IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27
Auteur:
Topic : Heeft de pleiterik gemaakt part two, zwei, trois sans une [Meld de doden topic] Vorige pagina | Volgende pagina
SimsalaWim
Usericon van SimsalaWim
Posted 24-10-2024 16:09 by SimsalaWim Wijzig reactieProfiel van SimsalaWimQuote dit bericht

Nee, natuurlijk bedoel ik niet metalfan. Ik had daar ooit een account, 20 jaar terug ofzo, om mijn bandje te promoten. Nee, er was ooit een relletje op zm omdat mental geband was en toen heeft hij zelf een forumpje opgericht en daar zijn toen een heel stel zm'ers gaan posten. En op zm.

Leerling aan de school der losbandigheid.

Ascendant Grotesque
ಠ_ರೃ
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 24-10-2024 16:25 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 24 oktober 2024 16:09 schreef SimsalaWim het volgende:
Nee, natuurlijk bedoel ik niet metalfan. Ik had daar ooit een account, 20 jaar terug ofzo, om mijn bandje te promoten. Nee, er was ooit een relletje op zm omdat mental geband was en toen heeft hij zelf een forumpje opgericht en daar zijn toen een heel stel zm'ers gaan posten. En op zm.

Omg, inderdaad! ah, ik was dit helemaal vergeten... Heette het ook niet daadwerkelijk mentalforum? En zelf opgericht... Volgens mij was dat iemand anders, mental kan en wil dat ook niet zelf doen

[Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 24-10-2024 16:25]

Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy.

SimsalaWim
Usericon van SimsalaWim
Posted 24-10-2024 16:52 by SimsalaWim Wijzig reactieProfiel van SimsalaWimQuote dit bericht

Heette echt mentalforum, ja.

Misschien dat Burzum dat toen had gedaan, dat weet ik niet meer.

SimsalaWim
Usericon van SimsalaWim
Posted 24-10-2024 16:52 by SimsalaWim Wijzig reactieProfiel van SimsalaWimQuote dit bericht

Niet varg, maar de zm user hahaha

Ascendant Grotesque
ಠ_ರೃ
Posted 24-10-2024 16:58 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

Zou wat zijn, als Varg achter ZM(-gebruikers) bleek te zitten

Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy.

SimsalaWim
Usericon van SimsalaWim
Posted 24-10-2024 19:28 by SimsalaWim Wijzig reactieProfiel van SimsalaWimQuote dit bericht

Cursus Nederlands gedaan en ingelogd als heer Krieg

Ascendant Grotesque
ಠ_ರೃ
Posted 24-10-2024 19:47 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

Het leven zou zoveel grappiger zijn als dit waar was

spectre
Usericon van spectre
Posted 24-10-2024 19:48 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

hoe zou het zijn met die rekels?

Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat

SimsalaWim
Usericon van SimsalaWim
Posted 24-10-2024 21:28 by SimsalaWim Wijzig reactieProfiel van SimsalaWimQuote dit bericht

Mja. Wat voor leven héb je zonder het zm forum?

SimsalaWim
Usericon van SimsalaWim
Posted 24-10-2024 21:30 by SimsalaWim Wijzig reactieProfiel van SimsalaWimQuote dit bericht

Dat zeggende, ikzelf heb natuurlijk geen idee, het leven voor 2001 is blurry.

edit. Jajaja, erna ook, lol.

[Dit bericht is gewijzigd door SimsalaWim op 24-10-2024 21:31]

Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 24-10-2024 22:26 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

quote:
Op 24 oktober 2024 16:58 schreef Ascendant Grotesque het volgende:

Zou wat zijn, als Varg achter ZM(-gebruikers) bleek te zitten

Ik zie jou er eerder vooraan dan Varg om eerlijk te zijn.
Bart ook trouwens.

Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."

Natural Disaster
The Dude
Posted 24-10-2024 22:26 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

quote:
Op 24 oktober 2024 19:48 schreef spectre het volgende:
hoe zou het zijn met die rekels?

Die logeren bij Corry.

Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."

Ascendant Grotesque
ಠ_ರೃ
Posted 24-10-2024 23:14 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 24 oktober 2024 22:26 schreef Natural Disaster het volgende:
Ik zie jou er eerder vooraan dan Varg om eerlijk te zijn.
Bart ook trouwens.

Zowel Bart als ik zijn te lui om zo lang zo'n 'grap' vol te houden. Vervelend genoeg zijn we wel.

Ascendant Grotesque
ಠ_ರೃ
Posted 24-10-2024 23:16 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 24 oktober 2024 21:28 schreef SimsalaWim het volgende:
Mja. Wat voor leven héb je zonder het zm forum?

Tsja, weinig ben hier ook al ongeveer de helft van m'n leven.

Natural Disaster
The Dude
Posted 24-10-2024 23:35 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

quote:
Op 24 oktober 2024 23:14 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Zowel Bart als ik zijn te lui om zo lang zo'n 'grap' vol te houden. Vervelend genoeg zijn we wel.

Het boeit me ook helemaal niet wie het is/zijn eigenlijk.
Ze lullen maar een eind raak.

Ascendant Grotesque
ಠ_ರೃ
Posted 27-10-2024 18:27 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 24 oktober 2024 23:35 schreef Natural Disaster het volgende:
Het boeit me ook helemaal niet wie het is/zijn eigenlijk.
Ze lullen maar een eind raak.

Boeit me ook niet, maar het vervuilt het discours wel hinderlijk.

SimsalaWim
Usericon van SimsalaWim
Posted 27-10-2024 18:45 by SimsalaWim Wijzig reactieProfiel van SimsalaWimQuote dit bericht

Het boeit mij ook niet, maar het verbaast me wel.

Verschuilen achter een nickname, waarom? Beetje erg pfffff...

Natural Disaster
The Dude
Posted 27-10-2024 18:45 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

quote:
Op 27 oktober 2024 18:27 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Boeit me ook niet, maar het vervuilt het discours wel hinderlijk.

Deels wel, maar er zijn altijd wel users die je liever niet in je virtuele aura wil. Daar kun je tegeningaan, je kunt ze negeren of lafjes met je staart tussen de benen het forum verlaten of je leest er omheen en doet je eigen ding.

Edit:
Er zijn er ook die menen dat als je op een forum post verplicht bent om te discussieren. :')

[Dit bericht is gewijzigd door Natural Disaster op 27-10-2024 18:46]

spectre
Usericon van spectre
Posted 27-10-2024 18:48 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Bijna goed!

Ascendant Grotesque
ಠ_ರೃ
Posted 27-10-2024 18:58 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 27 oktober 2024 18:45 schreef Natural Disaster het volgende:
Deels wel, maar er zijn altijd wel users die je liever niet in je virtuele aura wil. Daar kun je tegeningaan, je kunt ze negeren of lafjes met je staart tussen de benen het forum verlaten of je leest er omheen en doet je eigen ding.`

Nou, gaat me niet om users, maar om de mensen erachter. En dan hoef ik het voor een internet forum helemaal niet te weten wie het precies is, boeien. Maar enige aantoonbare oprechtheid dat het een unieke persoon is, die niet expres anderen of zichzelf nadoet, verwacht ik toch wel.

Eromheen lezen vind ik ook prima, hoor. Is alleen irritant dat dat energie kost, terwijl het makkelijk is om in ieder geval de meest triviaal herkenbare kloon-accounts weg te hooien.
quote:

Edit:
Er zijn er ook die menen dat als je op een forum post verplicht bent om te discussieren. :')

We begeven ons in een publieke setting, je dient je dus tot het openbaar aanwezige publiek te verhouden. Hoe iemand doet moet men lekker zelf weten. Maar het is wel erg tegenstrijdig met het idee van een forum om elke discussie te vermijden die voortvloeit uit je eigen stellingen.

Als de Romeinen dat begrepen, kunnen wij dat ook best. Hoop ik.

[Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 27-10-2024 19:19]

Ascendant Grotesque
ಠ_ರೃ
Posted 27-10-2024 19:01 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 27 oktober 2024 18:45 schreef SimsalaWim het volgende:

Voor anonimiteit vind ik best veel te zeggen, dat vind ik het moeilijke, hier. Maar met aantoonbaar iemand anders nadoen, etc., tsja... Het houdt dan wel op voor mij.

Als iemand onaantoonbaar iemand anders nadoet vind ik het ook niet OK natuurlijk, maar dat is nog moeilijker op te lossen zonder vergaande privacyschendingen.

spectre
Usericon van spectre
Posted 27-10-2024 19:07 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

quote:
Op 27 oktober 2024 18:45 schreef SimsalaWim het volgende:

Dat doet echt iedereen hier, of begrijp ik je niet?

Natural Disaster
The Dude
Posted 27-10-2024 19:09 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

quote:
Op 27 oktober 2024 19:01 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Voor anonimiteit vind ik best veel te zeggen, dat vind ik het moeilijke, hier. Maar met aantoonbaar iemand anders nadoen, etc., tsja... Het houdt dan wel op voor mij.

Als iemand onaantoonbaar iemand anders nadoet vind ik het ook niet OK natuurlijk, maar dat is nog moeilijker op te lossen zonder vergaande privacyschendingen.

Maar er wordt niks aan gedaan. Ja, in het begin zijn er een paar van die kloon-accounts gebant, maar dat is het ook wel.

Sater
Usericon van Sater
Posted 27-10-2024 19:09 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

Wim gebruikt wel een nickname, maar is verre van anoniem voor de gebruikers hier.

one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe

KwelgeestIV
Haat is een deugd!
Usericon van KwelgeestIV
Posted 27-10-2024 19:09 by KwelgeestIV Wijzig reactieProfiel van KwelgeestIVQuote dit berichthttp://https://www.last.fm/user/kwellie

quote:
Op 27 oktober 2024 19:07 schreef spectre het volgende:
Dat doet echt iedereen hier, of begrijp ik je niet?
Wim niet. Voorheen wel meer mensen niet.

"Yalla ya Nasrallah, we will fuck you Inshallah, we will return you to Allah, with the entire Hezbollah" https://www.last.fm/user/kwellie

Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com