![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Sorry man. Maar je bedoelde vast deze: https://instantrimshot.com/index.php?sound=rimshot&play=true [Dit bericht is gewijzigd door Negatieveling op 05-01-2021 19:33] Borduren met gebalde vuisten. /// Harm's Way! /// I'm on a horse! /// "Negers hebben nooit een vouwwagen" ![]() |
|
quote:Ik kom met beide links op dezelfde pagina uit. Op 10 december 2020 13:41 schreef Snaack het volgende: Ik wil de directe interactie. Elkaar aanvoelen, in de ogen kijken. Terwijl ik gewoon lekker brainless wil beuken, helemaal in het moment. ![]() |
|
quote: Kennelijk hangt het van de browser af wat er gebeurt. Jouw eerste link is alleen een pagina waar je dan met een knop het rimshot kunt afspelen, en de link die ik had gepost speelt (bijvoorbeeld) in Edge meteen het rimshot af als de pagina opent. In Firefox doet-ie dat dan weer niet. Matig. Borduren met gebalde vuisten. /// Harm's Way! /// I'm on a horse! /// "Negers hebben nooit een vouwwagen" ![]() |
|
Martinus Veltman Op 3 december 2020 13:52 schreef faalhaas het volgende: Het is duidelijk dat wij er andere parameters op nahouden. ![]() |
|
Marion Ramsey Op 3 december 2020 13:52 schreef faalhaas het volgende: Het is duidelijk dat wij er andere parameters op nahouden. ![]() |
|
marsha zazula "Die jonge hep un verstand dat-ie makkelijk klassen zou kennen overslaan, maar... we moeten ons aan de regels houden... en toen hebben ze dat dus opgeteld... en toen werd ik dus gezak op één duizendste punt.” ![]() |
|
Joop Mulder Op 3 december 2020 13:52 schreef faalhaas het volgende: Het is duidelijk dat wij er andere parameters op nahouden. ![]() |
|
Julie Strain, Heavy Metal Warrior Queen Op 10 december 2020 13:41 schreef Snaack het volgende: Ik wil de directe interactie. Elkaar aanvoelen, in de ogen kijken. Terwijl ik gewoon lekker brainless wil beuken, helemaal in het moment. ![]() |
|
Sylvain Sylvain (New York Dolls) https://www.blabbermouth.net/news/new-york-dolls-guitarist-sylvain-sylvain-dead-at-69/ Vox Clamatis in Deserto ![]() |
|
Mr. Mercedes Op 3 december 2020 13:52 schreef faalhaas het volgende: Het is duidelijk dat wij er andere parameters op nahouden. ![]() |
|
Siegfried, van Siegfried en Roy. "Die jonge hep un verstand dat-ie makkelijk klassen zou kennen overslaan, maar... we moeten ons aan de regels houden... en toen hebben ze dat dus opgeteld... en toen werd ik dus gezak op één duizendste punt.” ![]() |
|
Dat is een truuk. Op 3 december 2020 13:52 schreef faalhaas het volgende: Het is duidelijk dat wij er andere parameters op nahouden. ![]() |
|
Phil Spector ![]() |
|
Hans de Boer. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
![]() |
Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |