|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Jup, mee eens. Keurig Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
Barabara Kelly (45) Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Jim Steinman Ik draai Two out of three ain't bad nog maar eens. Misschien wel de lekkerste guilty pleasure... |
|
Wat een held was dat, ik heb bat out of hell werkelijk grijs gedraaid, vroeger. Staat geen slecht nummer op. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Al Smitt Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Michael Collins Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Hij had er inmiddels wel de leeftijd voor natuurlijk. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Anita Lane one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
quote: All revved up vid ik niet passen bij de rest, maar verder ...the man on moon smiles and he says: www.audiovisueelontwerp.nl & www.soundclick.com/bands/5/extinguishedfire.htm |
|
quote: Heb ergens een bonustrack met een live uitvoering met een heerlijke en lange gitaarsolo. ...the man on moon smiles and he says: www.audiovisueelontwerp.nl & www.soundclick.com/bands/5/extinguishedfire.htm |
|
quote: Maar wel een vet nummer, die openingsriff alleen al! "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Hans Van Baalen is overleden. https://www.nu.nl/politiek/6130673/vvd-politicus-hans-van-baalen-60-overleden-na-kort-ziekbed.html [Dit bericht is gewijzigd door Attila_the_hun op 30-04-2021 11:27] “If you think the economy is more important than the environment, try holding your breath while counting your money.” – Professor Guy McPherson |
|
John Hinch, voormalig drummer van Judas Priest is 73 geworden. Hij drumde op Rocka Rolla. bub |
|
Will Mecum (Karma to Burn) |
|
Nick Kamen Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
het monster van de Ardennen Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
William J. Tsamis. Gitarist en songwriter Warlord. bub |
|
Paard van Sinterklaas Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Max Mosley Een grote nazi-meesteressen orgy in de hemel, jonge. |
|
quote: Ja, ome Max kon er wat van. Denk dat hij wel flink geleefd heeft. Ik mag dat wel. https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ |
|
19-jarige Moto3-coureur Dupasquier Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |