|
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: en daar sluit ik me bij aan None of us are saints - Albert Fish |
|
quote: Deicide - Deicide 34 min Deicide - Legion 29 min Deicide - Amon: Feasting the Beast 30 min Deicide - Once Upon the Cross 28 min Deicide - Serpents of the Light 31 min Deicide - In Torment In Hell 31 min Wat zeik je nou man? Zenial |
|
je hebt mij nooit horen zeggen dat die andere cd's wel lang genoeg waren... (nou ja In Torment In Hell is altijd te lang). None of us are saints - Albert Fish |
|
Nee maar had je nou echt verwacht dat ze nu opeens een cd van 70 minuten gingen maken? Zenial |
|
nee maar een minuut of 50 was wel prettig geweest aangezien de cd's er niet goedkoper op worden None of us are saints - Albert Fish |
|
quote: Naar het schijnt is een cd officieel full length als ie minimaal 28 minuten duurt, dus wat dat betreft zitten ze goed |
|
quote: Ik beschouw mijzelf ook fan van het genre maar denk jij dat jij representatief bent voor iedereen of dat ik dat zou zijn? Het verschil is; jij projecteert jezelf op de scene -met alleen je mening; ik heb je geen enkel argument zien noemen- en ik daarentegen quote uit de media. quote: Wat ik heb gezegd zuig ik dus niet uit mijn duim; feiten heb ik hier allang genoemd; ze zijn allemaal na te zoeken. quote: Dat jij het op de persoon probeert te spelen zegt al genoeg over je eigen 'argumenten' oftewel helemaal geen; komt erg slim over! En nu kap ik hiermee want de discussierede komt alleen van mijn kant en wens je veel plezier met deze band; ik houd me weer met andere bands bezig. [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 19-01-2004 23:02] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
mag je mij die media quotes wel is laten zien, ik heb ze nergens gezien. Feit blijft dat ze 1 van de best verkopende DM bands zijn, dus ik denk niet dat ik de enige ben die ze goed vind "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Volgens het interview "van de link een pagina terug ofzo" is Legion het best verkopende deathmetal album allertijden. Ik vind Legion ook een van de beste deathmetal albums allertijden, en de productie juist veel beter klinken dan het meeste wat er rond die tijd is uitgebracht Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
quote: Lees bijv. de Aardschok uit die tijd er maar eens op na. quote: Ah een argument. Dat kan idd, maar sinds wanneer staan verkoopcijfers voor kwaliteit? Of beschouw je Dimmu Borgir ook als de beste blackmetal band? Bottom line; goede muziek heeft niets met verkoopcijfers te maken (een perfect voorbeeld hiervan is DEATH), en verkoopcijfers ontzettend veel met marketing/hype/imagevorming; die hele mainstream muziekstroom bewijst het en binnen deathmetal gebeurt gewoon het ook. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Hmmm, nooit over nagedacht maar klinkt logisch, LP's waren altijd iets van max. 2x14min. |
|
quote: |
|
quote: Ik weet het van een kennis die bij een platenlabel werkt/werkte. |
|
quote: Wat ? Ik heb ergens gelezen dat de doorsnee LP's (platen) maximaal 2 keer 14min. muziek kunnen bevatten i.v.m. de groove-grootte. |
|
quote: Dat snap ik ook niet hoor, waren platen als 'Beneath The Remains' dan dubbelelpees of zo? |
|
quote: Klopt ja, maar ik beschouw Deicide als een redelijke underground band. Dus daar ligt de verkoop toch wel degelijk anders. En de aardschok uit die tijd heb ik niet "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Misschien lang lang geleden ofzo, maar ik heb volgens mij echt wel LP's waar meer dan een uur muziek op staat Zenial |
|
master of puppets bijv. (55 min.) Winter is coming |
|
Die heb ik op dubbel elpee Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
quote: hest de video al sien? Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Ja...en ik stond er niet op! Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
wel vet of niet! Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Wel lache Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
[offtopic] sie die op school drink mien bier(dommelsch) op en ik ga slapen Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |