|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Liesbeth List Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Een van de grootste meesterwerken uit de Nederlandse popgeschiedenis, IMO. (Met een duidelijk De Groot/ Nijgh stempel.) ...the man on moon smiles and he says: www.audiovisueelontwerp.nl & www.soundclick.com/bands/5/extinguishedfire.htm |
|
absoluut, fantastisch nummer, geniale tekst Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Krzysztof Penderecki, componist wiens muziek o.a. in The Exorcist en The Shining gebruikt is. Vox Clamatis in Deserto |
|
spambot [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 29-03-2020 13:50] |
|
R.I.P. Lou Kouvaris. Originele gitarist bij Riot. bub |
|
quote: De componist van het meest angstaanjagende stuk dat ik ooit heb gehoord: De compositie wordt ook in de grootste "mindfuck"-aflevering (aflevering 8) van het derde seizoen van Twin Peaks gebruikt. Penderecki is ook een grote inspiratie voor Luc Lemay (Gorguts), en dat is vooral op Obscura heel erg goed te horen. [Dit bericht is gewijzigd door HierIsMike op 29-03-2020 15:58] |
|
quote: Persoonlijk blijf ik erbij dat de laatste aflevering van Twin Peaks: The Return een grotere "mindfuck" is. Als je wat rustig naar aflevering 8 blijft is de context redelijk duidelijk buiten enkele aspecten om. Echter, prachtig stuk sowieso! I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath |
|
Joe Diffie Corona houdt nu ook huis in de showbizwereld. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: Penderecki deed bij mij niet direct een belletje rinkelen. Maar als grote fan van Gorguts heb ik dat nummer hierboven eens beluisterd, en het kan mij zeker bekoren. Penderecki ondertussen al toegevoegd aan mijn artiesten op Spotify. Merci voor de tip |
|
Ooit eens een dansvoorstelling gezien op zijn muziek. Erg impressionant. Lekker zwaar en duister. The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
Bill Withers Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: I know I know I know I know I know I know I know I know I know I know I know I know I know I know I know I know I know I know I know I know I know I know I know I know I know signature |
|
Op 1 april 2020 13:39 schreef Fusion het volgende: Nou ja, ik trek ook mijn vorige keutel wel een beetje terug, ik ben echt oprecht bang voor jou. |
|
Je onderbuurvrouw? Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Poesje Genoeg. Op 1 april 2020 13:39 schreef Fusion het volgende: Nou ja, ik trek ook mijn vorige keutel wel een beetje terug, ik ben echt oprecht bang voor jou. |
|
quote: Dit is Honor Blackman. R.I.P. Een Engelse actrice. Ze speelde bijvoorbeeld in de TV serie The Avengers, James Bond Goldfinger. En in één van mijn favoriete (Hammer) horror films: To The Devil a Daughter. bub |
|
94, er zijn er genoeg die het niet halen. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Als knappe vrouwen doodgaan is dat altijd extra erg. Op 1 april 2020 13:39 schreef Fusion het volgende: Nou ja, ik trek ook mijn vorige keutel wel een beetje terug, ik ben echt oprecht bang voor jou. |
|
Ze zag er nog wel goed uit voor haar leeftijd. The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
John Prine, aan covid-19 Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Dieter Laser van The Human Centipede trilogie. https://www.starburstmagazine.com/dieter-laser-1942-2020?fbclid=IwAR2nieCAfy-fwhj1jc53G9SRGc3s2bzhAFPmwelxqiC34751ZQy7iio4z6E The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Hans Verhagen Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |