IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31
Auteur:
Topic : Deicide Vorige pagina | Volgende pagina
Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 16-05-2006 16:59 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 16 mei 2006 13:35 schreef NecroNoud het volgende:
Dat bedoelde ik dus!

Heeft ie het hoesje van "Once upon the cross" nooit bekeken? Oftewel hij weet volgensmij niet eens in welke band hij speelt.

De naam deicide betekent letterlijk genocide of the gods, dus wat lult hij dan over een postertje.


Ik kan me niet voorstellen dat hij dat niet weet; ik denk dan ook dat het een lulkoek verhaaltje van hem is ter voorkoming van eventuele latere af te lasten optredens.


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


NecroNoud
Usericon van NecroNoud
Posted 16-05-2006 17:07 by NecroNoud Wijzig reactieProfiel van NecroNoudQuote dit berichthttp://www.discogs.com/user/noud85/collection

Ok, dat zou kunnen.

Me dunkt dat Deicide inmiddels toch al een hele controversiele historie achter zich heeft die er voor kan zorgen dat een van hun optredens wordt verboden. Zo'n poster is misschien niet door Deicide zelf gemaakt hun eigen teksten zeggen ook al genoeg waar ze voor "staan" (of wat ze graag uitstralen) lijkt me.


don't mistake lack of talent for genius


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 07-06-2006 19:10 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

Zonet die nieuwe EP binnengehaald. Man, wat klinkt die furieus, zeg! Je herkent nog steeds dat het Deicide is (niet evident met 2 nieuwe gitaristen), maar het is allemaal net wat opgefokter dan voorheen. Minder pakkend ook, maar wel vet!


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


Creepmime
Thus spake Zarathustra.
Usericon van Creepmime
Posted 07-06-2006 19:29 by Creepmime Wijzig reactieProfiel van CreepmimeQuote dit bericht

quote:
Op 7 juni 2006 19:10 schreef Count Usher het volgende:
Zonet die nieuwe EP binnengehaald. Man, wat klinkt die furieus, zeg! Je herkent nog steeds dat het Deicide is (niet evident met 2 nieuwe gitaristen), maar het is allemaal net wat opgefokter dan voorheen. Minder pakkend ook, maar wel vet!

Melodischer of rammender? Duisterder of vrolijker?


Ceterum censeo Carthaginem esse delendam.


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 07-06-2006 19:50 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

quote:
Op 7 juni 2006 19:29 schreef Creepmime het volgende:
Melodischer of rammender? Duisterder of vrolijker?



Rammender en duisterder! That's for sure.


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 03-07-2006 23:11 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Hoe heet die ep?

Op hun myspace kan je iig ook een stukje horen; klinkt goed!!

http://www.myspace.com/thestenchofredemption

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 03-07-2006 23:11]


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 03-07-2006 23:37 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

die EP lijkt veel op Vital Remains, de echte brute riffs in de periode deicide/legion/serpents zijn echt wel verdwenen. Helaas!


"This one is older than shit, heavier than time!"


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 18-07-2006 23:40 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

hier de nieuwe clip 'Homage for Satan' -check vooral de leuke, voor deicide ongewoon goeie, solo's- up for grabs:

http://www.scrambledawesome.com/earache/deicide/DeicideFinal1(compressed).mov

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 18-07-2006 23:41]


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 19-07-2006 11:08 by skullfuck Wijzig reactieProfiel van skullfuckQuote dit berichthttp://

quote:
Op 3 juli 2006 23:11 schreef Mutilator het volgende:
Hoe heet die ep?

Op hun myspace kan je iig ook een stukje horen; klinkt goed!!

http://www.myspace.com/thestenchofredemption


Sounds Like;

Jesus being slaughtered



(nieuwe klinkt idd pittiger)


Suck my piss


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 19-07-2006 12:31 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 16 mei 2006 13:35 schreef NecroNoud het volgende:
Dat bedoelde ik dus!

Heeft ie het hoesje van "Once upon the cross" nooit bekeken? Oftewel hij weet volgensmij niet eens in welke band hij speelt.

De naam deicide betekent letterlijk genocide of the gods, dus wat lult hij dan over een postertje.

Hier wil ik nog even op reageren.

Je hebt het bericht niet goed geïnterpreteerd, Santolla vond dat plaatje niet kunnen omdat een van hun fans in dat land een priester had gedood. Er was dus een te sterke associatie tussen dat en een neergeschoten Christus. Lijkt me dus een heel verstandige opmerking van die Santolla

Daarnaast betekent deicide helemaal niet genocide of the gods. Heel kort door de bocht cide = moord, geno = volk, dei = god, sui = zelf, homo = mens. Zoek het verder zelf maar uit.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Biertje ?
lurking in the dismal fog
Usericon van Biertje ?
Posted 21-07-2006 18:19 by Biertje ? Wijzig reactieProfiel van Biertje ?Quote dit bericht

nieuwe album is te vinden op I-net.


.


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 21-07-2006 19:35 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

quote:
Op 21 juli 2006 18:19 schreef Biertje ? het volgende:
nieuwe album is te vinden op I-net.


En heerst! Moet je er wel bij vertellen, hé.


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


neefherbert
Bon Zwaard!
Usericon van neefherbert
Posted 22-07-2006 13:40 by neefherbert Wijzig reactieProfiel van neefherbertQuote dit bericht

"Crucified for the Innocence"


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 22-07-2006 14:34 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 21 juli 2006 19:35 schreef Count Usher het volgende:
En heerst! Moet je er wel bij vertellen, hé.


van een nummer is er ene clip te vinden op youtube(homage to satan??) en dat nummer is heel goed. als de rest van de cd evengoed is, dan is deicide ineens weer interessant geworden em komt de cd zeker te staan in mijn lijst van "aan te schaffen cd's".


neefherbert
Bon Zwaard!
Usericon van neefherbert
Posted 22-07-2006 16:08 by neefherbert Wijzig reactieProfiel van neefherbertQuote dit bericht

quote:
Op 22 juli 2006 14:34 schreef attila_de_hun het volgende:
van een nummer is er ene clip te vinden op youtube(homage to satan??) en dat nummer is heel goed. als de rest van de cd evengoed is, dan is deicide ineens weer interessant geworden em komt de cd zeker te staan in mijn lijst van "aan te schaffen cd's".


Ben ook zo iemand die op een gegeven moment is afgehaakt met Deicide. Was ook aangenaam verrast door die videoclip. Ik zit nu de hele plaat te luisteren en ik raad je aan dat ook te doen!


Metalhead22
Usericon van Metalhead22
Posted 23-07-2006 21:34 by Metalhead22 Wijzig reactieProfiel van Metalhead22Quote dit berichthttp://www.last.fm/user/kledur

Godverdomme dit heerscht! Hebbe, hebbe, hebbe
Lekker bruut

Link: http://www.youtube.com/watch?v=tIka5MmNLIM&search=Deicide


...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light...


stalinorgel
Usericon van stalinorgel
Posted 25-07-2006 13:12 by stalinorgel Wijzig reactieProfiel van stalinorgelQuote dit bericht

quote:
Op 22 juli 2006 13:40 schreef neefherbert het volgende:
"Crucified for the Innocence"



+1


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 25-07-2006 15:00 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 22 juli 2006 16:08 schreef neefherbert het volgende:
Ben ook zo iemand die op een gegeven moment is afgehaakt met Deicide. Was ook aangenaam verrast door die videoclip. Ik zit nu de hele plaat te luisteren en ik raad je aan dat ook te doen!


dan ga ik dat zeker doen.
Damn wat heerst dat nieuwe nummer op youtube zeg!!!


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 25-07-2006 15:24 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

Hmmm, vind dat nieuwe nummer geen klote aan eigenlijk, afgezien van de 1e gitaarsolo die ik wel tof vind (maar niet erg Deicide).

Ik mis een groove, dat is het.


stalinorgel
Usericon van stalinorgel
Posted 25-07-2006 15:57 by stalinorgel Wijzig reactieProfiel van stalinorgelQuote dit bericht

quote:
Op 25 juli 2006 15:24 schreef Snaack het volgende:
Ik mis een groove, dat is het.


logisch, het is Limp Bizkit niet. het is een snel nummer, dat is het


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 25-07-2006 16:00 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 25 juli 2006 15:57 schreef stalinorgel het volgende:
logisch, het is Limp Bizkit niet. het is een snel nummer, dat is het



No shit Sherlokc.. Ik bedoel: ik mis een typische Deicide groove, zoals bijv die meesterlijke openingsriff van Lunatics of God's creation. Dit vind ik gewoon standaard old school death metal.


neefherbert
Bon Zwaard!
Usericon van neefherbert
Posted 25-07-2006 17:39 by neefherbert Wijzig reactieProfiel van neefherbertQuote dit bericht

Het is 'anders'. wat wil je, met een geheel vervangen gitaartandem. Maar de vorige 3,4 albums konden me niet pakken. deze wel


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 25-07-2006 17:42 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

Dat is duidelijk te horen ja. "Scars.." vond ik trouwens nog wel ok maar de oude platen vind ik toch een stuk vetter.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 25-07-2006 18:01 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 25 juli 2006 16:00 schreef Snaack het volgende:
standaard old school death metal.


gelukkig houden er nog hele volkstammen van "standaard" old school deathmetal!!!

nee naar mijn mening is het een schitterend nummer met een verassend goede solo.


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 25-07-2006 19:33 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 25 juli 2006 16:00 schreef Snaack het volgende:
No shit Sherlokc.. Ik bedoel: ik mis een typische Deicide groove, zoals bijv die meesterlijke openingsriff van Lunatics of God's creation. Dit vind ik gewoon standaard old school death metal.


Ja idd, dat was ook mijn probleem met deze nieuwe nummers. Het leek me teveel op vital remains, maar het had niet die bad ass riffs van voorheen


"This one is older than shit, heavier than time!"


Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen