![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Conchata Ferrell Lumberjack Slam ![]() |
|
quote: wow, niet normaal. Dat is bijna nog een understatement, tering....! ![]() lampje ![]() |
|
Lees het nu pas. ![]() Die gast heeft wel wat van het allermooiste (metal)artwork op zijn naam staan. One chord is fine. Two chords is pushing it. Three chords and you're into jazz. ![]() |
|
Ab Krook Op 13 augustus 2021 22:26 schreef EINDBAAS het volgende: ... het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit. ![]() |
|
Naar verluid Bernie Rico jr. ![]() |
|
Spencer Davis Op 13 augustus 2021 22:26 schreef EINDBAAS het volgende: ... het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit. ![]() |
|
James Randi. Ook bekend als The Amazing Randi. 92 Goochelaar en later bekend als iemand die Uri Geller aanpakte als fraudeur met zijn lepel buigerij, evangelisten en paranormaal gespuis. bub ![]() |
|
Sean Connery Lumberjack Slam ![]() |
|
![]() "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by." -- Retribution ( http://www.retribution.nl/ http://www.facebook.com/retributionmetal ) -- The Assault ( http://www.facebook.com/ourotherrideisyourmomma ) ![]() |
|
ik wist niet dat ie al 90 was. Op 13 augustus 2021 22:26 schreef EINDBAAS het volgende: ... het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit. ![]() |
|
Hoe laat zou hij arriveren op de hemel variant van Wimbledon? ![]() |
|
De beste James Bond ooit. ![]() |
|
quote: +74938288493288. Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. ![]() |
|
Grant van Grant & Forsyth en Guys ’n’ Dolls. Jacobse: "Wa wawa wawa, wa wawa wawawa..." Van Es: "Eh… HEE! KLEINE MIERENNEUKER!" Jacobse: "Nee, Van Es!" Van Es: "WIL JIJ WEL EENS GAUW JE MUIL HOUWE!" Jacobse: "Kijk, nou springen er dus vier griffiers op jouw nek en die dumpen jou zo in de hofvijver… ![]() |
|
Corrie van Gorp Lumberjack Slam ![]() |
|
Een ach... is hier mijns inziens wel op zijn plaats. Legendarische leuke tv gemaakt met andre van duin. En veel meer, maar dat staat mij iig enorm bij. rip. Jacobse: "Wa wawa wawa, wa wawa wawawa..." Van Es: "Eh… HEE! KLEINE MIERENNEUKER!" Jacobse: "Nee, Van Es!" Van Es: "WIL JIJ WEL EENS GAUW JE MUIL HOUWE!" Jacobse: "Kijk, nou springen er dus vier griffiers op jouw nek en die dumpen jou zo in de hofvijver… ![]() |
|
Maradona ![]() Lumberjack Slam ![]() |
|
Heeft die cokesnuivert het nog best lang volgehouden. Op 13 augustus 2021 22:26 schreef EINDBAAS het volgende: ... het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit. ![]() |
|
quote: Lijkt me een extreem naar mens te zijn geworden, maar màn wat kon hij voetballen in zijn hoogtijdagen. Borduren met gebalde vuisten. /// Harm's Way! /// I'm on a horse! /// "Negers hebben nooit een vouwwagen" ![]() |
|
Absoluut. En feesten. Vandaar in deze topic, denk ik. Jacobse: "Wa wawa wawa, wa wawa wawawa..." Van Es: "Eh… HEE! KLEINE MIERENNEUKER!" Jacobse: "Nee, Van Es!" Van Es: "WIL JIJ WEL EENS GAUW JE MUIL HOUWE!" Jacobse: "Kijk, nou springen er dus vier griffiers op jouw nek en die dumpen jou zo in de hofvijver… ![]() |
|
dit Op 13 augustus 2021 22:26 schreef EINDBAAS het volgende: ... het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit. ![]() |
|
R.I.P. Daria Nicolodi. Een Italiaanse actrice die bij horror liefhebbers wel bekend is als actrice en medewerker in een aantal films van Dario Argento films..en als Dario's ex-vrouw. bub ![]() |
|
Darth Vader vertolker Dave Prowse Op 13 augustus 2021 22:26 schreef EINDBAAS het volgende: ... het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit. ![]() |
|
Frank Kramer ![]() Lumberjack Slam ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |