IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Heeft de pleiterik gemaakt. [Meld de doden topic] Vorige pagina | Volgende pagina
F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 15-07-2021 21:36 by F.Jacobse Profiel van F.Jacobsehttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487

En een lever transplantatie gehad, dacht ik.




"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 15-07-2021 22:01 by Fusion Profiel van Fusionhttp://mystic.bandcamp.com/

Frikandel?


When your people matter, menstrual health matters


Slegthyd
Usericon van Slegthyd
Posted 16-07-2021 6:12 by Slegthyd Profiel van Slegthyd

quote:
Op 15 juli 2021 21:26 schreef karnivoor het volgende:
Ja wel, is leuk. ZM werd ook net weer leuk tot Robin weer gebanned werd.
Prachtig hoe de wannabe huisvadertjes ook lekker samen gaan cirkeltrekken omdat ze enkel overeind kunnen blijven met karrevrachten bijval.


Krachtig
Usericon van Krachtig
Posted 16-07-2021 9:42 by Krachtig Profiel van Krachtig

quote:
Op 15 juli 2021 21:26 schreef karnivoor het volgende:
Ja wel, is leuk. ZM werd ook net weer leuk tot Robin weer gebanned werd.


Lief!



How do you kill that which has no life?


Krachtig
Usericon van Krachtig
Posted 16-07-2021 9:42 by Krachtig Profiel van Krachtig

quote:
Op 16 juli 2021 6:12 schreef Slegthyd het volgende:
Prachtig hoe de wannabe huisvadertjes ook lekker samen gaan cirkeltrekken omdat ze enkel overeind kunnen blijven met karrevrachten bijval.


Niet lief!


How do you kill that which has no life?


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 16-07-2021 9:44 by Natural Disaster Profiel van Natural Disasterhttp://www.nu.nl

Maar daarom niet minder waar.



Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


Krachtig
Usericon van Krachtig
Posted 16-07-2021 9:46 by Krachtig Profiel van Krachtig

Idd erg saai nu, rond 2002 was het gezelliger. Forever in our hearts. De mensen die later zijn gekomen hebben geen idee van de grootsheid genaamd klassiek ZM. HEIL!


How do you kill that which has no life?


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 16-07-2021 10:12 by Fusion Profiel van Fusionhttp://mystic.bandcamp.com/

quote:
Op 16 juli 2021 6:12 schreef Slegthyd het volgende:
Prachtig hoe de wannabe huisvadertjes ook lekker samen gaan cirkeltrekken omdat ze enkel overeind kunnen blijven met karrevrachten bijval.
Prachtig hoe de wannabe labiele kijk-mij-eens-einzelganger-zijn denkt dat bijval in deze een vereiste is ipv het in elkaar herkennen van een evenwichtige redenering, wat op zich niet zo vreemd is gezien zijn onvermogen zelf een (aantal) goed(e) punt(en) te maken in de recente posts hier inzake Peter R. De Vries


When your people matter, menstrual health matters


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 16-07-2021 10:13 by Snaack Profiel van Snaack

quote:
Op 15 juli 2021 17:50 schreef Slegthyd het volgende:
Het heeft per persoon met verschillende dingen te maken. Wat mij betreft hoort 'metal' in ieder geval niet in dat rijtje. Waarom denk jij van wel?


Metal is, of veronderstelt non-conformistisch te zijn. Het is inherent aan de stroming dat grenzen worden opgezocht. Dezen zijn in het verleden dan ook ontelbaar vaak overschreden. Van albums die niet verkocht mochten worden vanwege te expliciete coverart tot concerten van bands die verboden werden vanwege haar dubieuze ideologische aard.

De rode draad in de stroming is dat er geen grenzen zouden moeten zijn om het hele scala aan menselijke emoties te kunnen uitdrukken, waarbij de metal vaak de donkere zijde van dit spectrum opzoekt.

Precies dat is wat metal voor mij zo aantrekkelijk maakt: ook voor mijn donkere gemoedstoestanden is er een passende muzikale omlijsting, zal ik maar zeggen.

En, ik generaliseer, wij metalheads koketteren maar wat graag met die grenzeloosheid, zeker als wij wat jonger zijn. Iedereen moet ons maar nemen zoals we zijn, ook als we met t-shirts met daarop afgehakte ledematen op het werk verschijnen.

Het probleem is dat sommige mensen zich daar nogal in kunnen verliezen maar de stroming geeft geen vrijbrief voor sociaal onwenselijk gedrag. Dat is het wat ik bedoel met "het is niet metal om lompe dingen te zeggen".

quote:

Wel is er een nederlander overleden. Naast de gemiddeld dik 3000 die er dagelijks sterven. Dat iemand op tv is geweest en met oog op eigen zak een held is geweest voor een klein groepje maakt 'm geen heilige.


Dat is een nogal simplistische voorstelling van zaken want je mist het signaal volkomen dat de criminelen met de moord op Peter R. de Vries af willen geven: "Hallo Nederlandse maatschappij, kijk eens, fuck jullie, wij staan boven de rechtsstaat, kijk maar, want wij schieten op klaarlichte dag op een drukke plek die vol hangt met camera's nog een bekende Nederlander door zijn hoofd. Superdoei!"

En daar gaat het om, wij zouden ons moeten verontwaardigen over het signaal dat de criminelen hiermee af proberen te geven. Wij zouden dit moeten bestrijden met alle middelen die wij hebben, om de veiligheid en vrijheid van onze maatschappij te waarborgen.

Nu was Peter R. de Vries vast een luis in de pels van de criminelen die opdracht hebben gegeven voor deze executie maar dat is bijzaak.

quote:

Dat je je stoort aan dergelijke comments is 1, dat moeten vermelden is natuurlijk 2. Want zeg nou eerlijk, je snapt zelf toch wel dat het mensen die neerbuigende opmerkingen over peter maken niets boeit wat 'Snaack' van hun comment vindt.


Als we dezelfde "logica" toepassen:

"Als op straat een man een vrouw lastigvalt mag jij die niet aanspreken want het boeit hem toch niet dat jij dat niet vindt kunnen".

Goed verhaal, Slechthyd.


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 16-07-2021 10:17 by Fusion Profiel van Fusionhttp://mystic.bandcamp.com/

Mensen die de door een criminele organisatie uitgevoerde moord op iemand de criminelen bestreed als beroep vergelijken met natuurlijke stergevallen, verkeersdoden, sterfgevallen door ziekte etc snappen heel goed hoe onzinnig ze bezig zijn maar hebben waarschijnlijk gewoon hun stelling ingenomen en zijn vastberaden deze lekkere dwarse attitude te verdedigen tot het bittere eind


When your people matter, menstrual health matters


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 16-07-2021 10:22 by Natural Disaster Profiel van Natural Disasterhttp://www.nu.nl

Ga anders nog even een MH17 grapje maken.



Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


Krachtig
Usericon van Krachtig
Posted 16-07-2021 10:45 by Krachtig Profiel van Krachtig

.

[Dit bericht is gewijzigd door iPim op 16-07-2021 11:07]


How do you kill that which has no life?


Krachtig
Usericon van Krachtig
Posted 16-07-2021 10:48 by Krachtig Profiel van Krachtig

Die peter had mij bijna te pakken.


How do you kill that which has no life?


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 16-07-2021 11:08 by Natural Disaster Profiel van Natural Disasterhttp://www.nu.nl

Zeker 93 Duitsers door noodweer.



Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 16-07-2021 11:18 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

quote:
Op 16 juli 2021 10:13 schreef Snaack het volgende:


Als we dezelfde "logica" toepassen:

"Als op straat een man een vrouw lastigvalt mag jij die niet aanspreken want het boeit hem toch niet dat jij dat niet vindt kunnen".

Goed verhaal, Slechthyd.


waarom enkel als een man een vrouw lastigvalt. :p



signature


Drachtig
Usericon van Drachtig
Posted 16-07-2021 12:23 by Drachtig Profiel van Drachtig

.

[Dit bericht is gewijzigd door iPim op 16-07-2021 13:23]


Slegthyd
Usericon van Slegthyd
Posted 16-07-2021 17:34 by Slegthyd Profiel van Slegthyd

quote:
Op 16 juli 2021 9:42 schreef Krachtig het volgende:
Niet lief!
Ging niet over jou.


Slegthyd
Usericon van Slegthyd
Posted 16-07-2021 17:36 by Slegthyd Profiel van Slegthyd

quote:
Op 16 juli 2021 10:13 schreef Snaack het volgende:
Metal is, of veronderstelt non-conformistisch te zijn. Het is inherent aan de stroming dat grenzen worden opgezocht. Dezen zijn in het verleden dan ook ontelbaar vaak overschreden. Van albums die niet verkocht mochten worden vanwege te expliciete coverart tot concerten van bands die verboden werden vanwege haar dubieuze ideologische aard.

De rode draad in de stroming is dat er geen grenzen zouden moeten zijn om het hele scala aan menselijke emoties te kunnen uitdrukken, waarbij de metal vaak de donkere zijde van dit spectrum opzoekt.

Precies dat is wat metal voor mij zo aantrekkelijk maakt: ook voor mijn donkere gemoedstoestanden is er een passende muzikale omlijsting, zal ik maar zeggen.

En, ik generaliseer, wij metalheads koketteren maar wat graag met die grenzeloosheid, zeker als wij wat jonger zijn. Iedereen moet ons maar nemen zoals we zijn, ook als we met t-shirts met daarop afgehakte ledematen op het werk verschijnen.

Het probleem is dat sommige mensen zich daar nogal in kunnen verliezen maar de stroming geeft geen vrijbrief voor sociaal onwenselijk gedrag. Dat is het wat ik bedoel met "het is niet metal om lompe dingen te zeggen".



Dat is een nogal simplistische voorstelling van zaken want je mist het signaal volkomen dat de criminelen met de moord op Peter R. de Vries af willen geven: "Hallo Nederlandse maatschappij, kijk eens, fuck jullie, wij staan boven de rechtsstaat, kijk maar, want wij schieten op klaarlichte dag op een drukke plek die vol hangt met camera's nog een bekende Nederlander door zijn hoofd. Superdoei!"

En daar gaat het om, wij zouden ons moeten verontwaardigen over het signaal dat de criminelen hiermee af proberen te geven. Wij zouden dit moeten bestrijden met alle middelen die wij hebben, om de veiligheid en vrijheid van onze maatschappij te waarborgen.

Nu was Peter R. de Vries vast een luis in de pels van de criminelen die opdracht hebben gegeven voor deze executie maar dat is bijzaak.



Als we dezelfde "logica" toepassen:

"Als op straat een man een vrouw lastigvalt mag jij die niet aanspreken want het boeit hem toch niet dat jij dat niet vindt kunnen".

Goed verhaal, Slechthyd.
Cope harder.

(niets van je post gelezen, overigens.]


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 16-07-2021 18:04 by Snaack Profiel van Snaack

quote:
Op 16 juli 2021 17:36 schreef Slegthyd het volgende:
Cope harder.

(niets van je post gelezen, overigens.]


Ok, man. Je vraagt mij iets, ik beantwoord je vraag en vervolgens veins je dat je dat niet gelezen hebt.

Nu twijfel ik er niet aan dat je mijn reactie wel gelezen hebt maar, afgezien van deze doorzichtige poging tot nonchalance, ben je onmachtig daar inhoudelijk dan wel gevat op te reageren.

Ik had ook niet anders van je verwacht en het maakt me eerlijk gezegd ook niet uit. Je zet jezelf alleen maar voor schut, voor de zoveelste keer.

Je bent de nar van ZM en ik dans naar jouw pijpen. Met plezier.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 16-07-2021 18:15 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

Allemaal goed en terecht gezegd, Snaack.


I wish I was a butterfly


Slegthyd
Usericon van Slegthyd
Posted 16-07-2021 18:27 by Slegthyd Profiel van Slegthyd

quote:
Op 16 juli 2021 18:04 schreef Snaack het volgende:
Ok, man. Je vraagt mij iets, ik beantwoord je vraag en vervolgens veins je dat je dat niet gelezen hebt.

Nu twijfel ik er niet aan dat je mijn reactie wel gelezen hebt maar, afgezien van deze doorzichtige poging tot nonchalance, ben je onmachtig daar inhoudelijk dan wel gevat op te reageren.

Ik had ook niet anders van je verwacht en het maakt me eerlijk gezegd ook niet uit. Je zet jezelf alleen maar voor schut, voor de zoveelste keer.

Je bent de nar van ZM en ik dans naar jouw pijpen. Met plezier.
Is dit nou allemaal naar aanleiding van mijn comment over je rebound groente?


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 16-07-2021 18:54 by Snaack Profiel van Snaack

quote:
Op 16 juli 2021 18:27 schreef Slegthyd het volgende:
Is dit nou allemaal naar aanleiding van mijn comment over je rebound groente?


Ik hap zoals gezegd graag maar heb nu toch werkelijk geen idee wat je bedoelt.


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 16-07-2021 21:17 by karnivoor Profiel van karnivoorhttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 16 juli 2021 6:12 schreef Slegthyd het volgende:
Prachtig hoe de wannabe huisvadertjes ook lekker samen gaan cirkeltrekken omdat ze enkel overeind kunnen blijven met karrevrachten bijval.


In je eentje kut doen is niks aan.


Je moeder.


F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 16-07-2021 22:16 by F.Jacobse Profiel van F.Jacobsehttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487






"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 18-07-2021 20:39 by Natural Disaster Profiel van Natural Disasterhttp://www.nu.nl

Kurt Westergaard



Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen