IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31
Auteur:
Topic : Deicide Volgende pagina
Vintersorg
Usericon van Vintersorg
Posted 13-06-2002 9:08 by Vintersorg Wijzig reactieProfiel van VintersorgQuote dit bericht

Echt een geweldige band, maar ik weet niet of er al een Topic over is, de zoekmachine doet het niet...

Maar zijn er nog meer fans van deze tegekke band!!!???


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 13-06-2002 9:10 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

haha reminds me off
: nicky chic

(heeft zelfs deicide tattoo en eigen website met kinky foto's)

[Dit bericht is gewijzigd door ghoulliette op 13-06-2002 9:11]


General Skullfucker
Eerlijk delen
Usericon van General Skullfucker
Posted 13-06-2002 10:17 by General Skullfucker Wijzig reactieProfiel van General SkullfuckerQuote dit berichthttp://www.metalhints.nl

Deicide heerscht

...Where is my crucifix, I can't die without it...

..it's been written...

Deze twee zinnen plakten we aan ongeveer elke zin vast die we afgelopen jaar op wacken uitsproken
(voor degenen die niet zo op de hoogte zijn van Deicide, dit zijn heerschende stukjes tekst van hun eerschte cd)



DimmuChild
Usericon van DimmuChild
Posted 13-06-2002 10:24 by DimmuChild Wijzig reactieProfiel van DimmuChildQuote dit bericht

Goede muziek, maar dat anti christelijke is wel een beetje over the top naar mijn mening.


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 13-06-2002 10:28 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Ouwe Deicide is cool, maar zaken als 'Once Upon The Cross' konden me echt niet meer boeien... en die nieuwe al HELEMAAL niet.

Antichristelijke teksten zijn cool, maar Benton is niet intelligent genoeg om er ècht wat van te maken (dingen als 'Biblebasher' enzo), hetgeen meteen ook de latere platen typeert. Maar 'Deicide' en 'Legion' zijn zekers vet.


FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 13-06-2002 10:32 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

quote:
Op 13 juni 2002 10:28 schreef Dwaallicht het volgende:
Ouwe Deicide is cool, maar zaken als 'Once Upon The Cross' konden me echt niet meer boeien... en die nieuwe al HELEMAAL niet.

Antichristelijke teksten zijn cool, maar Benton is niet intelligent genoeg om er ècht wat van te maken (dingen als 'Biblebasher' enzo), hetgeen meteen ook de latere platen typeert. Maar 'Deicide' en 'Legion' zijn zekers vet.

hmmm deze exact zelfde uitspraak heb ik de laatste 2 weken uit verschillende monden gehoord , maar goed, ik ken eigenlijk vooral de oude deicide, nieuwe heb ik nog nooit de moeite voor genomen te luisteren (k heb zelf deicide-deicide en deicide-legion en dat zijn iig heerschende ceedees )


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 13-06-2002 10:34 by Azagthoth Wijzig reactieProfiel van AzagthothQuote dit berichthttp://www.playsomeguitar.com

In het boekje van Legion staat wel een grappig stukje wat mij altijd bij blijft. Zoiets van;
"Vocals are done without a harmonizer, so criticus eat your heart out".



FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 13-06-2002 10:41 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

quote:
Op 13 juni 2002 10:34 schreef Azagthoth het volgende:
In het boekje van Legion staat wel een grappig stukje wat mij altijd bij blijft. Zoiets van;
"Vocals are done without a harmonizer, so criticus eat your heart out".

ja dat klopt ja dat viel mij ook op


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


SheRa
Usericon van SheRa
Posted 13-06-2002 10:41 by SheRa (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van SheRaQuote dit bericht

Deicide heerst.


Dead things grow from deep inside...


DimmuChild
Usericon van DimmuChild
Posted 13-06-2002 10:56 by DimmuChild Wijzig reactieProfiel van DimmuChildQuote dit bericht

quote:
Op 13 juni 2002 10:28 schreef Dwaallicht het volgende:
...

Antichristelijke teksten zijn cool, maar Benton is niet intelligent genoeg om er ècht wat van te maken (dingen als 'Biblebasher' enzo) ...


Ja, inderdaad. Het is te kort door de bocht.


the wounded immortal
twi rocks
Usericon van the wounded immortal
Posted 13-06-2002 11:54 by the wounded immortal Wijzig reactieProfiel van the wounded immortalQuote dit berichthttp://www.chiromariakerke.be

Wil ik wel eens live zien.



sickheaddread
en: dhr. A.J Kwak
Usericon van sickheaddread
Posted 13-06-2002 11:59 by sickheaddread Wijzig reactieProfiel van sickheaddreadQuote dit bericht

quote:
Op 13 juni 2002 11:54 schreef the wounded immortal het volgende:
Wil ik wel eens live zien.
ja dat wil ik ook altijd nog eens


zo, dat was mijn beurt dan weer


Nihil
Casus belli
Usericon van Nihil
Posted 13-06-2002 12:36 by Nihil Wijzig reactieProfiel van NihilQuote dit bericht

Deicide is natuurlijk bijzonder en .
En live zijn ze héél !


Tum podem extulit horridulum...


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 13-06-2002 12:38 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Hm, ik héb ze live gezien bedenk ik me nu, 2 jaar terug. Dat was best klote eigenlijk. Een stel dikke mannetjes en Glen Benton in een soort Fisher Price-harnasje, en dan gingen ze wat liedjes spelen op het podium van de 013. Zag er vrij suf uit allemaal, ze deden ook niet echt hun best om intimiderend/overdonderend over te komen.


Nihil
Casus belli
Usericon van Nihil
Posted 13-06-2002 12:39 by Nihil Wijzig reactieProfiel van NihilQuote dit bericht

quote:
Op 13 juni 2002 12:38 schreef Dwaallicht het volgende:
Hm, ik héb ze live gezien bedenk ik me nu, 2 jaar terug. Dat was best klote eigenlijk. Een stel dikke mannetjes en Glen Benton in een soort Fisher Price-harnasje, en dan gingen ze wat liedjes spelen op het podium van de 013. Zag er vrij suf uit allemaal, ze deden ook niet echt hun best om intimiderend/overdonderend over te komen.


Waren ze niet Satanisch genoeg?


Tum podem extulit horridulum...


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 13-06-2002 12:39 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Nee, gewoon saai.


Nihil
Casus belli
Usericon van Nihil
Posted 13-06-2002 12:40 by Nihil Wijzig reactieProfiel van NihilQuote dit bericht

Is soms het probleem bij "harde" metal.


Tum podem extulit horridulum...


Sar'Goth the Warlock
Usericon van Sar'Goth the Warlock
Posted 13-06-2002 13:48 by Sar'Goth the Warlock Wijzig reactieProfiel van Sar'Goth the WarlockQuote dit bericht

vind wel ok ja
maar vroeg me af spreek je dat nu uit als:
-Decide
-DIE Cide



Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 13-06-2002 13:50 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Geen van beide. Je spreekt de e en de i apart uit. Dee-ie-said dus (en dan eh, op z'n engels, you get the idea).


General Skullfucker
Eerlijk delen
Usericon van General Skullfucker
Posted 13-06-2002 14:00 by General Skullfucker Wijzig reactieProfiel van General SkullfuckerQuote dit berichthttp://www.metalhints.nl

idd, de naam is opgebouwd uit twee woorden, namelijk "dei" en "cide". Het eerste gedeelte betekend dus "god" en het andere dus "moord" (of uitroeien ofzo).
Deicide is dus godmoord of het is de naam van de moordenaar van god.



ArieDeKnaller
Hit a girl
Usericon van ArieDeKnaller
Posted 13-06-2002 14:02 by ArieDeKnaller Wijzig reactieProfiel van ArieDeKnallerQuote dit bericht

MWoah... de eerste cd is vet, de 2e ook redelijk. Once Upon the Cross vond ik eerst ERG goed, maar nu verveel ik me er nogal bij. En die laatste 2 cd's zijn, voor zover ik ze ken, totaal overbodig.
Ik heb ze 2x live gezien. 1x in Noorderligt en 1x in 013. Bij die laatste ben ik halverwege naar huis gegaan. Ik moest een trein halen en ik had niet echt het idee dat ik er ook maar iets aan zou missen. Vrij saai en dat maskertje wat meneer Benton tijdens het 1e nummer op had was ronduit belachelijk.
Had hij niet beloofd dat hij op z'n 33e ofzo zelfmoord zou plegen?


Dolf Brouwers - another dead hero


Sar'Goth the Warlock
Usericon van Sar'Goth the Warlock
Posted 13-06-2002 14:04 by Sar'Goth the Warlock Wijzig reactieProfiel van Sar'Goth the WarlockQuote dit bericht

ok
wat vinden jullie van die nieuwe cd, ik heb em nog niet gehoord jammer genoeg.



Beastial Blasphemer
Usericon van Beastial Blasphemer
Posted 13-06-2002 14:13 by Beastial Blasphemer Wijzig reactieProfiel van Beastial BlasphemerQuote dit bericht

DEicide is keigaaf!


Trieste gast


MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 13-06-2002 15:43 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

quote:
Op 13 juni 2002 13:48 schreef Sar'Goth the Warlock het volgende:
vind wel ok ja
maar vroeg me af spreek je dat nu uit als:
-Decide
-DIE Cide

Op z'n nederlandsch vlot achter elkaar uitspreken:
DIE-UH-SAAID



Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 13-06-2002 15:45 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 13 juni 2002 15:43 schreef MBMarduk het volgende:
Op z'n nederlandsch vlot achter elkaar uitspreken:
DIE-UH-SAAID




Maak er maar Die-uh-SAAI van

Sacrificial suicide van de Amon: feasting the beast cd is een tof nummer, maar de rest...


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Kramy
Usericon van Kramy
Posted 13-06-2002 15:46 by Kramy Wijzig reactieProfiel van KramyQuote dit berichthttp://https://knekelputband.bandcamp.com/album/teloorgang

Mwah...deicide....wel leuke muziek, maar de stem vin ik slecht....



Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen