|
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik wil um ook horen!!!!!!!!!! Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
soulseek!!! en down dan ook direct de nieuwe Kataklysm en Decapitated None of us are saints - Albert Fish |
|
ik heb em nu opstaan, ik ben niet zo;n deicide fan maarja hij beukt er gewoon weer gruwelijk in, niet mijn soort muziek FUCK YOU GOD http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/959/1 :::::::: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1122748 |
|
mja heb em gehoord. Erg kort en was ook niet echt onder de indruk. Ze kunnen veel beter dan dit, zie Legion/Deicide/Serpents "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Vooral Legion !!!!!!!! |
|
quote: Dat krijg je met zo'n gebit ontopic: Deicide vind ik vanaf het begin overgehyped; muziek beukt wel maar heeft me nooit écht kunnen boeien, solo's die werkelijk nergens op slaan etc...alleen een enkel nummer is vermakelijk...Sacificial suicide bijv... [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 18-01-2004 18:31] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
de cd is met nog geen 30 minuten veel te kort. En zeggen dat Deicide altijd gehyped is geweesd kan alleen betekenen dat je Legion en het debuut nooit hebt gehoord None of us are saints - Albert Fish |
|
quote: In jouw bekrompen wereldje wel jah The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: ik kopier hem morgen wel voor je! + slayer live op dynamo 86 Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: Nou, nee. Die platen zijn wel degelijk zeer goede deathmetal platen en daar kan je rustig Serpents Of The Light ook bij zetten "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: Dat vind jij; imago is altijd belangrijker geweest voor Deicide waar de muziek zou moeten tellen; ze hebben gewoon meegelift op de deathmetalgolf die er toen was. Het zijn wél volhouders dat moet ik ze zeker nageven. Op zich is de muziek van de eerste plaat niet écht slecht, maar Legion is bijvoorbeeld alweer veel te clean geproduceerd waardoor er veel verloren gaat. Ik vind de Amon opnames dus het leukst. Al met al vind ik het op z'n best een redelijke band dat vanaf het begin absoluut overgehyped is; de bandnaam komt bijvoorbeeld van de platenmaatschappij omdat het heftiger klonk, uiteraard is het platenkontrakt getekend in bloed, Benton zou zelfmoord plegen op zo'n 33ste; brandt omgekeerd kruis in z'n voorhoofd etc etc allemaal hype... Mensen die zo weglopen met Deicide zouden Infestdead eens kunnen luisteren; vooral de nummers 'Bewitch the virgin' & 'Fucked by Satan' zijn geweldig leuk!!! [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 21-01-2004 1:11] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
wtf heeft het met hype te maken? Helemaal niks! Ik luister niet naar Deicide omdat ze gehyped zijn. Ik vind die eerste aantal albums van hun wel degelijk puike platen. "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: Ja; juist alles dus. quote: Het ging er niet om waarom jij Deicide luistert; het ging over de band zelf The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
tsk tsk, eigenwijze morris toch.. Legion ís gewoon een uitstekende plaat, gehyped of niet headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits |
|
quote: ja maar natuurlijk, man de hele fuckin deathmetal scene interesseert zich geen fuck om hype, maar jij zal het weten! "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: *tusk tusk* Legion -en de productie is absoluut te clean!- valt werkelijk in het niet vergeleken bij de platen die er toendertijd uitkwamen in die buurt. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Nee jij weet waar 'de hele fuckin deathmetal scene zich voor interesseert' Welterusten! The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Ik vind Legion kwa geluid heel erg lijken op ...and justice for all Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
quote: Zo'n opmerking getuigt niet van muziekkennis.. headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits |
|
Waarom niet? Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
Ik kan hier heel uitgebreid gaan reageren, maar als mensen zeggen dat Deicide alleen scoort vanwege hun imago en hun muziek kut is dan hou ik me wel stil. Dergelijke mensen kunnen beter de nieuwe Korn gaan halen... None of us are saints - Albert Fish |
|
Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: Reign in blood duurde ook amper 30 min of niet eens Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote:En die is idd te lang. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |