IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31
Auteur:
Topic : Deicide Vorige pagina | Volgende pagina
ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 13-06-2002 15:47 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 13 juni 2002 14:00 schreef General Skullfucker het volgende:
idd, de naam is opgebouwd uit twee woorden, namelijk "dei" en "cide". Het eerste gedeelte betekend dus "god" en het andere dus "moord" (of uitroeien ofzo).
Deicide is dus godmoord of het is de naam van de moordenaar van god.

net als sui- cide
zelfmoord dus
geno- cide volkermoord etc

btw de meeste mensen die ik ken spreken het uit als het engelse woord voor beslissen maar of dat goed is? vraag het een docent engels zou ik zeggen

[Dit bericht is gewijzigd door ghoulliette op 13-06-2002 15:48]


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 13-06-2002 15:51 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Regicide
Fratricide
Homicide
Parricide
Matricide
Insecticide
Infanticide



MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 13-06-2002 15:55 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

Ik heb:
Amon - Feasting the Beast
Deicide
Legion
Once Upon the Cross

Ik vind ze allemaal beregoed en wat erna kwam niet.
Jammer, WTF zijn ze toch mee bezig zeg!?
Wat een saaie kanker-albums maken ze tegenwoordig die trouwens zonder noemenswaardige marketing-inspanning zomaar - *PLOP* - opeens in CD-rekken ligt?



Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 13-06-2002 15:59 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

ik vind ze erg lekker.. niet om vaak in de speler te flikkeren, maar ook weer niet te weinig..
(ps: ik heb het hier alleen over het oude werk)


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Undertaker
Wapenbroeder
Usericon van Undertaker
Posted 13-06-2002 16:47 by Undertaker Wijzig reactieProfiel van UndertakerQuote dit bericht

ik heb

In Torment in Hell (viel beetje tegen, maar wel leuk)
en
Serpents of the Light (heeeeele goeie cd!!)
o ja, een kopietje van Insineratehymn (ofzo) is wel een leuke cd op zich

Deicide is wel gaaf vind ik


~ We drincken heel wat pilschners en vechten met onsch zwaard, maar luischteren naar echte Metal is waar het om gaat ~


MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 13-06-2002 16:49 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

quote:
Op 13 juni 2002 16:47 schreef Undertaker het volgende:
ik heb

In Torment in Hell (viel beetje tegen, maar wel leuk)
en
Serpents of the Light (heeeeele goeie cd!!)
o ja, een kopietje van Insineratehymn (ofzo) is wel een leuke cd op zich

Deicide is wel gaaf vind ik

Heh, je hebt precies de CD's die de meesten niet kunnen waarderen.
Ken je de eerdere niet (zie mijn vorige post) of ken je ze wel en kan je juist die CD's niet waarderen?


Undertaker
Wapenbroeder
Usericon van Undertaker
Posted 13-06-2002 16:58 by Undertaker Wijzig reactieProfiel van UndertakerQuote dit bericht

quote:
Op 13 juni 2002 16:49 schreef MBMarduk het volgende:
Heh, je hebt precies de CD's die de meesten niet kunnen waarderen.
Ken je de eerdere niet (zie mijn vorige post) of ken je ze wel en kan je juist die CD's niet waarderen?



Deicide - Deicide vink niet echt leuk, de cd's erna vind ik wel goed

ik weet het, ik wijk altijd af van de meningen van anderen

De rest heb ik nooit zin in om te kopen.
Legion wil ik nog wel een keer hebben:
Dead But Dreaming!!


~ We drincken heel wat pilschners en vechten met onsch zwaard, maar luischteren naar echte Metal is waar het om gaat ~


Styhn
Usericon van Styhn
Posted 13-06-2002 18:58 by Styhn Wijzig reactieProfiel van StyhnQuote dit berichthttp://n/a

quote:
Op 13 juni 2002 15:51 schreef Dwaallicht het volgende:
Regicide
Fratricide
Parricide
Matricide




en dit betekend..?


11.45: restate my assumptions


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 13-06-2002 19:02 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 13 juni 2002 18:58 schreef Styhn het volgende:
en dit betekend..?



Regicide = koningmoord (rex = koning, regi = andere naamval, eh... genitivus? ablativus?)
Fratricide = broedermoord (frater = broer)
Parricide = vadermoord (pater = vader)
Matricide = moedermoord (mater = moeder)

of , heerschende woorden iig.

Oh ja en het is betekent.

[Dit bericht is gewijzigd door Dwaallicht op 13-06-2002 19:02]


Frietbal
Usericon van Frietbal
Posted 13-06-2002 19:14 by Frietbal Wijzig reactieProfiel van FrietbalQuote dit bericht

Deicide is wel lache ja


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 13-06-2002 19:20 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 13 juni 2002 19:02 schreef Dwaallicht het volgende:
Regicide = koningmoord (rex = koning, regi = andere naamval, eh... genitivus? ablativus?)
Fratricide = broedermoord (frater = broer)
Parricide = vadermoord (pater = vader)
Matricide = moedermoord (mater = moeder)

of , heerschende woorden iig.

Oh ja en het is betekent.


de uitgaan i is voor meerfout, wanneer je het over mannelijke woorden hebt dus met uitgang -us
deus-dei
etc.

hoewel mater z=niet met -us eindigt
uitgang -i is iig meestal mv.


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 13-06-2002 19:22 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 13 juni 2002 19:20 schreef ghoulliette het volgende:
de uitgaan i is voor meerfout, wanneer je het over mannelijke woorden hebt dus met uitgang -us
deus-dei
etc.

hoewel mater z=niet met -us eindigt
uitgang -i is iig meestal mv.
Yep, maar ook genitivus (bij mnl. woorden dan).

'filius dei' = de zoon van god.


Frietbal
Usericon van Frietbal
Posted 13-06-2002 19:24 by Frietbal Wijzig reactieProfiel van FrietbalQuote dit bericht

quote:
Op 13 juni 2002 19:22 schreef Dwaallicht het volgende:
Yep, maar ook genitivus (bij mnl. woorden dan).

'filius dei' = de zoon van god.

B.O.E.I.U.H.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 13-06-2002 19:25 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 13 juni 2002 19:22 schreef Dwaallicht het volgende:
Yep, maar ook genitivus (bij mnl. woorden dan).

'filius dei' = de zoon van god.


dat klopt idd ja, ach die twee jaar latijd is ook al weer lang gelden voor mij. veel verder dan pater in hortum seder kom ik niet meer


Nix
Usericon van Nix
Posted 13-06-2002 20:05 by Nix Wijzig reactieProfiel van NixQuote dit bericht

zie mn Icoon


I generally avoid temptation...unless I can't resist it.


darkscar
de nedertrol
Usericon van darkscar
Posted 13-06-2002 22:55 by darkscar Wijzig reactieProfiel van darkscarQuote dit bericht

hmm deicide, matiche band, insynerathym is een goede cd maar boeit toch voor geen meter de rest (vooral de nieuwste) vind ik erg onprofecioneel voor een band met zo'n grote naam.
maarja ik ben niet zo'n death fan


Vampire_girl
rabiës
Usericon van Vampire_girl
Posted 13-06-2002 22:56 by Vampire_girl Wijzig reactieProfiel van Vampire_girlQuote dit berichthttp://www.sfu420.com/

Deidide heerst. iig wel de oudere cd's. Live zijn ze ook errug goed, alhoewel het wel bijna 9 jaar geleden is dat ik ze gezien heb.


the only pleasure is pain


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 13-06-2002 23:07 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

mwa, niet echt actief CD's geluisterd ervan, maar een aantal nummers zijn wel leuk.



Iron Maiden
Always live to win
Usericon van Iron Maiden
Posted 13-06-2002 23:11 by Iron Maiden Wijzig reactieProfiel van Iron MaidenQuote dit bericht

Deicide was goed, tot Once upon a Cross uitkwam...


Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are!


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 13-06-2002 23:18 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

Ik vind de muziek van Deicide behoorlijk strak, ookal komen die klotesolo's me neus uit, altijd maar dat geruk aan de tremelopook..

En ach, tekstueel gezien vind ik ze lollig, totaal inhoudsloos verder.. Open the door, Jehova you whore, I am the servant of who rules this world! Forgiveness of your lies, one look at me and you know He is I Entertaining

T/m once upon the cross vind ik ze zeer boeiend, Insanerhythm en In Torment In Hell vind ik zeer zwakke albums.. Maar Legion of Once Upon The Cross

Ik heb ze helaas nooit live mogen aanschouwen (op DOA 98 meen ik stond ik vooraan, en speelden ze niet ). Ik heb gehoord dat live superstrak zijn.. Ik ben benieuwd


Redelijk
Usericon van Redelijk
Posted 13-06-2002 23:50 by Redelijk Wijzig reactieProfiel van RedelijkQuote dit bericht

Deicide zuigt en de zanger is een ongelooflijke loser.
Hij had geloof ik beloofd aan z'n fans dat ie op z'n 35e zelfmoord zou plegen. Iedereen lachte 'm uit maar hij zwoor het.
En toen werd ie 35 en toen...? Juist ja. Mietje. Als reden: "lullig voor m'n zoontje".
En dan ook nog met een omgekeerd kruis in je voorhoofd gebrandmerkt rondlopen? Nee triester kan wat mij betreft echt niet.

En oja.. De "muziek"? Ik vind het pure herrie. Kan er geen melodie en al helemaal geen lekker lopend ritme in vinden.

Smaken verschillen



[Dit bericht is gewijzigd door Redelijk op 13-06-2002 23:54]


Rectum Lobotomy
Usericon van Rectum Lobotomy
Posted 13-06-2002 23:52 by Rectum Lobotomy Wijzig reactieProfiel van Rectum LobotomyQuote dit bericht

quote:
Op 13 juni 2002 23:50 schreef Redelijk het volgende:

En oja.. De "muziek"? Ik vind het pure herrie. Kan er geen melodie en al helemaal geen lekker lopen ritme in vinden.



Dat is jou probleem
Ik ken bands met nog veel minder ritme en melodie, dan valt Deicide echt nog wel mee


Redelijk
Usericon van Redelijk
Posted 13-06-2002 23:53 by Redelijk Wijzig reactieProfiel van RedelijkQuote dit bericht

Internet Exploder flipt!

[Dit bericht is gewijzigd door Redelijk op 13-06-2002 23:55]


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 13-06-2002 23:53 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

Wow.. Redelijk, als jij Deicide al herrie vind.. Caramba! Jij bent vast geen grindcore-fanaat


Redelijk
Usericon van Redelijk
Posted 13-06-2002 23:54 by Redelijk Wijzig reactieProfiel van RedelijkQuote dit bericht

(ik weet niet waar deze post vandaan komt ?)


Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen