IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31
Auteur:
Topic : Deicide Vorige pagina | Volgende pagina
BARABAS
CONTRACOINTELPRO
Usericon van BARABAS
Posted 29-02-2004 17:37 by BARABAS Wijzig reactieProfiel van BARABASQuote dit bericht

Is dat niet een kwestie van smaak?


Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood.


nekro
Usericon van nekro
Posted 29-02-2004 17:39 by nekro Wijzig reactieProfiel van nekroQuote dit bericht

Fuck, daar gaan we weer, er is best wel origineel Death Metal spul te vinden, gewoon goed zoeken, heb laatst de cd van Cephalectomy, Sign Of Chaos gekocht, hele originele death / grind, met, durf het bijna niet te zeggen, Black Metal invloeden. Zijn Canadezen trouwens, en behoorlijk gestoord, en nee, het is geen typische gore grind kwa teksten.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 25-03-2004 23:55 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 29 februari 2004 17:37 schreef BARABAS het volgende:
Is dat niet een kwestie van smaak?


Vind je de hoezen dan niet een beetje simpel en saai omdat het meer van hetzelfde is?

Overigens gisteren de clip van 'Scars' gezien en ik moet toegeven dat ik best geamuseerd was; kopen zal ik het echter nooit...



The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


nekro
Usericon van nekro
Posted 28-03-2004 20:50 by nekro Wijzig reactieProfiel van nekroQuote dit bericht

gaaf......dalijk Deicide op MTV..BWAHAHAHAHAHA!!!!


Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 28-03-2004 20:57 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

Ik ga heel stom klinken... maar ik weiger SotC te kopen vanwege de lengte. Ik weiger geowon 20 pleuro te betalen voor een cd van 25 minuten. Ik heb al moeite met platen van 35 minuten.. dan moeten ze echt heel goed zijn wil ik tot een aanschaf overgaan. Ik wacht wel totdat die goedkoper is


nekro
Usericon van nekro
Posted 28-03-2004 21:00 by nekro Wijzig reactieProfiel van nekroQuote dit bericht

Als je heeeeeeeeeeeeeeeel lang wacht dan staat ie heus wel een keer bij de free record shop te koop voor 10 euro ofzo.


Je Moeder
Usericon van Je Moeder
Posted 28-03-2004 21:13 by Je Moeder Wijzig reactieProfiel van Je MoederQuote dit berichthttp://www.rtl.nl/huistuinkeuken/eigenhuisentuin/

als je er 20€ gaat betalen ben je zowiezo een mongool...



valfar
Usericon van valfar
Posted 28-03-2004 21:16 by valfar Wijzig reactieProfiel van valfarQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/knevelaer

quote:
Op 28 maart 2004 21:13 schreef Je Moeder het volgende:
als je er 20€ gaat betalen ben je zowiezo een mongool...


Wat doe jij dan?Downloaden?



Je Moeder
Usericon van Je Moeder
Posted 28-03-2004 21:18 by Je Moeder Wijzig reactieProfiel van Je MoederQuote dit berichthttp://www.rtl.nl/huistuinkeuken/eigenhuisentuin/

quote:
Op 28 maart 2004 21:16 schreef valfar het volgende:
Wat doe jij dan?Downloaden?


niet kopen omdat het mij niet trekt

en anders voor 16€ kopen op andere wijze



Je Moeder
Usericon van Je Moeder
Posted 28-03-2004 21:18 by Je Moeder Wijzig reactieProfiel van Je MoederQuote dit berichthttp://www.rtl.nl/huistuinkeuken/eigenhuisentuin/

downloaden is voor puisterige pubers



nekro
Usericon van nekro
Posted 28-03-2004 21:20 by nekro Wijzig reactieProfiel van nekroQuote dit bericht

en hoezo dat nou weer, ik vind 20 euro nog wel mee vallen. Je hebt cd's die nog veel duurder zijn, en wat betreft de lengte van de laatste Deicide, over het algemeen duren Death Metal cd's zo kort en ik vind het best, langer dan een half uur dan gaat het toch vaak saai worden.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 28-03-2004 21:23 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

20 euro? koop je het bij de free record shop ofzo?


Je Moeder
Usericon van Je Moeder
Posted 28-03-2004 21:23 by Je Moeder Wijzig reactieProfiel van Je MoederQuote dit berichthttp://www.rtl.nl/huistuinkeuken/eigenhuisentuin/

dat bedoel ik

als je 20€ betaald ervoor ben je bij bvoorbaat al genaaid



Snaack
Usericon van Snaack
Posted 28-03-2004 21:27 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

Of als je zeikt over een paar euro ben je gewoon een sloeber

Gemak (iets direct hebben) mag best iets kosten.


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 28-03-2004 21:30 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Je Moeder wil eigenlijk gewoon zeggen dat zij rotzooi wil kopen, als het maar goedkoop is .

*edit* Hij?? WATTE??? Zij dus.

[Dit bericht is gewijzigd door M. op 28-03-2004 21:30]


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


nekro
Usericon van nekro
Posted 28-03-2004 21:31 by nekro Wijzig reactieProfiel van nekroQuote dit bericht

Kijk, dat bedoel ik dus !!!! Altijd maar weer dat gezeik over de prijs van cd's, fuck off ! Als je goedkope cd's wil hebben dan koop je de shit maar 2de hands !


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 28-03-2004 21:32 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 28 maart 2004 21:20 schreef nekro het volgende:
over het algemeen duren Death Metal cd's zo kort en ik vind het best, langer dan een half uur dan gaat het toch vaak saai worden.


jij zou alleen singeltjes moeten kopen.


Oud Vuil.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 28-03-2004 21:33 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

ik ben een sloeber


nekro
Usericon van nekro
Posted 28-03-2004 21:34 by nekro Wijzig reactieProfiel van nekroQuote dit bericht

dat doe ik ook ! D'r gaat nix boven die fijne 7" dingetjes, m'n pronkstukken zijn toch wel die van Insult !!!


Sporty Voleg
Dude Nukem v2.0
Usericon van Sporty Voleg
Posted 29-03-2004 20:16 by Sporty Voleg Wijzig reactieProfiel van Sporty VolegQuote dit bericht

quote:
Op 28 maart 2004 21:31 schreef nekro het volgende:
Kijk, dat bedoel ik dus !!!! Altijd maar weer dat gezeik over de prijs van cd's, fuck off ! Als je goedkope cd's wil hebben dan koop je de shit maar 2de hands !

Niet iedereen heeft een riant inkomen. Bovendien is (naar ik heb begrepen) de winstmarge op cd's in Nederland behoorlijk hoog.


Touché, pussycat!


nekro
Usericon van nekro
Posted 29-03-2004 20:45 by nekro Wijzig reactieProfiel van nekroQuote dit bericht

Het klopt natuurlijk wat je zegt, niet iedereen heeft een riant inkomen ( mezelf inbegrepen ) Maar dan nog probeer ik om van de bands die ik goed vind, alles origineel op cd te kopen ( dan maar wat extra uurtjes overwerken ), dat gezeik over de prijzen van cd's begint me echt de keel uit te hangen, als je iets echt graag wil hebben dan boeit de prijs niet en ga je d'r gewoon voor werken / sparen, simpel toch ?


spectre
Usericon van spectre
Posted 31-03-2004 22:40 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

weet niet of het al gemeld is...
ik zag vandaag de verzamelaar die roadrunner als laatste heeft uitgepoept, en daar zit een voorwoord in van die knakker van Slipknot... zal benton en konsorten blij mee wezen


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Triple-Dan
Usericon van Triple-Dan
Posted 31-03-2004 23:08 by Triple-Dan Wijzig reactieProfiel van Triple-DanQuote dit berichthttp://www.danielclassen.nl

Yeah



Dopethrone
Usericon van Dopethrone
Posted 01-04-2004 17:48 by Dopethrone Wijzig reactieProfiel van DopethroneQuote dit bericht

nieuwe deicide cd is gay mallcore muziek

eerste deicide ownt nogsteeds big time \m/


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 18-12-2004 4:09 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Karl Sanders (Nile) over Deicide/Glen Benton on tour:


Steve Asheim Rules.
Most excellent drummer , and a hellofa nice guy.
On that euro tour we did with them I had the distinct privilige to get to watch him from directly behind the kit on several occasions , and what an opportunity to watch a masterful professional at work.
He 's also super easy to talk to you with an easy friendly manner -
as was Mr. Benton.
In fact, Glen was quite an entertaining fellow to hang around with , and I will always appreciate the wealth of experience and Metal wisdom
he shared with us .
That stuff is priceless - you can't go buy that sort of "schooling" anywhere - and Glen certainly isn' obligated to share that stuff with anybody.
Yes, Glen is a Nut , and certainly lives his lifestyle to the fullest , but he has another side of him that often gets overlooked -
he is also a sensitive articulate , intelligent man -
and sometimes a big kid who loves to screw around and be funny.
His tour antics are over the top - and usually completely hilarious .
He is a complex person who can go from beatting the crap out of some crazy asshole who tries to fuck with him , to showing genuine care and concern for others who are around him , to generously sharing/discussing the finer points of metal survival and record company treachery with those of us smart enough to pay attention and learn something.

I remember on one show in Italy , on the Xmas Fest last year ,
the backstage area had a sort of Gym style shower area -
you know, with like six showers in one room , with no doors or anything ,
the entrance was like 10 feet wide , and that was right in the middle of the entire backstage area that was being shared by like 6 bands .
People would be like walking around fixing themselves coffee or eating pizza, drinking beer , changing clothes , and here was one entire side of the room was the showers .
Its sort of like ~
what if you put catering , tuning room , dressing room ,band guest meet and greet , and everything else that goes on backstage inside an NFL locker room/shower .

Now, the swedish band were all in their element , the 5 of them all got in the shower together, drinking beer and having a good ole soap- dropping -shampoo-lathering comraderie.

But the rest of us, well , ya know if all there is to eat is some crappy pizza , I sure don't want to have eat pizza and have to witness a bunch of naked swedish guys carrying on in their swedish "manly" fashion -
if you can possibly understand.
And neither did any of the other bands or tour crew for that matter.
( which BTW included tour members of both genders ).
And I am sure there were more than a few tour members
who would have preferred some amount of privacy while bathing.
So when Glen wanders by and sees this ridiculous situation ,
he takes matters into his own hands ,
and grabs this big huge row of metal lockers from across the other side of the room, and with a herculean display ,drags the whole thing over to make a big wall in front of the shower room -
so all the rest of the bands can have some sort of privacy while taking a shower. And as I recall that day, Glen was not in the least bit interested in bathing himself -
What a selfless act.
( or maybe he was just tired of the whole Swedish thing, who knows )

In any case,
I would certainly be most honored to tour with Deicide again.
They were great to be around , and treated us well.


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen