|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Misschien ben je in de war met Hogerfeld? Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Is die ook dood? http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Omdat 'ie voor mij toch al dood was. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Hij is eerder dan jou dood, ja. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Ik heb gewonnen! http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Van een Duitser nog ook! "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Mark Hollis van Talk Talk. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Such a shame. |
|
"Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Die titels van die andere hits zetten je ineens ook aan het denken... "Andere bekende nummers zijn It's my Life, Life's What You Make It en Living in Another World." [Dit bericht is gewijzigd door F.Jacobse op 25-02-2019 22:28] "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
R.I.P. Mark Hollis Natuurlijk het meeste bekend door de hits van Talk Talk, maar Spirit of Eden, Laughing Stock en zijn enige soloalbum zijn fenomenale albums vol met ongekende en gedurfde subtiliteit. [Dit bericht is gewijzigd door HierIsMike op 25-02-2019 23:35] |
|
WAT? Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
godverdomme zeg Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Heel mooie stem, die mens. The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
Andy van The Cure is nu ook gegaan https://pitchfork.com/news/the-cure-drummer-andy-anderson-dead-at-68/ Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
1 jaar toch maar? Bazzio Attacks!!! |
|
Keith Flint Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
Da's jong. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Kan 'ie nu mooie duetjes zingen met Mark Hollis. The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
quote: 49, bekende leeftijd... Eigenmoord, lees ik net. [Dit bericht is gewijzigd door F.Jacobse op 04-03-2019 14:41] "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Als hij gecremeerd wordt is hij echt een firestarter... Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Best snel! "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |