|
Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:En zijn voornaam is onderdeel van die nick. "Yalla ya Nasrallah, we will fuck you Inshallah, we will return you to Allah, with the entire Hezbollah" https://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: Ja, dat is deels mijn punt. Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote: Straks ga je nog zeggen dat je het weer (deels) met me eens bent. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: Ik zeg nu dat ik weer (deels) met je eens bent. Mijn mening over kloon-accounts mag gekend zijn. Tenzij er een leuke komt die míj nadoet! Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
met een speciaal lid kun je blijkbaar ook niet veel. Tenzij... [Dit bericht is gewijzigd door spectre op 27-10-2024 19:25] Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Breng ze nog op ideeen ook. @AG dus. [Dit bericht is gewijzigd door Natural Disaster op 27-10-2024 19:25] Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: Precies. Heel bewust ook, ik had ook altijd gewoon mijn naam etc in mijn profiel staan en de homepage van mijn bandje. Het was juist de bedoeling om mezelf bekend te maken. En nog steeds, ik heb daar geen moeite mee. Iedereen heeft hier een nickname, maar heel veel users die hier al een tijd posten doen ook geen moeite om hun werkelijke identiteit te verbergen, als je een beetje nadenkt en kijkt naar bandjes verleden of irl wel eens tegen gekomen of etcetera blablabla, facebook dinges, dan is het vaak wel te doen. [Dit bericht is gewijzigd door SimsalaWim op 27-10-2024 19:31] Leerling aan de school der losbandigheid. |
|
shit Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
In je pamper. [Dit bericht is gewijzigd door Natural Disaster op 27-10-2024 19:32] Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: Geeft toch enige streling van het ego, is ook wat waard Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote: JA, WIJ WETEN BEST DAT JIJ IN ABSURD SPEELT!!! Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Leerling aan de school der losbandigheid. |
|
quote: log ff in met je andere account, zo heeft iedereen het door Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Ja want ook om jou een galbak te noemen heb ik een ander account nodig. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: Heb je me gemist, knulletje? Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden. |
|
quote: Godver Het is wel weer ouwerwets gezellig op ZM he, leuk ook al die oude accounts die weer komen buurten Dwazen die menen wijs te zijn, zijn de ergste dwazen. |
|
Quincy Jones Leerling aan de school der losbandigheid. |
|
quote: We worden oud, vervallen in nostalgie, oude ruzies nog een keer uitvechten, etc. Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote: https://nos.nl/artikel/2543184-muziekgigant-quincy-jones-91-overleden [Dit bericht is gewijzigd door spectre op 04-11-2024 10:19] Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Amorth (22-6-1985 - 11-2024) drummer van Oekrainse black metal band Drudkh. Gestorven aan het front. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
En vorige maand, voor wie hem nog kent: Curtis Beeson, drummer van o.a. Nasty Savage en Lowbrow. https://www.metal-archives.com/artists/Curtis_Beeson/10724 Vox Clamatis in Deserto |
|
Gisteren middag mijn vader. |
|
Gecondoleerd, Koen. [Dit bericht is gewijzigd door SimsalaWim op 08-11-2024 17:29] Leerling aan de school der losbandigheid. |
|
Sterkte. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |