IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31
Auteur:
Topic : Deicide Vorige pagina | Volgende pagina
altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 07-06-2010 15:23 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 7 juni 2010 10:23 schreef Spirit In Black het volgende:
heb je al op de site van Metropool gekeken?

Hij wel...

Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!

RudiEngel
Usericon van RudiEngel
Posted 07-08-2010 11:27 by RudiEngel Wijzig reactieProfiel van RudiEngelQuote dit bericht

"In June 2010, Glen Benton revealed that the next Deicide album is to be titled To Hell With God."

Subtiel... Hopelijk wordt het weer net zo'n knaller als de vorige twee.

meatgrinder
Splattermaniac Gore
Usericon van meatgrinder
Posted 07-08-2010 11:38 by meatgrinder Wijzig reactieProfiel van meatgrinderQuote dit berichthttp://wanderingsoulswebzine.forum2go.nl

Erg subtiel inderdaad.

Wanneer gaat ie uitkomen of is dat nog niet bekend?

RudiEngel
Usericon van RudiEngel
Posted 07-08-2010 12:04 by RudiEngel Wijzig reactieProfiel van RudiEngelQuote dit bericht

quote:
Op 7 augustus 2010 11:38 schreef meatgrinder het volgende:
Erg subtiel inderdaad.

Wanneer gaat ie uitkomen of is dat nog niet bekend?

Geen idee.

Maar nu ik het complete interview zo lees vraag ik me af hoe serieus hij is wat betreft die titel:
http://www.metalpaths.com/interviews/deicide-glen-benton,4129

Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 07-08-2010 13:27 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

..en daarna zeker op tour met Stryper

The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.

Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 07-08-2010 13:28 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

Als voor- of naprogramma?

cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 08-08-2010 0:44 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

quote:
Op 7 augustus 2010 11:27 schreef RudiEngel het volgende:
"In June 2010, Glen Benton revealed that the next Deicide album is to be titled To Hell With God."

Subtiel... Hopelijk wordt het weer net zo'n knaller als de vorige twee.

Hoezo de vorige twee? Till Death Do Us Part was imo toch maar een zeer matig plaatje. The Stench of Redemption daarentegen

Faustian Spirit of the Earth

RudiEngel
Usericon van RudiEngel
Posted 08-08-2010 9:16 by RudiEngel Wijzig reactieProfiel van RudiEngelQuote dit bericht

quote:
Op 8 augustus 2010 0:44 schreef cataclysm child het volgende:
Hoezo de vorige twee? Till Death Do Us Part was imo toch maar een zeer matig plaatje. The Stench of Redemption daarentegen

Niet mee eens. Wel met TSOR uiteraard, met afstand hun beste plaat. Maar vond TDDUP toch ook zeker niet verkeerd. Lekker agressief en kwalitatief stukken beter dan hun oude werk.

herrie
Usericon van herrie
Posted 08-08-2010 18:29 by herrie Wijzig reactieProfiel van herrieQuote dit bericht

zou ook leuk zijn als Glenn meegaat op tours enzo...

cataclysm child
Posted 09-08-2010 0:34 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

quote:
Op 8 augustus 2010 9:16 schreef RudiEngel het volgende:
Niet mee eens. Wel met TSOR uiteraard, met afstand hun beste plaat. Maar vond TDDUP toch ook zeker niet verkeerd. Lekker agressief en kwalitatief stukken beter dan hun oude werk.

Hehe smaken verschillen. Ik vond Till Death Do Us Part hun slechtste plaat sinds Insineratehymn en In Torment In Hell. Hun topper blijft wat mij betreft Once Upon the Cross, nipt gevolgd door The Stench.

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 09-08-2010 0:45 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

ik vind Serpent of the Light de beste

zwaar not done maar ja

signature

Mutilator
Usericon van Mutilator
Posted 09-08-2010 0:57 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 8 augustus 2010 18:29 schreef herrie het volgende:
zou ook leuk zijn als Glenn meegaat op tours enzo...

Dan had je er vorig jaar in 013 bij het Winterfest moeten zijn.

The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.

Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 09-08-2010 7:33 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

quote:
Op 9 augustus 2010 0:45 schreef Hypnos het volgende:
ik vind Serpent of the Light de beste

zwaar not done maar ja

Gelijk heb je. Samen met OUTC hun beste.

When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.

Mutilator
Usericon van Mutilator
Posted 07-11-2010 17:45 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Former DEICIDE Members To Record New AMON Album - Nov. 5, 2010

Former DEICIDE members Eric Hoffmann (guitar) and Brian Hoffman (guitar) have resurrected their pre-DEICIDE band AMON with Jesse "Jecheal" Jolly (PROMETHEAN HORDE, DIABOLIC, SUCCESS WILL WRITE APOCALYPSE ACROSS THE SKY, AFTER DEATH) on vocals/bass and and Mike Petrak (LEPROSY, SUCCESS WILL WRITE APOCALYPSE ACROSS THE SKY) on drums. The Florida-based quartet will enter RedRoom Recorders in Tampa on December 10 with producer Mark Prator to begin recording its new album, entitled "Liar In Wait". The CD will consist of nine songs and will be made available in early 2011 via AMON's own record label.

When asked how the musical direction of AMON will be different to that of DEICIDE, Eric Hoffmann told BLABBERMOUTH.NET simply, "The music will speak for itself."

AMON recorded two demos — 1987's "Feasting The Beast" and 1989's "Sacrifical" — before signing with Roadrunner Records and changing its name to DEICIDE. After producing two extremely successful albums as DEICIDE, the band chose to make the AMON demos available on CD in 1993 under the title "Amon: Feasting The Beast".

The Hoffman brothers parted ways with DEICIDE in 2004 after becoming embroiled in a bitter dispute with DEICIDE bassist/vocalist Glen Benton over royalties and publishing issues.

FolkWang
Usericon van FolkWang
Posted 07-11-2010 17:54 by FolkWang Wijzig reactieProfiel van FolkWangQuote dit bericht

Had dat nieuws ook al ergens anders gelezen, wel vet. Ben benieuwd!

Hexegot
Usericon van Hexegot
Posted 07-11-2010 23:38 by Hexegot Wijzig reactieProfiel van HexegotQuote dit bericht

Dit is nou precies zoiets wat op mij overkomt als een geval van teren op (hele) oude "roem"...

Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 08-11-2010 2:09 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

Only Glen Benton is real!

Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.

Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 08-11-2010 6:47 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

quote:
Op 8 november 2010 2:09 schreef Onweerwolf het volgende:
Only Glen Benton is real!

Dan mag ie dat op zijn volgende plaat toch weer 's gaan bewijzen. Die laatste haal ik soms nog wel 's uit de kast uit beleefdheid, maar hij verdwijnt er ook snel weer in.

When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.

FolkWang
Usericon van FolkWang
Posted 08-11-2010 7:31 by FolkWang Wijzig reactieProfiel van FolkWangQuote dit bericht

Nah je weet nooit hoe gaaf zoiets kan uitpakken natuurlijk.

cataclysm child
Posted 02-12-2010 18:38 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

quote:
DEICIDE: New Album Artwork, Track Listing, Release Date Revealed - Dec. 2, 2010

Florida-based death metallers DEICIDE will release their new album, "To Hell With God", on February 15 via Century Media Records. The CD was produced by Mark Lewis (THE BLACK DAHLIA MURDER, CHIMAIRA) at Audiohammer Studios in Sanford, Florida.

"To Hell With God" track listing:

01. Save Your
02. Empowered by Blasphemy
03. Conviction
04. Hang in Agony Until You're Dead
05. To Hell with God
06. Servant of the Enemy
07. Witness of Death
08. Angels in Hell
09. Into the Darkness You Go
10. How Can You Call Yourself a God

Hopelijk beter dan Till Death Do Us Part.

iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 02-12-2010 18:40 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

Hopelijk net zo goed als The Stench of Redemption !

Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.

MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 02-12-2010 19:06 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

quote:
Op 2 december 2010 18:40 schreef iPim het volgende:

+666

cataclysm child
Posted 02-12-2010 19:27 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

quote:
Op 2 december 2010 18:40 schreef iPim het volgende:

O ja

Yirroth
Usericon van Yirroth
Posted 02-12-2010 19:48 by Yirroth Wijzig reactieProfiel van YirrothQuote dit bericht

quote:
Op 7 november 2010 17:45 schreef Mutilator het volgende:

Die N in Amon heeft het USB logo?

:nerd:

"Of course they're alive! You can't make music by hitting dead creatures!"

Nimbus
Usericon van Nimbus
Posted 02-12-2010 19:53 by Nimbus Wijzig reactieProfiel van NimbusQuote dit bericht

Bijna, een rondje moet dan een vierkantje zijn.

Maar goed gezien.

Lijkt me leuk om een "technische" death metal band op te richten.

Mathcore? Nerdcore?

Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com