|
Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 | ||||
Auteur: |
|
|
Zoveelste fail van Engel, het handjevol mensen dat hem nog serieus nam is nu ook wel afgehaakt denk ik. Dwazen die menen wijs te zijn, zijn de ergste dwazen. |
|
Man man man... "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
quote: En zijn volgers. Ruimt tenminste een beetje op. |
|
Terug on topic: Randy Meisner. De (ex-)Eagles worden ook weer een beetje uitgedund. https://eagles.com/blogs/news/rest-in-peace-randy-meisner Vox Clamatis in Deserto |
|
Pee-Wee Herman acteur Paul Rubens. Dat hij al 70 was, zeg. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Guido de Jongh (Devious / Escutcheon). Sterkte voor alle bekenden en nabestaanden. [Dit bericht is gewijzigd door XXL op 02-08-2023 6:52] Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
William Friedkin Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: bub |
|
Mijn collega DJ op Metal Messiah Radio. James Jones (DJ Joker). Die k*t K ziekte. DJ Crusher @ Metal Messiah Radio 24/7 Int. Di 19:00 Wo 19:00 |
|
quote: Damn The Exorcist zal voor eeuwig en altijd één van de beste horrorfilms blijven |
|
(Sixto) Rodriguez, de hoofdpersoon uit de docu Searching For Sugar Man Vox Clamatis in Deserto |
|
Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
|
|
Toki Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: Ik zag het FB voorbijkomen, pagina's van Dave en Jacobo. Gecondoleerd man. idd, kloteziekte. lampje |
|
internet- en memehond Cheems Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Bernie Marsden, ouwe gitarist van whitesnake. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
ik zet Child Of Babylon even op. Dwazen die menen wijs te zijn, zijn de ergste dwazen. |
|
Rob Fruithof Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Ooow, Waku Waku. Dat was echt zo'n programma wat super stoned super vermakelijk was. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
quote: Dat programma. Met een bakje chips en een klein bekertje cola. In mijn pyjama op een kussen onder de tafel. Die man daarna nooit meer ergens gezien. Maar Waku Waku maar mee! "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by." -- Retribution ( http://www.retribution.nl/ http://www.facebook.com/retributionmetal ) -- The Assault ( http://www.facebook.com/ourotherrideisyourmomma ) |
|
^ "What a fantastic song video. I'm driven to tears. Hail Satan!" |
|
Hahaha, ik was toen al oud, natuurlijk. Hij heeft ook afleveringen van ter land ter zee en in de lucht gepresenteerd. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |