IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31
Auteur:
Topic : Deicide Vorige pagina | Volgende pagina
MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 30-09-2003 17:27 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

Kan iemand mij vertellen wat voor effect/techniek ze gebruiken voor dat EVILE gitaar solo op Deicide-Deicide-Dead by Dawn tussen 2:45 en 3:03
Thanx!


MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 15-10-2003 19:02 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

*schop*

Hey SnaacK, je was zelf toch ook nieuwsgierig dacht ik?


Dragonsfire
In Silence I Despair
Usericon van Dragonsfire
Posted 15-10-2003 19:28 by Dragonsfire Wijzig reactieProfiel van DragonsfireQuote dit berichthttp://www.silentdespair.nl

De reden dat Deicide vanaf Incineratehymn niet zo evil en eerlijk meer klonk is volgens mij dat de heer Benton vader geworden is en het (echte) satanisme heeft afgezworen. Waarschijnlijk heeft hij daarom ook afgezien van zelfmoord op zijn 33e. Vanaf dat moment is het satanische van Deicide eigenlijk ook, net als bij vele, vele andere bands, een image geworden en is de (zwarte) ziel er uit. Erg jammer, daar ik vanaf het eerste uur een Deicide-fan ben geweest maar net als vele deicide-fans met mij, de laatste 2 albums een stuk minder vind. Deicide optredens van een aantal jaar geleden knalden ondanks de soms wat overdreven kledij (spikes van een halve meter en kilo´s metaal om de nek) de wervels uit de nek maar de laatste 2 keer dat ik ze heb gezien lijkt de lol er voor de heren een beetje af. Het vuur is gedoofd en e.e.a. overtuigt niet meer. Erg jammer...


Be Patient, Death Will Come Eventually...


MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 15-10-2003 20:09 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

In de Noorderligt in Tilburg (1998) bliezen ze anders alles behoorlijk omver!
Ik ben zeer blij dat ik dat heb kunnen meemaken.
//edit
Keek net op m'n muur: 12 juni toen met SFU, Brutal truth, Amon Amarth en Naglfar.

[Dit bericht is gewijzigd door MBMarduk op 15-10-2003 20:10]


MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 16-10-2003 0:43 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

*schop*


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 16-10-2003 0:46 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 15 oktober 2003 19:02 schreef MBMarduk het volgende:
*schop*

Hey SnaacK, je was zelf toch ook nieuwsgierig dacht ik?



I FUCKING FORGOT

Morgen neem ik hem mee naar mijn werk, dan zal ik luisteren!

En: ik vind Deicide muzikaal gezien erg hard heerschen Zeker Deicide - Deicide, Legion en Once upon the Cross.

In Torment in Hell is wat moshy maar zeker ook een brute plaat. Alleen Insanerythm (ofzo) vind ik niet zo geweldig..


Pazuzu
Usericon van Pazuzu
Posted 17-10-2003 0:59 by Pazuzu Wijzig reactieProfiel van PazuzuQuote dit bericht

quote:
Op 15 oktober 2003 19:28 schreef Dragonsfire het volgende:
De reden dat Deicide vanaf Incineratehymn niet zo evil en eerlijk meer klonk is volgens mij dat de heer Benton vader geworden is (...)

For what it's worth, Benton was al vader ten tijde van Legion.
quote:

Waarschijnlijk heeft hij daarom ook afgezien van zelfmoord op zijn 33e.

Dat was altijd al een publiciteitsstunt. Benton is namelijk hoofdzakelijk geïnteresseerd in jouw geld.


"If visible identification is not possible, the pathologist may be able to take fingerprints from the body, but if decay has set in, things become more complicated."


impaled succubus
Usericon van impaled succubus
Posted 17-10-2003 10:50 by impaled succubus Wijzig reactieProfiel van impaled succubusQuote dit bericht

quote:
Op 15 oktober 2003 19:28 schreef Dragonsfire het volgende:
De reden dat Deicide vanaf Incineratehymn niet zo evil en eerlijk meer klonk is volgens mij dat de heer Benton vader geworden is en het (echte) satanisme heeft afgezworen
vandaar dat z'n zoontje amon heet


Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 17-10-2003 10:58 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

quote:
Op 17 oktober 2003 10:50 schreef impaled succubus het volgende:
vandaar dat z'n zoontje amon heet


Is z'n tweede naam dan ook 'Feasting the beast'?

Nja, ik ben blij want ik ga Deicide weer zien op X-mass! De laatste keer in Helmond waren ze ook superbruut!


..."Hate can only create more hate"...


windkracht10
Iced Nerd
Usericon van windkracht10
Posted 17-10-2003 10:58 by windkracht10 Wijzig reactieProfiel van windkracht10Quote dit bericht

Heeft iemand ze zien ze spelen op de laatste Windorock in Oosterzele? Ik en een vriend van me moesten voor de foto's zorgen voor de website. We hebben ze allemaal gehad behalve Deicide, de hoofdact, die hebben we gemist. We lagen namelijk al met ons stoned hoofd in de gracht te knurren.


mvg wk10


Possessedpacman
Signum cornu
Usericon van Possessedpacman
Posted 17-10-2003 14:45 by Possessedpacman Wijzig reactieProfiel van PossessedpacmanQuote dit berichthttp://Old... www.myspace.com/repulsiveslaughter

Heerlijke band . Kep zelf een t-shirt van ze en ben eigenlijk helemaal weg van ze. Moet toegeven dat ze achteruit zijn gegaan maarja, het zal ook eens niet . Vital Remains is ook zwaar heersend en hopelijk blijven ze nog wel ff doorspelen.


Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site


MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 18-10-2003 16:10 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

quote:
Op 30 september 2003 17:27 schreef MBMarduk het volgende:
Kan iemand mij vertellen wat voor effect/techniek ze gebruiken voor dat EVILE gitaar solo op Deicide-Deicide-Dead by Dawn tussen 2:45 en 3:03
Thanx!

Enne?


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 18-10-2003 16:13 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 18 oktober 2003 16:10 schreef MBMarduk het volgende:
Enne?



Ik heb de CD braaf meegenomen naar mijn werk maar ik heb hem niet geluisterd

Ik doe het NU METEEN.


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 18-10-2003 16:18 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 18 oktober 2003 16:10 schreef MBMarduk het volgende:
Enne?



Een hele zooi zo te horen..

Iig een delay, een synth-harmonizer (studio effect) en volgens mij ook een wah-wah.

De lijn is ook gedubbeld met een harmonizer.

Vaag hehehehe


MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 18-10-2003 16:22 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

DAMN. Da's een hele zooi


scotfan
Usericon van scotfan
Posted 18-10-2003 16:44 by scotfan Wijzig reactieProfiel van scotfanQuote dit berichthttp://www.facebook.com/garsecgmetal

quote:
Op 13 juni 2002 14:02 schreef ArieDeKnaller het volgende:
Had hij niet beloofd dat hij op z'n 33e ofzo zelfmoord zou plegen?

Ja, het wordt wel een keer tijd niet


gitarist/vocalist Garsecg *** DJ Crusher @ www.metalmessiahrecords.com


Triple-Dan
Usericon van Triple-Dan
Posted 18-10-2003 16:52 by Triple-Dan Wijzig reactieProfiel van Triple-DanQuote dit berichthttp://www.danielclassen.nl

Deicide is helaas niet denderend meer..........

Heb hun een keer gezien in de Effenaar jaren geleden met Konkhra en Suffocation....... Dat was pas een heersend optreden !!!!!


Buried_Alive
Usericon van Buried_Alive
Posted 08-01-2004 23:26 by Buried_Alive Wijzig reactieProfiel van Buried_AliveQuote dit bericht

After 15 years in the business as one of the reigning heavyweight champs of death metal, Florida's legendary Deicide have shot their very first music video. With a massive catalog of death metal classics under their belts, it's amazing Deicide have NEVER made a video!



http://www.earache.com/news_stories/deicide.html#video_news

[Dit bericht is gewijzigd door Buried_Alive op 08-01-2004 23:30]



0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 08-01-2004 23:26 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

lol. nu pas!
Werd wel is tijd, jammer dat ze niet meer zo hard heersen als vroeger


"This one is older than shit, heavier than time!"


BARABAS
CONTRACOINTELPRO
Usericon van BARABAS
Posted 09-01-2004 0:22 by BARABAS Wijzig reactieProfiel van BARABASQuote dit bericht

Ik vind die lui nog altijd Wel heersen, goed oke..Legion vind ik toch ook wel hun hoogtepunt maar al die andere c.d's vind ik toch zeker niet van een slecht niveau....Ik heb trouwens een keer gelezen of gehoord dat dat ene c.dtje: dinges hymn (ik kan het nooit in een keer goed uitspreken) nog voor hun eerste officieele c.d is opgenomen en pas een paar jaar geleden is uitgebracht,maar dit weet ik niet zeker ...misschien iemand van jullie?


Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood.


Zenial
Usericon van Zenial
Posted 12-01-2004 10:32 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

Oeh dat nummer "Scars Of The Crucifix" van hun nieuwe cd klinkt toch wel erg lekker! Glen zei in de 013 al dat hun nieuwe cd weer op Legion ging lijken. Nu vind ik dit nummer nog niet echt in die stijl maar het klinkt in ieder geval wel weer erg bruut!

http://www.earache.com/news_stories/deicide.html


Zenial


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 12-01-2004 12:01 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 12 januari 2004 10:32 schreef Zenial het volgende:
Oeh dat nummer "Scars Of The Crucifix" van hun nieuwe cd klinkt toch wel erg lekker! Glen zei in de 013 al dat hun nieuwe cd weer op Legion ging lijken. Nu vind ik dit nummer nog niet echt in die stijl maar het klinkt in ieder geval wel weer erg bruut!

http://www.earache.com/news_stories/deicide.html


mja het nummer is niet onaardig, maar is zeker nog niet op het niveau van vroeger


"This one is older than shit, heavier than time!"


Sarah
Thor
Usericon van Sarah
Posted 12-01-2004 12:46 by Sarah Wijzig reactieProfiel van SarahQuote dit bericht

Deicide is echt geweldig!! Ik zag ze voor het eerst op x-mass fest afgelopen jaar.. zo ruig joh!


LAI LAI HEI


elessar
sienimyrkytys
Usericon van elessar
Posted 18-01-2004 17:08 by elessar Wijzig reactieProfiel van elessarQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/ouwetaart/

Heeft iemand de rest van "Scars Of The Crucifix" al gehoord?

[Dit bericht is gewijzigd door elessar op 18-01-2004 17:08]



Snaack
Usericon van Snaack
Posted 18-01-2004 17:15 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

ja

edit: Nee

[Dit bericht is gewijzigd door Snaack op 18-01-2004 17:15]


Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen