|
Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 | ||||
Auteur: |
|
|
Meat Loaf The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
quote: Zeker niet, hehe, maar die quote kwam uit dit nummer: Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
His name was Robert Paulson. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote:Aan welke ziekte leed hij eigenlijk? |
|
quote: "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Wat was nou datgene wat hij NIET wilde doen voor de liefde? Zelfde als met Kelis d'r milkshake die jongens naar de tuin lokt... Niemand heeft het er meer over, dus je gaat er van uit dat iedereen weet waar het over gaat. Dan durf je zelf eigenlijk wat minder snel te vragen. Iemands dood is dat wel het geschikte moment om het over dergelijke zaken te gaan hebben. |
|
Afvallen, dat wilde hij duidelijk niet. The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
Ik kan me herinneren dat 'ie zo'n 25 jaar geleden al op het podium stond met een zuurstoftank. Dan heeft hij het nog best lang vol gehouden. |
|
louie anderson |
|
? Carlton Banks edit: nah, laat maar.. [Dit bericht is gewijzigd door 2166612119 op 22-01-2022 6:23] Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
Thich Nhat Hanh |
|
Max Moszkowicz sr Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote:Die leefde toch al tachtig jaar in bonustijd.. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Jon Zazula. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
quote: Belangrijk figuur in de 80s.. :/ https://loudwire.com/megaforce-records-founder-jon-zazula-died-obituary/?fbclid=IwAR2r0R25oTgLgqFio9LCbyRDh6K7pRDzlS6wkccACh3FB7R6vIwqoRVWR0s The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Monica Vitti That we build great walls, but for our sins. We open up the gates and let the assassins in. |
|
R.I.P. Ian McDonald Multi-instrumentalist die een belangrijke rol speelt op King Crimson's In the Court of the Crimson King. Ook deze samenwerkingsplaat met Michael Giles (de drummer op In the Court of the Crimson King) is zeer aan te raden. |
|
Ivan Reitman. Heeft toch wel enkele iconische eighties-films geregisseerd. The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
|
|
Mijn buurman |
|
Die vervelende? [Dit bericht is gewijzigd door F.Jacobse op 22-02-2022 11:37] "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Daar zou je inderdaad droevig om zijn. Of toch niet. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Wat naar Billie, sterkte Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Nee, de zeer rustige alcoholist naast me. |
Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |