|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath |
|
quote: en toch had ik hem liever als premier dan Balkenende of Rutte. “If you think the economy is more important than the environment, try holding your breath while counting your money.” – Professor Guy McPherson |
|
Lood om oud ijzer. Alle drie presidenten zonder visie, die aan de leiband van lobbyisten lopen. [Dit bericht is gewijzigd door bastianus op 21-10-2018 12:43] Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Smakeloos en slaat absoluut nergens op, maar (dus?) ik heb er hardop om gelachen. [Dit bericht is gewijzigd door Negatieveling op 21-10-2018 18:50] https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ |
|
Willy Langenhuizen van Laaz Rockit (57) door een ongeval op de motor. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
R.I.P. Willy. bub |
|
Todd Youth Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
Fuck I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Stan Lee. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
95 al, niet gedacht. RIP. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
HAL 9000 Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
RIP Stan the Man The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: " I'm afraid, Dave. Dave, my mind is going. I can feel it. I can feel it. My mind is going." "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Eva Biesheuvel. Fuck, hoe moet dat nu met Maarten? Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Prachtmensen. Ik hoop dat Maarten het niet te lang meer maakt zo zonder vrouw. https://www.volkskrant.nl/mensen/-als-schrijver-is-hij-niet-gek-als-maarten-biesheuvel-wel-~bb7d962a/ Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Bernardo Bertolucci |
|
Stephen Hillenburg, de bedenker van SpongeBob ALS is een bitch [Dit bericht is gewijzigd door spectre op 27-11-2018 19:49] Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Zeg 'ns Aaa-acteur Manfred de Graaf. Maar: quote: |
|
Hier overleven de laagopgeleiden de hoogopgeleiden. Go Koos en Mien! Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Erik Lindmark vandaag overleden. 46 jaar. Oprichter van zowel Deeds Of Flesh als Unique Leader records. lampje |
|
Wow I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
kut nuja, weinig goed van gehoord qua rechten, maar toch kut signature |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |