|
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 | ||||
Auteur: |
|
|
Shirt en cd van The Stench Of Redemption gebruik ik beide eigenlijk niet meer De nieuwe is voor mij duidelijk beter. |
|
quote: Hehe, precies. ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Een van de weinige Death Metal acts die mij kan boeien. De nieuwe is heel gaaf. No doubt about it - I can't live without it Alcohol, Alcohol |
|
Inderdaad, review staat online: http://metal-exposure.com/ |
|
Ik wil dit godverdomme horen Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
quote: In tenenkrommend slecht Engels nota bene. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
quote: Potdomme... nou en of. |
|
Wauw, die nieuwe plaat beukt er weer hevig in. Ik ben benieuwd hoe lang het meegaat. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
quote: De hel(e) plaat is gewoon te downloaden hoor. |
|
quote: Ik ben ook zo'n n00b Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
quote: Dank je, maar dat hoeft niet hoor. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Heeft 'ie het toch gedaan. Dit is wel een juweeltje hoor: quote: :') Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Je ne care pas. Nieuwe album rost keihard en eet lekker weg op het eerste gehoor. Tevreden Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
De boodschap is overgekomen en ik studeer geen engels. Dus mijn excuses, wijsneuzen. Waar is die te downloaden trouwens? |
|
Wederom een zeer middelmatige Deicide plaat. Ik vind die Ralph Santola er ook absoluut niet bij passen. Zuivere, mooie solo's voor Deicide!? Nee dank je... Hopelijk maakt die Amon plaat een hoop goed. Het zal iig uitwijzen wie nou de belangrijkste songwriters binnen Deicide waren. Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
quote: -1. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
In The Stench Of Redemption zaten toch ook lekkere solo's of heb ik dat verkeerd onthouden? Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
quote: Nee, dat heb je niet. Op dat album waren de solo's idd om van te smullen. Faustian Spirit of the Earth |
|
Dat zal wel, maar het past niet bij Deicide... "mooie solo's" Na Serpents of the Light is het goed mis gegaan wat mij betreft. Heb sindsdien geen enkel echt memorabel nummer van ze gehoord. Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
quote: Verkeerd gelezen eerder... Ik bedoel dat die loepzuivere en melodieuze solo's niet goed bij de muziek van Deicide passen. De band klinkt daardoor minder rauw/agressief. Deicide hoort het lelijkste kindje uit de klas te zijn. Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
Ik snap heel goed wat je bedoelt, maar The Stench of Redemption juist heel erg 'fris' klinken en dat trok ik wel. Het gaf iets extra aan het geluid van de band. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
quote:+666. Maar dat neemt niet weg dat ook ik vreselijk benieuwd ben naar dat AMON album. No doubt about it - I can't live without it Alcohol, Alcohol |
|
|
|
Titeltrack van de nieuwe klinkt beter dan alles wat ik van ze gehoord heb sinds Serpents of the Light! Geen gelikte Santola solo's meer en Glenn's grunt gaat wat meer richting het oude werk ook. Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |