|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: En natuurlijk: "50 pop of een envelop" |
|
Daar word ik wel even stil van. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
R.I.P. Neil Peart, mijn grote drumheld. Zoveel inspiratie uit gehaald. Speelde de moeilijkste dingen op de meest natuurlijke manier, schreef meesterlijke teksten en nam drumlessen omdat hij zijn spel niet genoeg vond, ondanks dat hij toen een van de beste drummers ter wereld werd genoemd. [Dit bericht is gewijzigd door HierIsMike op 10-01-2020 22:28] |
|
Holy shit! Tragisch... RIP The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
R.I.P. Neil Peart. bub |
|
Aart Staartjes Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: Aan een kop-staartjes-botsing... |
|
quote: Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
R.I.P. Professor Alsvanouds.... Bazzio Attacks!!! |
|
quote: Op 1 april 2020 13:39 schreef Fusion het volgende: Nou ja, ik trek ook mijn vorige keutel wel een beetje terug, ik ben echt oprecht bang voor jou. |
|
"Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
|
|
Sean Reinert (ex Cynic, Death) (48) The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Ik las het net. RIP Sean. bub |
|
Godverdomme. Wat een baas achter de kit was deze man. Human blijft mijn favoriete Death plaat door zijn werk hierop. |
|
quote: Januari is geen goede maand voor de drumwereld Vox Clamatis in Deserto |
|
Alle Death platen waar hij op gespeeld heeft vind ik ruk. Maar dat doet er verder niet toe. Veels te jong. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Was dit die homo? |
|
Dat moet wel als ie in Death speelde. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
wtf... "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
what the fag? Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Rob Rensenbrink That we build great walls, but for our sins. We open up the gates and let the assassins in. |
|
quote: Zowel hij als gitarist Paul Masvidal waren voor de mannen. Ik zie de relevantie niet overigens. Human en Traced in Air helemaal grijs gedraaid. Briljante muzikant. Veel te vroeg. Primal Creation - modern thrash metal - YouTube |
|
Ik zie de relevantie van het noemen van de gitarist ook niet, dus wat is je punt? Blijkbaar is het voor Bokkie een link naar de persoon. Had net zo goed kunnen zijn "Is dat die ene met het zwarte shirt?" Zeiken om het zeiken naar mijn mening. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |