|
Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 | ||||
Auteur: |
|
|
Loretta Lynn |
|
Cumlord. |
|
Ach. Wat een naam. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
RIP: Mike Schank De rocker die meewerkte aan de horrofilm Coven van zijn overenthousiaste maat. Dit in de geniale documentaire: American Movie. bub |
|
Dietrich Mateschitz Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Jerry Lee Lewis Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
D.H. Peligro, bekend van o.a. Dead kennedys. “If you think the economy is more important than the environment, try holding your breath while counting your money.” – Professor Guy McPherson |
|
That we build great walls, but for our sins. We open up the gates and let the assassins in. |
|
Wat een vreselijk nieuws. |
|
Damn... Ik had wel gelezen dat ze ziek was (show op LGW? gecanceled etc.), maar zag dit niet aankomen. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
Aaron Carter |
|
Met z'n getattoeëerde bakkes. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Dan McCafferty Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Pascal Vervest (guitarist van Faal) overleden op 36 jarige leeftijd. Pascal is zaterdagavond aangereden door een tram toen hij vanuit de Baroeg terugliep naar station Lombardijen. Never have so many sacrificed so much for so few |
|
Sjeezzz... "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Fuck. Ik klikte al met een slecht voorgevoel dit topic open. Sterkte voor alle nabestaanden! one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
quote: Tering... Ken de band en de man niet, maar wat een manier om aan je eind te komen zeg. En daar denk ik dan meteen achteraan: hoe is het mogelijk, een tram is bepaald niet klein en je weet waar je hem ongeveer kunt verwachten. Hoe dan ook, wat een narigheid. https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ |
|
Dat is een beste faal ja. Je moeder. |
|
quote: * badum-tish * Ik moest lachen. https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ |
|
quote: Ik hoorde dat ie nogal bezopen en alleen was. Desalniettemin, erg triest. RIP. |
|
Dat nogal bezopen dacht ik meteen al. Naar. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Verkeerde foto op de frontpage. Deze is van de bassist, niet van Pascal. Lekker bezig. |
|
quote: Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Pierre Kartner aka Vader Abraham Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |