IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31
Auteur:
Topic : Deicide Vorige pagina | Volgende pagina
cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 14-09-2007 1:42 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

Goeie zaak. The Stench of Redemption was echt beestig goed

Faustian Spirit of the Earth

MetalViking
Usericon van MetalViking
Posted 30-10-2007 23:26 by MetalViking Wijzig reactieProfiel van MetalVikingQuote dit bericht

RALPH SANTOLLA Rejoins DEICIDE

Veteran guitarist Ralph Santolla has rejoined DEICIDE and is currently hard at work recording his guitar parts for DEICIDE's 2008 release, "Till Death Do Us Part", at Morrisound Studios in Florida.

DEICIDE had previously parted ways with Ralph Santolla back in May of this year. Over the course of the following months, he would spend the summer touring with OBITUARY and pushing his talent as far as it could go. When he was asked to rejoin DEICIDE in time for the recording of "Till Death Do Us Part", Santolla came back to the fold as a man possessed and he had come back, literally better than ever before.

While there will inevitably be naysayers who doubt the decision, DEICIDE drummer Steve Asheim insists that Ralph Santolla's return will only strengthen the maniacal musical landscape that DEICIDE is known for. "Ralph is really reaching towards the very depths of his abilities to come up with something completely fresh and challenging," he said.

Even those outside of the band have given nothing but positive feedback on Ralph Santolla's progress during the recording sessions. "Jim Morris came and told me that Ralph has been coming up with some of the greatest metal riffs and licks that he's ever heard;" said Asheim. "Ralph's really pushing his abilities to the limit, coming up with things that he's never been able to do before."

Verlekkerd op dood metaal

M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 30-10-2007 23:54 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Nou dat lijkt me wel wat, want dat laatste album van Deicide was niet verkeerd en dat is volgens mij voor een groot deel toe te schrijven aan dhr. Santolla!

Fickt nicht mit dem Raketemensch!!

XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 31-10-2007 5:16 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

De belangrijkste vraag is natuurlijk of dit nog gevolgen zal hebben voor de geplande Obituary optredens?

Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.

Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 31-10-2007 7:38 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

Update: RALPH SANTOLLA: 'I Am Not, And Never Was, Rejoining DEICIDE'

uitarist Ralph Santolla has released a statement to BLABBERMOUTH.NET contradicting an Earache Records press release which claimed that Ralph was "rejoining" DEICIDE and was taking part in the recording sessions for the group's new album, "Till Death Do Us Part".

"I am not, and never was, rejoining DEICIDE," Ralph told BLABBERMOUTH.NET. "I have no idea why anyone would put out the statement I just read on Blabbermouth.

"I agreed to play on the new [DEICIDE] CD for two reasons: first, I owe one more album on the contract I signed, and I want to be absolutely free from Earache as soon as possible. Secondly, Steve Asheim [DEICIDE drummer] is my good friend and a great musician, I love his music. I gave my best in the studio because his music deserves it, and because that is the way I work.

"When things fell apart with DEICIDE, I was fortunate enough to land in OBITUARY. I am totally happy being in this band in every way, and the only regret I have is that this good fortune came at the expense of Big Al [Allen West, ex-OBITUARY guitarist] having some pretty serious problems."

DEICIDE is currently putting the finishing touches on its new album, "Till Death Do Us Part", at Morrisound Studios in Florida for an early 2008 release via Earache.

When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.

XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 31-10-2007 15:52 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Ah, kijk.
Ik had hem ook wel voor gek verklaard als hij Obi had verlaten om weer bij een overgewaardeerde band als Deicide te gaan spelen.

Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.

Metalhead22
Usericon van Metalhead22
Posted 31-10-2007 15:58 by Metalhead22 Wijzig reactieProfiel van Metalhead22Quote dit berichthttp://www.last.fm/user/kledur

Deicide vind ik, dankzij cd's als Serpents of the Light en The Stench Of Redemption, toch echt gaver als Obituary. Maar dat ben ik

(Hoewel ik die laatste Obituary zekers nog even ga luisteren en mischien kopen)

quote:
Op 30 oktober 2007 23:54 schreef M. het volgende:
Nou dat lijkt me wel wat, want dat laatste album van Deicide was niet verkeerd en dat is volgens mij voor een groot deel toe te schrijven aan dhr. Santolla!

+1

[Dit bericht is gewijzigd door Metalhead22 op 31-10-2007 15:58]

...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light...

cranial
Usericon van cranial
Posted 31-10-2007 16:03 by cranial Wijzig reactieProfiel van cranialQuote dit berichthttp://www.myspace.com/ferdyH

vindt zowel obituary als deicide sterke bands (al heeft deicide een erg zwakke periode gehad met een erg sterke terugkeer) hoe dan ook,zal me erop verheugen om santolla weer te horen op de neue deicide

Expired,Erased and Forgotten

0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 31-10-2007 19:07 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 31 oktober 2007 16:03 schreef cranial het volgende:
vindt zowel obituary als deicide sterke bands (al heeft deicide een erg zwakke periode gehad met een erg sterke terugkeer) hoe dan ook,zal me erop verheugen om santolla weer te horen op de neue deicide

Ik vond de nieuwe plaat wel aardig, maar wat mist zijn de ijzersterke riffs die je vindt in Deicide, Legion, Once upon. Obituary heeft wat dat betreft precies hetzelfde probleem, het is allemaal net te matig.

[Dit bericht is gewijzigd door 0Tolerence op 31-10-2007 19:08]

"This one is older than shit, heavier than time!"

cranial
Usericon van cranial
Posted 31-10-2007 19:14 by cranial Wijzig reactieProfiel van cranialQuote dit berichthttp://www.myspace.com/ferdyH

ik vindt de nieuwe deicide juist een match waardig aan legion en once upon the cross,terwijl obituary altijd gewoon the same is gebleven...hoe dan ook,santolla zal er vast weer wat leuks van maken,want aan glenn zal het niet liggen,kheb em totaal niet gemist afgelopen tour..

Expired,Erased and Forgotten

MetalViking
Usericon van MetalViking
Posted 06-02-2008 19:45 by MetalViking Wijzig reactieProfiel van MetalVikingQuote dit bericht

Aanschouw de nieuwe cd va Deicide - Till Death Do Us Part

[Dit bericht is gewijzigd door MetalViking op 06-02-2008 21:37]

Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 06-02-2008 19:52 by Lionheart Wijzig reactieProfiel van LionheartQuote dit bericht

Wat een debiele patch zeg.

kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 06-02-2008 19:53 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

Wel toffe voorkant.

Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie

Count Usher
Usericon van Count Usher
Posted 06-02-2008 21:09 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

quote:
Op 6 februari 2008 19:52 schreef Lionheart het volgende:
Wat een debiele patch zeg.

Geniaal toch!
Coole cover idd. Nu maar hopen dat ie net zo vet is als de vorige.

When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.

Metalhead22
Usericon van Metalhead22
Posted 06-02-2008 21:12 by Metalhead22 Wijzig reactieProfiel van Metalhead22Quote dit berichthttp://www.last.fm/user/kledur

Ben ik de enige die de cover niet zó geweldig vindt?
(Niet dat ik geen zin in die plaat heb, kom maar op )

...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light...

M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 06-02-2008 21:50 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Speelt Ralph Santolla nog op deze nieuwe?

Zo ja, hebbuh!!!!

Zo nee, hmmmm.

MetalViking
Usericon van MetalViking
Posted 06-02-2008 22:32 by MetalViking Wijzig reactieProfiel van MetalVikingQuote dit bericht

quote:
Op 6 februari 2008 21:50 schreef M. het volgende:
Speelt Ralph Santolla nog op deze nieuwe?

Zo ja, hebbuh!!!!

Zo nee, hmmmm.

Santolla speelt nog steeds mee

MetalViking
Usericon van MetalViking
Posted 07-02-2008 20:50 by MetalViking Wijzig reactieProfiel van MetalVikingQuote dit bericht

[Dit bericht is gewijzigd door MetalViking op 08-03-2008 17:31]

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 07-02-2008 20:51 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 6 februari 2008 19:45 schreef MetalViking het volgende:
Aanschouw de nieuwe cd va Deicide - Till Death Do Us Part

LOL@Patch!
Hmzz die cover vind ik niet mooi, maarrehh.. naar rest wel nieuwsgierig.

Helvete
Usericon van Helvete
Posted 07-02-2008 21:16 by Helvete Wijzig reactieProfiel van HelveteQuote dit bericht

Wat een lelijke cover zeg.

Metalhead22
Usericon van Metalhead22
Posted 07-02-2008 22:54 by Metalhead22 Wijzig reactieProfiel van Metalhead22Quote dit berichthttp://www.last.fm/user/kledur

Ik ben dus niet de enige.

M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 07-02-2008 22:56 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Ik vind 'm wel leuk.

Metalhead22
Usericon van Metalhead22
Posted 07-02-2008 22:57 by Metalhead22 Wijzig reactieProfiel van Metalhead22Quote dit berichthttp://www.last.fm/user/kledur

Ach, het draait om de muziek he. (hoewel een leuke cover natuurlijk altijd mooi meegenomen is )
Maakt niet uit, ik laat me verassen

cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 09-02-2008 1:56 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

Ik vind de cover juist geniaal . Tenminste een beetje origineel

Faustian Spirit of the Earth

Count Usher
Usericon van Count Usher
Posted 24-02-2008 8:28 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

Dat nieuwe nummer op hun MySpace klinkt niet erg speciaal. Beetje een herhaling van de vorige maar dan zonder pakkende riffs. Hopelijk blijft het bij die ene uitschuiver.

Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com