|
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 | ||||
Auteur: |
|
|
jupe onder het genot van cryptopsy non so vile /end slowchat Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: Dat vraag ik me af...hoe kom je daarbij dat het anders is en hoe anders is dat dan? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Commercie is al heel anders, ten tijde van Legion waren ze waarschijnlijk nog niet super bekent ofzo.. "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Ik heb Scars of the crucifix!Helaas zonder metalen plectrum, maar toch een lekkere cd!Zijn hier soms mensen die wel geluk hadden? |
|
quote: Een LP kan maximaal 2x25 minuten bevatten..... KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Ik zal em niet kopen, maar ik moet nog wel wat oudere cd's van hun kopen. "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: "Scars..." heerscht anders weer als vanouds hoor! |
|
quote: Ja, daar ben ik het dus niet mee eens. Deicide, Legion, Once Upon the Cross en Serpents vind ik nog een stukkie beter "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
once upon the cross Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote:Hey, dat zijn ook mijn favorieten! Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
quote: Allemaal? Voor mij 1. Legion 2. Deicide 3. Scars of the Crucifix |
|
probeer once upon the cross eens en je top3 ziet er heel anders uit Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Iemand de nieuwe al gehoord? Ik niet Ben wel benieuwd. 'Once upon the Cross' dendert nog regelmatig door mijn speakers. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
jupe dikke vette heersch plaat nog een weekje wachten en hij ligt in de winkels! Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Is die nieuwe cd goed? |
|
heb de promo al een maand, zeker leuk, een van de beteren, veel beter dan de vorige twee maar 27 minuten is gewoon veel te kort, en dat ding kost 18 euro, duszou hem nooit zelf kopen Do androids dream of electric sheep? |
|
quote: Alle Deicide cd's zijn rond de 28 minuten "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
en zeker de moeite waard om te kopen! Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
quote: idd maar dat vind ik anno 2004 wel te kort gewoon Do androids dream of electric sheep? |
|
quote: Dat is behoorlijk generaliserend, van mij hoeft echt niet elke cd 70 minuten lang te zijn. Denk bijvoorbeeld aan snelle, chaotische black metal of moderne blast-beat death metal. Dat zijn redelijk korte, maar flink intense aanvallen op je trommelvlies. Als die allemaal een uur zouden duren zou het gewoon vervelend lang worden. Ik ben het wel met je eens dat "Scars..." altijd weer behoorlijk snel afgelopen is ja . |
|
eens kijken wat de heren antwoorden op mijn vraag: 'dat ding is te kort en veel te duur' Do androids dream of electric sheep? |
|
quote: Prognose: "Ach, Reign in Blood duurde ook nog geen half uur" Serieuze prognose: Verhaaltje over dat op een gegeven moment de cd gewoon "af" is, waarom zou je dan nog "fillers" toe gaan voegen? Daarnaast heeft Deicide lang genoeg gewacht (2 albums lang) om een cd uit te brengen waar ze volledig achter staan en hart en ziel weer in gestopt hebben. |
|
Once upon the Cross is een vet album en super cover art ... ooit een keer gebruit voor een school verslag... //edit: ter illustratie: [Dit bericht is gewijzigd door DaVinz op 21-02-2004 21:40] I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
Scars is zeker een goed album. Maar Once upon the cross is nog steeds mijn favoriet! dood |
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |