![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 30 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 | ||||
Auteur: |
|
|
Over die controller gesproken. Ik zag alweer een slechte grap, zeg. ![]() "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" ![]() |
|
Zover heeft het dus niet hoeven komen, net is bekend gemaakt dat er wrakstukken gevonden zijn die wijzen op een geimplodeerde submersible. Klinkt misschien stom, maar ik hoop dat dat de oorzaak is. Dan is het iig snel voorbij gegaan. lampje ![]() |
|
Het hele verhaal is wel vrij komisch. I want you to caress me like a tropical priest ![]() |
|
240.000 euro voor een spectaculaire dood, dat zijn de prijzen tegenwoordig. The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. ![]() |
|
Willem Nijholt Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
quote: Ik zie hier business in. Nooit klagende klanten ook. "What a fantastic song video. I'm driven to tears. Hail Satan!" ![]() |
|
quote: https://www.nu.nl/buitenland/6269291/onderzeeer-titan-was-helemaal-niet-veilig-en-dat-konden-de-passagiers-weten.html Lijkt op een gevalletje rijken die denken boven de (natuur)wetten te staan. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
Vind je dat? Ik vind dit niet hetzelfde als een tochtje ruimtevaart eerlijk gezegd. En ik vind het ook tamelijk tragisch voor de vader en zoon. Ja, ze waren kneiterrijk, maar zagen dit niet als een 'zie mij eens' reisje. En ze waren zich inderdaad bewust van de gevaren. Nee, ik vind het sneu, gelukkig voor hen was het in een fractie van een seconde voorbij. Neemt trouwens niet weg dat er elke dag veel ergere dingen gebeuren op de wereld. [Dit bericht is gewijzigd door Lampje op 24-06-2023 12:12] lampje ![]() |
|
Acteur Frederic Forrest. Niet onthoofd. ![]() The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. ![]() |
|
The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
Julian Sands ![]() |
|
Was blijkbaar al 5 maanden vermist. https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2023/06/27/julian-sands-acteur-overleden/ The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. ![]() |
|
Jan Stekelenburg. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
Alan Arkin ![]() |
|
Ruud Bos, componist voor van alles en nog wat én (jawel) de Efteling [Dit bericht is gewijzigd door Dweller op 01-07-2023 6:18] Vox Clamatis in Deserto ![]() |
|
Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
quote: Ja, heftig. Het is een fantastisch circuit met een paar waanzinnig spannende, uitdagende bochtencombinaties, maar het is dan ook meteen een baan waar het cliché 'het gevaar rijdt altijd mee' nogal eens bewaarheid wordt. De Eau Rouge/Raidillon-combinatie is er zo eentje waar het gevaar niet zozeer op de loer ligt, maar gewoon midden voor je neus op tafel staat te dansen. Als je er daar in je eentje af vliegt, is de schade vaak al nauwelijks te overzien, maar het echt linke zit hem er in dat je dan, door de enorme vaart die je hebt, weer terug de baan op stuitert - precies op de racelijn. En dan komt de volgende auto met een noodgang die min of meer blinde heuvel op en dan moet je maar hopen dat die het wrak nog weet te ontwijken. Nu is recent de uitloop bovenaan de Raidillon al verruimd en is er een en ander aangepast aan de bandenstapels en barriers om het risico te beperken dat je weer de baan op stuitert, maar dat heeft in dit geval helaas niet mogen baten. ![]() https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ ![]() |
|
Iets met een extreme situatie qua regenval en de rare beslissing om de Safety Car binnen te halen. Al maakt dat het gevolg er niet minder erg om. Het blijft veel te jong om het leven te laten. Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden. ![]() |
|
Jane Birkin Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
Vrijdag avond heeft m'n oude buurjongen/zoon van een maat een motor ongeluk gehad. Hij ligt nu in het ziekenhuis, en het is alleen nog maar wachten tot het lichaam crashed, dit hadden de artsen verwacht dat een paar uur geleden al gebeurd zou zijn Geen kans op herstel, niets meer mogelijk, opgegeven, vorige week dinsdag 23 geworden ![]() ![]() |
|
quote: Godverdomme man. ![]() https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ ![]() |
|
Moest erg aan jou post van een tijdje geleden denken, deze jongen reed gewoon normaal, haalde een auto in op een normale nette manier (bestuurder van die auto heeft het zien gebeuren en meteen 112 gebeld) en ergens toch verschrikkelijk domme pech gehad. ![]() |
|
Sinéad O’Connor That we build great walls, but for our sins. We open up the gates and let the assassins in. ![]() |
|
Die heeft lekker rust. Nothing compares 2 U is wel zo'n ultiem liefdesnummer. Als bonbons en bloemen niet meer genoeg zijn. I want you to caress me like a tropical priest ![]() |
![]() |
Dit topic is 30 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |