|
Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 | ||||
Auteur: |
|
|
Peter Kubik, de gitarist van Abigor. Zelfmoord |
|
quote: Kut Vox Clamatis in Deserto |
|
"Yalla ya Nasrallah, we will fuck you Inshallah, we will return you to Allah, with the entire Hezbollah" https://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: rip Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
juan brujo Leerling aan de school der losbandigheid. |
|
Pieter Bouwman, van o.a. Radio Bergeijk Vox Clamatis in Deserto |
|
Maggie Smith |
|
Johan Neeskens Leerling aan de school der losbandigheid. |
|
quote: Legende, natuurlijk. Weet ik vooral omdat hij van de generatie van m'n ouders is; verder laat ik het hierbij [Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 07-10-2024 17:15] Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote: Kun je nagaan wat voor een ellende die generatie zou zijn geweest zonder Neeskens. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Wk 74 weet ik niks meer van, toen was ik vijf. Maar die van 78 kan ik me nog vaag herinneren. Leerling aan de school der losbandigheid. |
|
quote: Serieus, wat probeer je te zeggen? Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote: Ik was toen -10 jaar, en -6 jaar, dus weet dat ik nog prima! Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote: Heb jij maar een 1-digit IQ ofzo? Kolere. Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden. |
|
Paul Di’Anno |
|
Ach... Leerling aan de school der losbandigheid. |
|
tsja.... stond ook niet echt bekend om zijn 'healthy lifestyle'... [Dit bericht is gewijzigd door Metal-D op 21-10-2024 18:01] |
|
Ronduit debiel dat een grote metalsite als deze nog steeds geen nieuwsbericht hierover online heeft staan, sorry dat ik het zeg. En uiteraard RIP Paul. Niet onverwacht maar toch best even een domper. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
quote:Het nieuwstopic op de frontpage is dan ook al een hele tijd geleden overleden. Denk dat ZM het webzine is in de Benelux met het minste nieuwsartikelen ondertussen. Lijkt bijna alleen nog gebruikt te worden om 2x per week videoclips van bands te tonen. |
|
ojee Leerling aan de school der losbandigheid. |
|
Dat wordt verkassen naar een ander forum. Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden. |
|
Alweer? Mentalforum? Leerling aan de school der losbandigheid. |
|
Frontpage? Wat is deze? Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote: Nou, als je MetalFan bedoelt. Dat is echt zo'n forum van zure deugers die geforceerd lollig naar elkaar proberen te zijn waardoor het nog steeds een deceptie is. Ik weet niet of het kliekje ZM-ers wat er nog actief over is daar op zijn plaats zal zijn. De reacties van de zuurtjes zie ik wel verschijnen. De Tim Hofman kloon zal wel als eerste zijn. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |