|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Peter Rotkop de Vries al dood inmiddels? Je moeder. |
|
Ze hebben Slegtie al eens uitgelegd hoe je moet googlen Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Ja maar dat ben ik niet. Je moeder. |
|
Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Jan! Ik schrok even en toen na het klikken weer. Ik heb natuurlijk alle afleveringen van lego masters gezien. Sterker, we zitten qua de usa op se02ep01. Jan was goed! "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
quote:Jaap en ik hebben een speciaal soort internet voor extra gave mensen waarbij anderen standaard meuk voor je moeten googlen. |
|
N.E.C. Weer trekken wij ten strijden voor rood, zwart en groen. |
|
quote: Je moeder. |
|
N.E.C. Weer trekken wij ten strijden voor rood, zwart en groen. |
|
Jeff LaBar, gitarist van Cinderella https://www.rollingstone.com/music/music-news/cinderella-guitarist-jeff-labar-dead-obituary-1197576/ Vox Clamatis in Deserto |
|
Peter R de Vries Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Nu wel. Je moeder. |
|
quote: Respect en shit maar ^ damn |
|
quote:Lekker binken? When your people matter, menstrual health matters |
|
Ja. Weer een zelfgeilende kankerkneus minder. Je moeder. |
|
Ieder zijn eigen manier om zichzelf te bevlekken. Er zijn ook lieden die op een forum puin spuien om aandacht te krijgen Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Peter is erger. Alleen al vanwege z'n twitterprofile foto. |
|
Volg hem dan niet! Sjeezzz... "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
wanneer komt die "fictie"-reeks Mocro Maffia nog eens RTL? signature |
|
quote:Deed ik ook niet, maar het staat me vrij om me te ergeren aan iets wat ik zelf opzoek. |
|
Aha, dat verklaart de spanking dingen etcetera. Jij bent van de auw! Maar toch lekker. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Automasochisme. |
|
Een man wiens grootste drijfveer zijn ego was. Neemt niet weg dat ie veel goed werk heeft verricht. RIP Peter. ...niets is wat het lijkt... |
|
Entertainende televisie, en qua zijn optredens in praatprogramma's (boulevard is een audiovisuele behaarde drol) is hij als een net niet Louis van Gaal. Maar Freek had wel gelijk over zijn Emmy award. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |