IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31
Auteur:
Topic : Deicide Vorige pagina | Volgende pagina
0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 19-01-2004 11:39 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 18 January 2004 23:38 schreef Mutilator het volgende:
Nee jij weet waar 'de hele fuckin deathmetal scene zich voor interesseert' Welterusten!




Ik beschouw mezelf als een fan van het genre en mij interesseert het geen ene fuck, kom is met argumenten ipv. die domme uitspraken van je.


"This one is older than shit, heavier than time!"


Arson
1010010110
Usericon van Arson
Posted 19-01-2004 13:10 by Arson Wijzig reactieProfiel van ArsonQuote dit bericht

quote:
Op 19 januari 2004 11:39 schreef 0Tolerence het volgende:
Ik beschouw mezelf als een fan van het genre en mij interesseert het geen ene fuck, kom is met argumenten ipv. die domme uitspraken van je.


en daar sluit ik me bij aan


None of us are saints - Albert Fish


Zenial
Usericon van Zenial
Posted 19-01-2004 14:39 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

quote:
Op 18 January 2004 20:24 schreef Arson het volgende:
de cd is met nog geen 30 minuten veel te kort.

Deicide - Deicide 34 min
Deicide - Legion 29 min
Deicide - Amon: Feasting the Beast 30 min
Deicide - Once Upon the Cross 28 min
Deicide - Serpents of the Light 31 min
Deicide - In Torment In Hell 31 min

Wat zeik je nou man?


Zenial


Arson
1010010110
Usericon van Arson
Posted 19-01-2004 14:54 by Arson Wijzig reactieProfiel van ArsonQuote dit bericht

je hebt mij nooit horen zeggen dat die andere cd's wel lang genoeg waren... (nou ja In Torment In Hell is altijd te lang).


None of us are saints - Albert Fish


Zenial
Usericon van Zenial
Posted 19-01-2004 14:57 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

Nee maar had je nou echt verwacht dat ze nu opeens een cd van 70 minuten gingen maken?


Zenial


Arson
1010010110
Usericon van Arson
Posted 19-01-2004 15:02 by Arson Wijzig reactieProfiel van ArsonQuote dit bericht

nee maar een minuut of 50 was wel prettig geweest aangezien de cd's er niet goedkoper op worden


None of us are saints - Albert Fish


Shredhead
Usericon van Shredhead
Posted 19-01-2004 15:20 by Shredhead Wijzig reactieProfiel van ShredheadQuote dit bericht

quote:
Op 19 januari 2004 14:39 schreef Zenial het volgende:
Deicide - Deicide 34 min
Deicide - Legion 29 min
Deicide - Amon: Feasting the Beast 30 min
Deicide - Once Upon the Cross 28 min
Deicide - Serpents of the Light 31 min
Deicide - In Torment In Hell 31 min

Wat zeik je nou man?



Naar het schijnt is een cd officieel full length als ie minimaal 28 minuten duurt, dus wat dat betreft zitten ze goed


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 19-01-2004 22:43 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 19 januari 2004 11:39 schreef 0Tolerence het volgende:
Ik beschouw mezelf als een fan van het genre en mij interesseert het geen ene fuck,


Ik beschouw mijzelf ook fan van het genre maar denk jij dat jij representatief bent voor iedereen of dat ik dat zou zijn?
Het verschil is; jij projecteert jezelf op de scene -met alleen je mening; ik heb je geen enkel argument zien noemen- en ik daarentegen quote uit de media.

quote:
kom is met argumenten


Wat ik heb gezegd zuig ik dus niet uit mijn duim; feiten heb ik hier allang genoemd; ze zijn allemaal na te zoeken.

quote:
ipv. die domme uitspraken van je.


Dat jij het op de persoon probeert te spelen zegt al genoeg over je eigen 'argumenten' oftewel helemaal geen; komt erg slim over!

En nu kap ik hiermee want de discussierede komt alleen van mijn kant en wens je veel plezier met deze band; ik houd me weer met andere bands bezig.

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 19-01-2004 23:02]


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 20-01-2004 13:18 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

mag je mij die media quotes wel is laten zien, ik heb ze nergens gezien.
Feit blijft dat ze 1 van de best verkopende DM bands zijn, dus ik denk niet dat ik de enige ben die ze goed vind


"This one is older than shit, heavier than time!"


BARABAS
CONTRACOINTELPRO
Usericon van BARABAS
Posted 20-01-2004 16:29 by BARABAS Wijzig reactieProfiel van BARABASQuote dit bericht

Volgens het interview "van de link een pagina terug ofzo" is Legion het best verkopende deathmetal album allertijden. Ik vind Legion ook een van de beste deathmetal albums allertijden, en de productie juist veel beter klinken dan het meeste wat er rond die tijd is uitgebracht


Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 20-01-2004 19:18 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 20 januari 2004 13:18 schreef 0Tolerence het volgende:
mag je mij die media quotes wel is laten zien, ik heb ze nergens gezien.


Lees bijv. de Aardschok uit die tijd er maar eens op na.

quote:
Feit blijft dat ze 1 van de best verkopende DM bands zijn, dus ik denk niet dat ik de enige ben die ze goed vind


Ah een argument.

Dat kan idd, maar sinds wanneer staan verkoopcijfers voor kwaliteit? Of beschouw je Dimmu Borgir ook als de beste blackmetal band?

Bottom line; goede muziek heeft niets met verkoopcijfers te maken (een perfect voorbeeld hiervan is DEATH), en verkoopcijfers ontzettend veel met marketing/hype/imagevorming; die hele mainstream muziekstroom bewijst het en binnen deathmetal gebeurt gewoon het ook.


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 20-01-2004 19:23 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

quote:
Op 19 januari 2004 15:20 schreef Shredhead het volgende:
Naar het schijnt is een cd officieel full length als ie minimaal 28 minuten duurt, dus wat dat betreft zitten ze goed

Hmmm, nooit over nagedacht maar klinkt logisch, LP's waren altijd iets van max. 2x14min.


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 20-01-2004 19:38 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

quote:
Op 20 januari 2004 19:23 schreef MBMarduk het volgende:
LP's waren altijd iets van max. 2x14min.





Shredhead
Usericon van Shredhead
Posted 20-01-2004 19:59 by Shredhead Wijzig reactieProfiel van ShredheadQuote dit bericht

quote:
Op 20 januari 2004 19:23 schreef MBMarduk het volgende:
Hmmm, nooit over nagedacht maar klinkt logisch, LP's waren altijd iets van max. 2x14min.



Ik weet het van een kennis die bij een platenlabel werkt/werkte.


MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 20-01-2004 20:22 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

quote:
Op 20 januari 2004 19:38 schreef Spirit In Black het volgende:


Wat ?
Ik heb ergens gelezen dat de doorsnee LP's (platen) maximaal 2 keer 14min. muziek kunnen bevatten i.v.m. de groove-grootte.


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 20-01-2004 20:26 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 20 januari 2004 20:22 schreef MBMarduk het volgende:
Wat ?
Ik heb ergens gelezen dat de doorsnee LP's (platen) maximaal 2 keer 14min. muziek kunnen bevatten i.v.m. de groove-grootte.

Dat snap ik ook niet hoor, waren platen als 'Beneath The Remains' dan dubbelelpees of zo?


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 20-01-2004 20:34 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 20 januari 2004 19:18 schreef Mutilator het volgende:
Lees bijv. de Aardschok uit die tijd er maar eens op na.



Ah een argument.

Dat kan idd, maar sinds wanneer staan verkoopcijfers voor kwaliteit? Of beschouw je Dimmu Borgir ook als de beste blackmetal band?

Bottom line; goede muziek heeft niets met verkoopcijfers te maken (een perfect voorbeeld hiervan is DEATH), en verkoopcijfers ontzettend veel met marketing/hype/imagevorming; die hele mainstream muziekstroom bewijst het en binnen deathmetal gebeurt gewoon het ook.


Klopt ja, maar ik beschouw Deicide als een redelijke underground band. Dus daar ligt de verkoop toch wel degelijk anders.

En de aardschok uit die tijd heb ik niet


"This one is older than shit, heavier than time!"


Zenial
Usericon van Zenial
Posted 20-01-2004 20:35 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

Misschien lang lang geleden ofzo, maar ik heb volgens mij echt wel LP's waar meer dan een uur muziek op staat


Zenial


Freduk
Usericon van Freduk
Posted 20-01-2004 20:47 by Freduk Wijzig reactieProfiel van FredukQuote dit bericht

master of puppets bijv. (55 min.)


Follow the freezing moon...


BARABAS
CONTRACOINTELPRO
Usericon van BARABAS
Posted 20-01-2004 23:16 by BARABAS Wijzig reactieProfiel van BARABASQuote dit bericht

Die heb ik op dubbel elpee


Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood.


Orion
Usericon van Orion
Posted 20-01-2004 23:25 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

quote:
Op 20 januari 2004 23:16 schreef BARABAS het volgende:
Die heb ik op dubbel elpee


hest de video al sien?


Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?


BARABAS
CONTRACOINTELPRO
Usericon van BARABAS
Posted 20-01-2004 23:34 by BARABAS Wijzig reactieProfiel van BARABASQuote dit bericht

Ja...en ik stond er niet op!


Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood.


Orion
Usericon van Orion
Posted 20-01-2004 23:39 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

wel vet of niet!


Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?


BARABAS
CONTRACOINTELPRO
Usericon van BARABAS
Posted 20-01-2004 23:40 by BARABAS Wijzig reactieProfiel van BARABASQuote dit bericht

Wel lache


Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood.


Orion
Usericon van Orion
Posted 20-01-2004 23:41 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

[offtopic] sie die op school drink mien bier(dommelsch) op en ik ga slapen


Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?


Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen