|
Dit topic is 30 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 | ||||
Auteur: |
|
|
R.I.P. Ruggero Deodato. bub |
|
Vivienne Westwood Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Margriet Eshuijs 70 Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Paus Benedictus XVI Vox Clamatis in Deserto |
|
Die zag er toch al jaren uit alsof ie zijn einde al gepasseerd was? Net als Ernst Kuipers, Johan Vollenbroek en Dolf Jansen. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Ken Block Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
quote: Uiteraard was ik er niet bij, maar het lijkt een beetje een gevalletje 'live by the sword, die by the sword. Niet dat dat het sterven minder erg maakt, maar ik vind het een passender manier voor zo iemand om het leven te verlaten dan via een lang ziekbed. Misschien dat ik vanmiddag in zijn nagedachtenis de parkeerplaats hier nog even afsluit, wat pionnen neerzet en eventjes uitbundig ga doen. https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ |
|
Jeff Beck. Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
quote: Hey wat zit je te namedroppen hier. Ik was alweer blij met een dooie mus. "What a fantastic song video. I'm driven to tears. Hail Satan!" |
|
quote: [Dit bericht is gewijzigd door F.Jacobse op 12-01-2023 7:38] "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
+ quote: Wel m'n hele post lezen. [Dit bericht is gewijzigd door Natural Disaster op 12-01-2023 17:29] Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Lisa Marie Presley Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
En dat met 54 jaar op de klok. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Robbie Knievel Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Gina Lollobrigida Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
David Crosby, van The Crosby-show. The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
Sjeezzz... "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Tom Verlaine (Television) one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
Trugoy https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ |
|
Peter Renkens, frontman van Confetti's. |
|
Tim Aymar (Control Denied/ Pharaoh/ Psycho Scream) The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Jimmy Durkin (Dark Angel) The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Lance Reddick (the Wire, John Wick) |
|
Die was ripped AF, maar is nu daadwerkelijk rip. I want you to caress me like a tropical priest |
Dit topic is 30 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |