|
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 | ||||
Auteur: |
|
|
Regicide Fratricide Homicide Parricide Matricide Insecticide Infanticide |
|
Ik heb: Amon - Feasting the Beast Deicide Legion Once Upon the Cross Ik vind ze allemaal beregoed en wat erna kwam niet. Jammer, WTF zijn ze toch mee bezig zeg!? Wat een saaie kanker-albums maken ze tegenwoordig die trouwens zonder noemenswaardige marketing-inspanning zomaar - *PLOP* - opeens in CD-rekken ligt? |
|
ik vind ze erg lekker.. niet om vaak in de speler te flikkeren, maar ook weer niet te weinig.. (ps: ik heb het hier alleen over het oude werk) Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
ik heb In Torment in Hell (viel beetje tegen, maar wel leuk) en Serpents of the Light (heeeeele goeie cd!!) o ja, een kopietje van Insineratehymn (ofzo) is wel een leuke cd op zich Deicide is wel gaaf vind ik ~ We drincken heel wat pilschners en vechten met onsch zwaard, maar luischteren naar echte Metal is waar het om gaat ~ |
|
quote: Heh, je hebt precies de CD's die de meesten niet kunnen waarderen. Ken je de eerdere niet (zie mijn vorige post) of ken je ze wel en kan je juist die CD's niet waarderen? |
|
quote: Deicide - Deicide vink niet echt leuk, de cd's erna vind ik wel goed ik weet het, ik wijk altijd af van de meningen van anderen De rest heb ik nooit zin in om te kopen. Legion wil ik nog wel een keer hebben: Dead But Dreaming!! ~ We drincken heel wat pilschners en vechten met onsch zwaard, maar luischteren naar echte Metal is waar het om gaat ~ |
|
quote: en dit betekend..? 11.45: restate my assumptions |
|
quote: Regicide = koningmoord (rex = koning, regi = andere naamval, eh... genitivus? ablativus?) Fratricide = broedermoord (frater = broer) Parricide = vadermoord (pater = vader) Matricide = moedermoord (mater = moeder) of , heerschende woorden iig. Oh ja en het is betekent. [Dit bericht is gewijzigd door Dwaallicht op 13-06-2002 19:02] |
|
Deicide is wel lache ja |
|
quote: de uitgaan i is voor meerfout, wanneer je het over mannelijke woorden hebt dus met uitgang -us deus-dei etc. hoewel mater z=niet met -us eindigt uitgang -i is iig meestal mv. |
|
quote:Yep, maar ook genitivus (bij mnl. woorden dan). 'filius dei' = de zoon van god. |
|
quote: B.O.E.I.U.H. |
|
quote: dat klopt idd ja, ach die twee jaar latijd is ook al weer lang gelden voor mij. veel verder dan pater in hortum seder kom ik niet meer |
|
zie mn Icoon I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
hmm deicide, matiche band, insynerathym is een goede cd maar boeit toch voor geen meter de rest (vooral de nieuwste) vind ik erg onprofecioneel voor een band met zo'n grote naam. maarja ik ben niet zo'n death fan |
|
Deidide heerst. iig wel de oudere cd's. Live zijn ze ook errug goed, alhoewel het wel bijna 9 jaar geleden is dat ik ze gezien heb. the only pleasure is pain |
|
mwa, niet echt actief CD's geluisterd ervan, maar een aantal nummers zijn wel leuk. |
|
Deicide was goed, tot Once upon a Cross uitkwam... Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are! |
|
Ik vind de muziek van Deicide behoorlijk strak, ookal komen die klotesolo's me neus uit, altijd maar dat geruk aan de tremelopook.. En ach, tekstueel gezien vind ik ze lollig, totaal inhoudsloos verder.. Open the door, Jehova you whore, I am the servant of who rules this world! Forgiveness of your lies, one look at me and you know He is I Entertaining T/m once upon the cross vind ik ze zeer boeiend, Insanerhythm en In Torment In Hell vind ik zeer zwakke albums.. Maar Legion of Once Upon The Cross Ik heb ze helaas nooit live mogen aanschouwen (op DOA 98 meen ik stond ik vooraan, en speelden ze niet ). Ik heb gehoord dat live superstrak zijn.. Ik ben benieuwd |
|
Deicide zuigt en de zanger is een ongelooflijke loser. Hij had geloof ik beloofd aan z'n fans dat ie op z'n 35e zelfmoord zou plegen. Iedereen lachte 'm uit maar hij zwoor het. En toen werd ie 35 en toen...? Juist ja. Mietje. Als reden: "lullig voor m'n zoontje". En dan ook nog met een omgekeerd kruis in je voorhoofd gebrandmerkt rondlopen? Nee triester kan wat mij betreft echt niet. En oja.. De "muziek"? Ik vind het pure herrie. Kan er geen melodie en al helemaal geen lekker lopend ritme in vinden. Smaken verschillen [Dit bericht is gewijzigd door Redelijk op 13-06-2002 23:54] |
|
quote: Dat is jou probleem Ik ken bands met nog veel minder ritme en melodie, dan valt Deicide echt nog wel mee |
|
Internet Exploder flipt! [Dit bericht is gewijzigd door Redelijk op 13-06-2002 23:55] |
|
Wow.. Redelijk, als jij Deicide al herrie vind.. Caramba! Jij bent vast geen grindcore-fanaat |
|
(ik weet niet waar deze post vandaan komt ?) |
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |