|
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 | ||||
Auteur: |
|
|
Ok, dat zou kunnen. Me dunkt dat Deicide inmiddels toch al een hele controversiele historie achter zich heeft die er voor kan zorgen dat een van hun optredens wordt verboden. Zo'n poster is misschien niet door Deicide zelf gemaakt hun eigen teksten zeggen ook al genoeg waar ze voor "staan" (of wat ze graag uitstralen) lijkt me. don't mistake lack of talent for genius |
|
Zonet die nieuwe EP binnengehaald. Man, wat klinkt die furieus, zeg! Je herkent nog steeds dat het Deicide is (niet evident met 2 nieuwe gitaristen), maar het is allemaal net wat opgefokter dan voorheen. Minder pakkend ook, maar wel vet! When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
quote: Melodischer of rammender? Duisterder of vrolijker? Ceterum censeo Carthaginem esse delendam. |
|
quote: Rammender en duisterder! That's for sure. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
Hoe heet die ep? Op hun myspace kan je iig ook een stukje horen; klinkt goed!! http://www.myspace.com/thestenchofredemption [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 03-07-2006 23:11] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
die EP lijkt veel op Vital Remains, de echte brute riffs in de periode deicide/legion/serpents zijn echt wel verdwenen. Helaas! "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
hier de nieuwe clip 'Homage for Satan' -check vooral de leuke, voor deicide ongewoon goeie, solo's- up for grabs: http://www.scrambledawesome.com/earache/deicide/DeicideFinal1(compressed).mov [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 18-07-2006 23:41] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Sounds Like; Jesus being slaughtered (nieuwe klinkt idd pittiger) Suck my piss |
|
quote: Hier wil ik nog even op reageren. Je hebt het bericht niet goed geïnterpreteerd, Santolla vond dat plaatje niet kunnen omdat een van hun fans in dat land een priester had gedood. Er was dus een te sterke associatie tussen dat en een neergeschoten Christus. Lijkt me dus een heel verstandige opmerking van die Santolla Daarnaast betekent deicide helemaal niet genocide of the gods. Heel kort door de bocht cide = moord, geno = volk, dei = god, sui = zelf, homo = mens. Zoek het verder zelf maar uit. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
nieuwe album is te vinden op I-net. . |
|
quote: En heerst! Moet je er wel bij vertellen, hé. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
"Crucified for the Innocence" |
|
quote: van een nummer is er ene clip te vinden op youtube(homage to satan??) en dat nummer is heel goed. als de rest van de cd evengoed is, dan is deicide ineens weer interessant geworden em komt de cd zeker te staan in mijn lijst van "aan te schaffen cd's". |
|
quote: Ben ook zo iemand die op een gegeven moment is afgehaakt met Deicide. Was ook aangenaam verrast door die videoclip. Ik zit nu de hele plaat te luisteren en ik raad je aan dat ook te doen! |
|
Godverdomme dit heerscht! Hebbe, hebbe, hebbe Lekker bruut Link: http://www.youtube.com/watch?v=tIka5MmNLIM&search=Deicide ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote: +1 |
|
quote: dan ga ik dat zeker doen. Damn wat heerst dat nieuwe nummer op youtube zeg!!! |
|
Hmmm, vind dat nieuwe nummer geen klote aan eigenlijk, afgezien van de 1e gitaarsolo die ik wel tof vind (maar niet erg Deicide). Ik mis een groove, dat is het. |
|
quote: logisch, het is Limp Bizkit niet. het is een snel nummer, dat is het |
|
quote: No shit Sherlokc.. Ik bedoel: ik mis een typische Deicide groove, zoals bijv die meesterlijke openingsriff van Lunatics of God's creation. Dit vind ik gewoon standaard old school death metal. |
|
Het is 'anders'. wat wil je, met een geheel vervangen gitaartandem. Maar de vorige 3,4 albums konden me niet pakken. deze wel |
|
Dat is duidelijk te horen ja. "Scars.." vond ik trouwens nog wel ok maar de oude platen vind ik toch een stuk vetter. |
|
quote: gelukkig houden er nog hele volkstammen van "standaard" old school deathmetal!!! nee naar mijn mening is het een schitterend nummer met een verassend goede solo. |
|
quote: Ja idd, dat was ook mijn probleem met deze nieuwe nummers. Het leek me teveel op vital remains, maar het had niet die bad ass riffs van voorheen "This one is older than shit, heavier than time!" |
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |