|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Ze heeft het bijltje erbij neergelegd, ja? "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Mensen mensen, moeten we er nou meteen met de botte bijl weer op in hakken? ... hoe de hazen lopen ... |
|
Inderdaad, laten we de strijdbijl begraven. Bazzio Attacks!!! |
|
quote: Lijkt me beter om Martine Bijl te begraven. [/BenKnuckles] https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ |
|
Spelbreker... Bazzio Attacks!!! |
|
Zo leuk was het nou ook weer niet. https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ |
|
Vincent Bijlo zou het ook leuk gevonden hebben. Als hij zou meelezen. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
quote: ... hoe de hazen lopen ... |
|
Hij zou gehakt van je maken trouwens. ... hoe de hazen lopen ... |
|
Klopt, hij heeft wel vaker met dat bijltje gehakt. When your people matter, menstrual health matters |
|
Ja het is geen groentje die je zo even op de Hak kunt nemen. ... hoe de hazen lopen ... |
|
Niet zo met de hakken in t zand, op ieder potje past een deksel When your people matter, menstrual health matters |
|
Ja ok, maar waar gehakt wordt vallen spaanders. ... hoe de hazen lopen ... |
|
Ik vind dat jij niet zo snel de hakken in t zand moet zetten, ik neem je toch niet op de hak ofzo? Hier kijk een video, relax When your people matter, menstrual health matters |
|
Ik erger me groente en geel aan jou. Ik hak er een einde aan, de groenten! ... hoe de hazen lopen ... |
|
Lennart Johansson That we build great walls, but for our sins. We open up the gates and let the assassins in. |
|
Dr. John Gris Gris is een heerlijk doorleefde psychedelische jazzy bluesplaat! |
|
Ja. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Nils Joakim "Jokke" Stenby, zanger van de Noorse band Brutus. |
|
André Matos, zanger van onder andere Angra en Shaman http://www.blabbermouth.net/news/former-angra-singer-andre-matos-dead-at-47/ Vox Clamatis in Deserto |
|
Bushwick Bill I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
quote:Godverdomme. Large things come in very small packages. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Lieve Mona. That we build great walls, but for our sins. We open up the gates and let the assassins in. |
|
Max Wright. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |