|
Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 | ||||
Auteur: |
|
|
Michael K. Williams The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
Omar no longer walkin'... |
|
Weer een junk minder. Je moeder. |
|
Beiden. Ik geniet er oprecht van als volledig misbare mensen waar ik me aan erger dood gaan. Je moeder. |
|
Allard van der Kuip. Voormalig drummer van oa Caedere, Detonation en Grindpad. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote:Hoe heb je je ooit weten te ergeren aan een Hollywood acteur? |
|
quote: Weinig voor nodig, ik zie drugsgebruik, dat is genoeg. Je moeder. |
|
Dat lijkt me lastig door het leven gaan. Kijk je wel nog films? |
|
Nope, nooit eigenlijk. Je moeder. |
|
François Boulangé Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: De partner van mijn tante, geloof het of niet. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
quote: Het komt wel erg dichtbij nu. https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ |
|
De goeiste Lingo presentator ook nog eens. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
quote: Nee joh. 'Cumshot' Lucille all day long. https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ |
|
Lol, ja, dat was ook mooi. Bij Jensen was ze ook wel eens, ook lachen. Ik vond Francois ook wel geinig, omdat hij zo onlogisch als presentator van een spelletje in de tv studio was neergepletterd. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
1.60, 1.65, 1.60, 1.65, 1.60, 1.65, 1.60, 1.65, 1.60, 1.65, 1.60, 1.65, 1.60, 1.65, 1.60, 1.65 Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: Een van de weinige vrouwen die niet hard voor me wegrent ook. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote:Even normaal doen tegen Nance. |
|
Robert ten Brink was toch echt wel de beste... |
|
Ik kijk ook nu nog liever naar Nance dan naar Robert ten Brink. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Dat lijkt me zo'n enorme lul. Maar: https://www.telegraaf.nl/entertainment/145236778/robert-ten-brink-francois-is-de-echte-mister-lingo "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Clive Sinclair Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Andrea Haugen van Hagalaz' Runedance, Nebelgexe, Aghast. Ex van Samoth van Emperor. Slachtoffer van de boogschutter in Noorwegen. What a waste, echt niet goed van! Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |