. bub |
|
Darth Vader vertolker Dave Prowse Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Frank Kramer That we build great walls, but for our sins. We open up the gates and let the assassins in. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |