|
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 | ||||
Auteur: |
|
|
Kwam net 'Homage to Satan' of iets dergelijks tegen op TMF. Nou nou... |
|
Sinds gisteren de blijde eigenaresse van the Stench of Redemption. Ik vind 'm dus keigaaf en ben wel dol op de solo's. Vind het hele gitaarwerk sowiezo erg lekker. Maar moet er even bij melden dat dit mun eerste cd van ze is, misschien toch ook een keer het oudere werk van ze opsnorren. Suggesties om mijn eerste goede indruk van deze band te verstevigen zijn welkom. |
|
Het debuut is super, Legion ook, daarna begint het al ietsje minder te worden. Maar toch zijn Once upon a cross en Serpents of the Light ook wel lekker op z'n tijd. 1 plaat die je iig niet moet checken is "In torment in hell". don't mistake lack of talent for genius |
|
THNX |
|
Ik denk dat ik het al elders in dit topic heb gepost maar voor mij zijn de enige relevante albums Deicide, Legion, Once Upon the Cross en de re-release Amon/Feasting the Beast. Heerschalbums!! |
|
Ik ga voor Once Upon the Cross, de enige cd die ik van ze gekocht heb. |
|
Yup, Eens bovenop de kruis. |
|
Hmm, dat album heb ik niet eens legaal. Mijn favorieten zijn eigenlijk Legion, Deicide en Scars Of The Crucifix, de nieuwe moet ik nog goed luisteren. Heeft iemand trouwens de bootleg dvd van Deicide in London, waarschijnlijk opgenomen eind jaren '80, begin jaren '90. YouTube link: http://www.youtube.com/watch?v=HlAbI30VdE8 Inclusief oerlelijke nepharnassen, en oergaaf publiek. Deze samples zijn ook gebruikt voor de christelijke documentaire 'They Sold They're Souls For Rock 'n' Roll', in betere kwaliteit overigens. Lijkt me prachtig om het hele optreden te hebben. Nog zo stoere internet warrior. |
|
quote: Ik hoorde laatst dat Ralph Santolla daar alle riffs voor geschreven zou hebben. Voor de rest deed Steve Asheim het altijd; de Hoffman broertjes schijnen dan weer geen noot zelf bedacht te hebben: best frappant. [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 27-08-2006 1:28] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: eigenlijk alles wel ook al verschilt de stijl een klein beetje van oud naar nieuw. simpel doch beukend (zoals die laaste dus ) Je moeder. |
|
legion is ook super en when satan lives (live cd) is ook goed. Heb stench of redemption nog niet, maar wat ik er van gehoord heb was super |
|
amon feasting the beast is ook een aanrader |
|
quote: Eeeh... Ralph Santolla? Die zat er toen toch nog niet bij? En ja ik heb ook ooit gehoord dat Steve Asheim veel heeft geschreven, dat zie je ook niet zo vaak. Drummers die het meerendeel van het materiaal schrijven. don't mistake lack of talent for genius |
|
quote: Klopt, maar hij kan natuurljik achter de schermen zijdelings betrokken zijn geweest. Een langlopende vriendschap/ collegialiteit zou ook het overkomen satanische imago/ christendom euvel kunnen verklaren. quote: Yep, de enige andere die ik me zo ff voor de geest kan halen is Gene Hoglan bij Dark angel... The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Ik vind dit nog steeds zo'n vaag verhaal joh... is er ergens een interview of zo waarin mijnheer hierover aan de tand gevoeld wordt? Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: en Charlie Benante bij Anthrax. (en Lars Urich staat ook altijd vermeldt bij de credits) |
|
quote: Natuurlijk is dat niet zo, vette lulkoek. Daarnaast hebben we vanavond vastgesteld dat de nieuwe plaat VET is. En de ouwe Deicide is KUT. Oh ja, sorry jongens, "vind ik" (ik begrijp echt niet hoe je als muziekliefhebber die oudere platen hoger kunt aanslaan -- MAAR GOED ). Zeau, Team Evil heeft gesproken. Allemaal checken die nieuwe, helemaal te gek. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Dacht van niet, van die clip werd ik nou niet bepaald warm van binnen Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
In de vorige aardschok stond een interview met Deicide. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
quote: Deicide en Legion M. Dat zijn de platen ') "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: aap In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
quote: quote: En ik hoefde er niet eens héél erg lang naar te zoeken [Dit bericht is gewijzigd door spectre op 30-08-2006 10:03] Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Ja, maar toen was hij ook nog een SP'er. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Kun je nagaan Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |