|
Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Omg, inderdaad! ah, ik was dit helemaal vergeten... Heette het ook niet daadwerkelijk mentalforum? En zelf opgericht... Volgens mij was dat iemand anders, mental kan en wil dat ook niet zelf doen [Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 24-10-2024 16:25] Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Heette echt mentalforum, ja. Misschien dat Burzum dat toen had gedaan, dat weet ik niet meer. Leerling aan de school der losbandigheid. |
|
Niet varg, maar de zm user hahaha Leerling aan de school der losbandigheid. |
|
Zou wat zijn, als Varg achter ZM(-gebruikers) bleek te zitten Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Cursus Nederlands gedaan en ingelogd als heer Krieg Leerling aan de school der losbandigheid. |
|
Het leven zou zoveel grappiger zijn als dit waar was Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
hoe zou het zijn met die rekels? Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Mja. Wat voor leven héb je zonder het zm forum? Leerling aan de school der losbandigheid. |
|
Dat zeggende, ikzelf heb natuurlijk geen idee, het leven voor 2001 is blurry. edit. Jajaja, erna ook, lol. [Dit bericht is gewijzigd door SimsalaWim op 24-10-2024 21:31] Leerling aan de school der losbandigheid. |
|
quote: Ik zie jou er eerder vooraan dan Varg om eerlijk te zijn. Bart ook trouwens. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: Die logeren bij Corry. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: Zowel Bart als ik zijn te lui om zo lang zo'n 'grap' vol te houden. Vervelend genoeg zijn we wel. Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote: Tsja, weinig ben hier ook al ongeveer de helft van m'n leven. Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote: Het boeit me ook helemaal niet wie het is/zijn eigenlijk. Ze lullen maar een eind raak. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: Boeit me ook niet, maar het vervuilt het discours wel hinderlijk. Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Het boeit mij ook niet, maar het verbaast me wel. Verschuilen achter een nickname, waarom? Beetje erg pfffff... Leerling aan de school der losbandigheid. |
|
quote: Deels wel, maar er zijn altijd wel users die je liever niet in je virtuele aura wil. Daar kun je tegeningaan, je kunt ze negeren of lafjes met je staart tussen de benen het forum verlaten of je leest er omheen en doet je eigen ding. Edit: Er zijn er ook die menen dat als je op een forum post verplicht bent om te discussieren. :') [Dit bericht is gewijzigd door Natural Disaster op 27-10-2024 18:46] Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Bijna goed! Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Nou, gaat me niet om users, maar om de mensen erachter. En dan hoef ik het voor een internet forum helemaal niet te weten wie het precies is, boeien. Maar enige aantoonbare oprechtheid dat het een unieke persoon is, die niet expres anderen of zichzelf nadoet, verwacht ik toch wel. Eromheen lezen vind ik ook prima, hoor. Is alleen irritant dat dat energie kost, terwijl het makkelijk is om in ieder geval de meest triviaal herkenbare kloon-accounts weg te hooien. quote: We begeven ons in een publieke setting, je dient je dus tot het openbaar aanwezige publiek te verhouden. Hoe iemand doet moet men lekker zelf weten. Maar het is wel erg tegenstrijdig met het idee van een forum om elke discussie te vermijden die voortvloeit uit je eigen stellingen. Als de Romeinen dat begrepen, kunnen wij dat ook best. Hoop ik. [Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 27-10-2024 19:19] Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote: Voor anonimiteit vind ik best veel te zeggen, dat vind ik het moeilijke, hier. Maar met aantoonbaar iemand anders nadoen, etc., tsja... Het houdt dan wel op voor mij. Als iemand onaantoonbaar iemand anders nadoet vind ik het ook niet OK natuurlijk, maar dat is nog moeilijker op te lossen zonder vergaande privacyschendingen. Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote: Dat doet echt iedereen hier, of begrijp ik je niet? Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Maar er wordt niks aan gedaan. Ja, in het begin zijn er een paar van die kloon-accounts gebant, maar dat is het ook wel. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Wim gebruikt wel een nickname, maar is verre van anoniem voor de gebruikers hier. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
quote:Wim niet. Voorheen wel meer mensen niet. "Yalla ya Nasrallah, we will fuck you Inshallah, we will return you to Allah, with the entire Hezbollah" https://www.last.fm/user/kwellie |
Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |