|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Echt, geen woorden voor. Wat een baas. Legendarische artiest. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Heb je al z'n cd's al? Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Verdomme, MF DOOM overleden. Trouwens wel behoorlijk des MF DOOM's om het pas twee maanden na zijn overlijden bekend te maken. Madvillainy is echt wel een van mijn hip-hop gateway-platen geweest waardoor ik meer geïnteresseerd ben geraakt in het genre. [Dit bericht is gewijzigd door HierIsMike op 01-01-2021 11:53] |
|
Echt nog nooit van de beste man gehoord. Zegt ook wel iets. Of niets. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Rap is dan ook een genre om te mijden als corona. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Nou ja, ik weet er wel wat van, maar deze knakker is me ontgaan, hehe. Geen hit, waarschijnlijk?!?! "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
quote: ALLEEN MAAR HITS Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Ja, hits op het internet. Maar irl? "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Op z'n neus? Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Er zat een masker tussen. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Lijkt me best lastig om te bepalen of iemand dood is als ie zo'n masker op heeft. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Bij een noodgeval mag ie wel even af, voor wat mond op mond beademing oid, lijkt me. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
quote: KAN JIJ JE CAPS OOK NIET UITZETTEN? I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Alexi Laiho zou dood zijn. Hafgufa |
|
Mooi, irritant figuur met z'n kutmuziek. Je moeder. |
|
Superjong. Het is niet meer mijn kopje thee, maar was een van mijn eerste kennismakingen met metal lang gelee. Toch maar even opgezet. |
|
quote: Voor mij ook, in 2003 in 013 gezien. |
|
2004, Dynamo Open Air |
|
Was 2004 in Weert op de vrijdag? |
|
In Nijmegen op een zaterdag. |
|
quote: Ik heb die eerste CD van ze nog gekocht. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Aight. In other news: Tanya Roberts |
|
Jeugdsentiment idd. Hatebreeder nog steeds best vet |
|
quote: ... wie? quote: Was dat die actrice met die fantastische 'ik heb een beetje een kater'-stem? https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |