IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31
Auteur:
Topic : Deicide Vorige pagina | Volgende pagina
Arson
1010010110
Usericon van Arson
Posted 18-01-2004 17:15 by Arson Wijzig reactieProfiel van ArsonQuote dit bericht

ik heb hem gehoord en het eerste nummers klonk weer erg moshy. Daarna werd het rap beter, maar het niveau van die eerste twee cd's wordt ook hier weer niet gehaald... desalniettemin leuke cd


None of us are saints - Albert Fish


BARABAS
CONTRACOINTELPRO
Usericon van BARABAS
Posted 18-01-2004 17:23 by BARABAS Wijzig reactieProfiel van BARABASQuote dit bericht

Ik wil um ook horen!!!!!!!!!!


Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood.


Arson
1010010110
Usericon van Arson
Posted 18-01-2004 17:26 by Arson Wijzig reactieProfiel van ArsonQuote dit bericht

soulseek!!!

en down dan ook direct de nieuwe Kataklysm en Decapitated


None of us are saints - Albert Fish


Sar'Goth the Warlock
Usericon van Sar'Goth the Warlock
Posted 18-01-2004 17:30 by Sar'Goth the Warlock Wijzig reactieProfiel van Sar'Goth the WarlockQuote dit bericht

ik heb em nu opstaan, ik ben niet zo;n deicide fan maarja hij beukt er gewoon weer gruwelijk in, niet mijn soort muziek
FUCK YOU GOD



0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 18-01-2004 18:09 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

mja heb em gehoord. Erg kort en was ook niet echt onder de indruk. Ze kunnen veel beter dan dit, zie Legion/Deicide/Serpents


"This one is older than shit, heavier than time!"


Triple-Dan
Usericon van Triple-Dan
Posted 18-01-2004 18:12 by Triple-Dan Wijzig reactieProfiel van Triple-DanQuote dit berichthttp://www.danielclassen.nl

Vooral Legion !!!!!!!!


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 18-01-2004 18:26 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 9 januari 2004 0:22 schreef BARABAS het volgende:
... (ik kan het nooit in een keer goed uitspreken) ...


Dat krijg je met zo'n gebit

ontopic: Deicide vind ik vanaf het begin overgehyped; muziek beukt wel maar heeft me nooit écht kunnen boeien, solo's die werkelijk nergens op slaan etc...alleen een enkel nummer is vermakelijk...Sacificial suicide bijv...

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 18-01-2004 18:31]


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Arson
1010010110
Usericon van Arson
Posted 18-01-2004 20:24 by Arson Wijzig reactieProfiel van ArsonQuote dit bericht

de cd is met nog geen 30 minuten veel te kort. En zeggen dat Deicide altijd gehyped is geweesd kan alleen betekenen dat je Legion en het debuut nooit hebt gehoord


None of us are saints - Albert Fish


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 18-01-2004 20:36 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 18 januari 2004 20:24 schreef Arson het volgende:
...En zeggen dat Deicide altijd gehyped is geweesd kan alleen betekenen dat je Legion en het debuut nooit hebt gehoord


In jouw bekrompen wereldje wel jah


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Orion
Usericon van Orion
Posted 18-01-2004 21:25 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

quote:
Op 18 januari 2004 17:23 schreef BARABAS het volgende:
Ik wil um ook horen!!!!!!!!!!


ik kopier hem morgen wel voor je! + slayer live op dynamo 86


Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 18-01-2004 22:39 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 18 januari 2004 20:36 schreef Mutilator het volgende:
In jouw bekrompen wereldje wel jah


Nou, nee. Die platen zijn wel degelijk zeer goede deathmetal platen en daar kan je rustig Serpents Of The Light ook bij zetten


"This one is older than shit, heavier than time!"


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 18-01-2004 23:11 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 18 januari 2004 22:39 schreef 0Tolerence het volgende:
Nou, nee. Die platen zijn wel degelijk zeer goede deathmetal platen en daar kan je rustig Serpents Of The Light ook bij zetten


Dat vind jij; imago is altijd belangrijker geweest voor Deicide waar de muziek zou moeten tellen; ze hebben gewoon meegelift op de deathmetalgolf die er toen was. Het zijn wél volhouders dat moet ik ze zeker nageven.

Op zich is de muziek van de eerste plaat niet écht slecht, maar Legion is bijvoorbeeld alweer veel te clean geproduceerd waardoor er veel verloren gaat.
Ik vind de Amon opnames dus het leukst.

Al met al vind ik het op z'n best een redelijke band dat vanaf het begin absoluut overgehyped is; de bandnaam komt bijvoorbeeld van de platenmaatschappij omdat het heftiger klonk, uiteraard is het platenkontrakt getekend in bloed, Benton zou zelfmoord plegen op zo'n 33ste; brandt omgekeerd kruis in z'n voorhoofd etc etc allemaal hype...

Mensen die zo weglopen met Deicide zouden Infestdead eens kunnen luisteren; vooral de nummers 'Bewitch the virgin' & 'Fucked by Satan' zijn geweldig leuk!!!

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 21-01-2004 1:11]


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 18-01-2004 23:12 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

wtf heeft het met hype te maken? Helemaal niks! Ik luister niet naar Deicide omdat ze gehyped zijn. Ik vind die eerste aantal albums van hun wel degelijk puike platen.


"This one is older than shit, heavier than time!"


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 18-01-2004 23:16 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 18 januari 2004 23:12 schreef 0Tolerence het volgende:
wtf heeft het met hype te maken? Helemaal niks!


Ja; juist alles dus.

quote:
Ik luister niet naar Deicide omdat ze gehyped zijn. Ik vind die eerste aantal albums van hun wel degelijk puike platen.


Het ging er niet om waarom jij Deicide luistert; het ging over de band zelf


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Naturens Galleri
Usericon van Naturens Galleri
Posted 18-01-2004 23:19 by Naturens Galleri Wijzig reactieProfiel van Naturens GalleriQuote dit bericht

tsk tsk, eigenwijze morris toch..

Legion ís gewoon een uitstekende plaat, gehyped of niet


headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 18-01-2004 23:32 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 18 januari 2004 23:16 schreef Mutilator het volgende:
Ja; juist alles dus.



Het ging er niet om waarom jij Deicide luistert; het ging over de band zelf


ja maar natuurlijk, man de hele fuckin deathmetal scene interesseert zich geen fuck om hype, maar jij zal het weten!



"This one is older than shit, heavier than time!"


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 18-01-2004 23:34 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 18 januari 2004 23:19 schreef Naturens Galleri het volgende:
tsk tsk, eigenwijze morris toch..

Legion ís gewoon een uitstekende plaat, gehyped of niet


*tusk tusk* Legion -en de productie is absoluut te clean!- valt werkelijk in het niet vergeleken bij de platen die er toendertijd uitkwamen in die buurt.


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 18-01-2004 23:38 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 18 januari 2004 23:32 schreef 0Tolerence het volgende:
ja maar natuurlijk, man de hele fuckin deathmetal scene interesseert zich geen fuck om hype, maar jij zal het weten!




Nee jij weet waar 'de hele fuckin deathmetal scene zich voor interesseert' Welterusten!



The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


BARABAS
CONTRACOINTELPRO
Usericon van BARABAS
Posted 18-01-2004 23:38 by BARABAS Wijzig reactieProfiel van BARABASQuote dit bericht

Ik vind Legion kwa geluid heel erg lijken op ...and justice for all


Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood.


Naturens Galleri
Usericon van Naturens Galleri
Posted 18-01-2004 23:50 by Naturens Galleri Wijzig reactieProfiel van Naturens GalleriQuote dit bericht

quote:
Op 18 januari 2004 23:38 schreef BARABAS het volgende:
Ik vind Legion kwa geluid heel erg lijken op ...and justice for all


Zo'n opmerking getuigt niet van muziekkennis..


headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits


BARABAS
CONTRACOINTELPRO
Usericon van BARABAS
Posted 19-01-2004 1:15 by BARABAS Wijzig reactieProfiel van BARABASQuote dit bericht

Waarom niet?


Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood.


Arson
1010010110
Usericon van Arson
Posted 19-01-2004 7:12 by Arson Wijzig reactieProfiel van ArsonQuote dit bericht

Ik kan hier heel uitgebreid gaan reageren, maar als mensen zeggen dat Deicide alleen scoort vanwege hun imago en hun muziek kut is dan hou ik me wel stil. Dergelijke mensen kunnen beter de nieuwe Korn gaan halen...


None of us are saints - Albert Fish


Orion
Usericon van Orion
Posted 19-01-2004 9:10 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht



Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?


Orion
Usericon van Orion
Posted 19-01-2004 10:12 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

quote:
Op 18 januari 2004 20:24 schreef Arson het volgende:
de cd is met nog geen 30 minuten veel te kort.


Reign in blood duurde ook amper 30 min of niet eens


Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 19-01-2004 10:15 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 19 januari 2004 10:12 schreef Orion het volgende:
Reign in blood duurde ook amper 30 min of niet eens

En die is idd te lang.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen