|
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 | ||||
Auteur: |
|
|
Maargoed je gaat je dan afvragen welke M-versie gelijk heeft. Of is het allemaal lulkoek Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Nu (i.e. nuchter ) vind ik de laatste errrrg vet, bijna alle platen hiervoor klote en Legion goed te doen. In dat opzicht is er dus niet zoveel veranderd. Die laatste plaat heeft me positief verrast . Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
ze komen begin 2007 de plaat promoten. Dit keer wat meer centraal ipv alleen het hoge noorden...dates soon tba |
|
Januari 2007 Doornroosje, Effenaar en ..... |
|
Ah ..de eeuwige grap van Deicide en optreden |
|
nee hoor, dat doen ze wel zo nu en dan.. |
|
Ook in Nederland? |
|
ook dat doen ze. Zo gek is die Glenn toch niet |
|
Hehehe nee, maar ze willen wel eens cancellen ... Waar is die derde trouwens? Hopelijk noordelijk |
|
cancellen doen ze alleen als het slecht is geregeld (lees: $$$), ga ik niet van uit. Ach, je weet het nooit. Vooralsnog staat het. Roosje is bevestigd, Effenaar zo goed als. Derde in het westen als die er komt... |
|
Leuk solo werk op die nieuwe plaat. Maar na 4 nummers had ik het wel weer gehoord. [Dit bericht is gewijzigd door Oud Vuil op 01-09-2006 22:57] |
|
quote: die laatste is iig beter als de een paar platen hiervoor. Het oudere werk kan mij ook meer bekoren.. supports volgens mij oa Psycroptic |
|
Gave opener dan! |
|
Te gek, ik ga ze denk ik in Eindhoven bekijken, bij leven, welzijn en tentamenvrijheid. Ik ben heel benieuwd hoe die nieuwe nummers live gebracht worden. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: En als die mietjes in Katwijk het weer verbieden....... "Je moet de mening van de meerderheid niet verwarren met de waarheid....." |
|
Wat is eigenlijk het verschil tussen de gewone en de limited edition van The stench of redemption? [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 06-09-2006 12:34] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
daar ga ik snel achterkomen. In ieder geval 4 membercards en een uitvouwbare poster. en voor de rest schijnt het in iets te zitten dat een 'clambox' heet????? |
|
quote: Ik heb hem zien liggen, het is een soort onhandig metalen (?) doosje, van dat formaat dat je precies nergens in je CD-kast kwijtkunt. [Dit bericht is gewijzigd door M. op 06-09-2006 13:38] Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Ok dus geen extra informatie (bonustrack oid) op het schijfje dus... The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Nieuwe plaat is vet! Gave rifs, lekkere solo's, strak drumwerk en Glen maakt het af. |
|
quote: de christenen? dat is hij al lang van plan Faustian Spirit of the Earth |
|
quote: Er schijnt een boxset te zijn met een bonusnummeren een zonder. Want ik heb de box zonder bonusnr. en ik heb er ook ergens een zien staan met bonusnummer. don't mistake lack of talent for genius |
|
Welk nummer is dat dan? Bij mijn boxset is het laatste nummer een cover van Deep Purple - Blacknight. Die is trouwens echt heeeeeeeeeeeeel erg bruut gedaan! You can either agree with me, or be wrong. |
|
die andere gig staat gepland voor baroeg...op Maandag(!) 8 januari.. ,lekker gepland weer,maar ga zoiezo naar eindhoven voor deicide dus... Expired,Erased and Forgotten |
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |