|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
2 dagen geleden inmiddels, Edwin Straver. Dakar rally eiste zijn tol. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: De relevantie van het noemen van de gitarist is dat er verwarring kon ontstaan over "die homo". Leek me vrij duidelijk. Lastig leven als je dat al "zeiken" vindt. Primal Creation - modern thrash metal - YouTube |
|
Ik deed even een (paar) andere user(s) na. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Kobe Bryant... I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
quote: Heeft de gitarist ook een zwart shirt? "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
De drummer van To/die/for. http://bravewords.com/news/to-die-for-drummer-santtu-lonka-passes-r-i-p?fbclid=IwAR3TnG_F8rW9S16_ha-a-PXYqopmNL--H4Cmb2Zt2dTRkl7-6DWzKrHbzOU The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
En we gaan rustig nog ff door met drummers oogsten. Nu weer Reed Mullin. Teringzooi. https://www.blabbermouth.net/news/corrosion-of-conformity-drummer-reed-mullin-dead-at-53/ Vox Clamatis in Deserto |
|
Het blijft bij de ritmesectie. Dit keer een bassist: https://metaladdicts.com/site/former-d-r-i-bassist-josh-pappe-dies-at-53/?fbclid=IwAR0Fv4vmSVpif2XFJhzXBwwgvmUXqXfTig-L9FcT5WsszHz3XICk6fIi7GQ [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 01-02-2020 17:52] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
R.I.P. Josh. bub |
|
Kirk Douglas [103] Op 1 april 2020 13:39 schreef Fusion het volgende: Nou ja, ik trek ook mijn vorige keutel wel een beetje terug, ik ben echt oprecht bang voor jou. |
|
R.I.P. Dyanne Thorne. Beter bekend als Ilsa van de Ilsa filmserie. bub |
|
quote: Ik denk, en mag hopen, dat een gedegen en weldenkend figuur dergelijke afschuwelijkheden niet kent noch zal kijken. Goed dat ze dood is dan wel I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath |
|
quote: En waarom is het goed dat een actrice, welke in exploitatie films heeft gespeelt zoals de Ilsa films, waarvan Ilsa She-wolf of the SS overigens niet pro nazi is (wat sommige mensen niet snappen of willen snappen), haar man is zelfs joods, dood is? Overigens is Ilsa, Tigress of Siberia favoriet. Aanrader. bub |
|
quote: Gezien het niet gaat over de vraag of iets pro- of anti-nazi is, maar wél over de objectieve kwaliteit van een film(serie). Dat is dit niet natuurlijk I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath |
|
Bub is vandaag een beetje veel ongesteld. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: Het is erg jammer om te lezen dat jij niet objectief naar een film kan kijken, dat iets je ding niet is kan, en daarom maar vind dat het goed is dat een actrice dan maar overleden is. bub |
|
quote: Dat was vorige week. bub |
|
Mythics hangt vandaag graag de edgelord uit. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Ik denk dat dit een goed moment is om dergelijke uitspraak van myth met een korreltje of wat zout te nemen. quote: [Dit bericht is gewijzigd door Natural Disaster op 07-02-2020 21:16] Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: Beter dan de Overlord, nog zo'n infantiele kutfilm I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath |
|
Reinbert de Leeuw That we build great walls, but for our sins. We open up the gates and let the assassins in. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |