|
Dit topic is 30 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Zegt ook niet alles als je ziet hoe die tegenwoordig uitgevoerd worden. Maar heel veel sterkte. Dwazen die menen wijs te zijn, zijn de ergste dwazen. |
|
quote: Niet zo chique om je onderwater-wappie prietpraat hier te etaleren. Daar zijn andere topics voor. |
|
Vergeef me mijn naargeestige gevoel voor humor. Maar ik moet erg hard lachen om een gitarist die per ongeluk onder een tram komt, en dat zijn band dan Faal heet... Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Dwazen die menen wijs te zijn, zijn de ergste dwazen. |
|
Deugen kun je natuurlijk vrij in elk topic doen. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Ik las het op de facebookpagina van zm. Ik kende hem niet en de band ook niet echt. Aparte comment aldaar. Ben je dood, krijg je dit. Maar ik zal het wel niet goed begrepen hebben. "Hier wordt ik toch wel even stil van. Je stond me altijd wat stiekem aan te staren, maar sprak me nooit aan. Je zag er zeer onverzorgd uit wat ik best wel vies vond. Maar je bent veel te vroeg gestorven " [Dit bericht is gewijzigd door SimsalaWim op 12-12-2024 21:14] Leef met vlag en Wimpel, maar hou het simpel. |
|
Merkt ie niks meer van. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Rip verder. Te jong. "What a fantastic song video. I'm driven to tears. Hail Satan!" |
|
Hij was de enige die er misschien wat aan had gehad. Nu is het vrij zinloos, achteraf gedoe waar niemand bij gebaat is. Maar misschien is het hartstikke goed bedoeld. Ik ben een hork en niet goed in empathie en en zo. [Dit bericht is gewijzigd door SimsalaWim op 12-12-2024 21:25] Leef met vlag en Wimpel, maar hou het simpel. |
|
RIP |
|
O, wauwie. "Dat nep account hier Britt Hofmans is het account van zieke stalker Martijn Akkermans. Een stap te ver gegaan door over zo'n geweldige vent als William te beginnen." Leef met vlag en Wimpel, maar hou het simpel. |
|
Henk de Roo Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
De Zwitserse snowboardster Sophie Hediger is op 26-jarige leeftijd om het leven gekomen bij een lawine. Te jong. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
56 oid is beterder? Leef met vlag en Wimpel, maar hou het simpel. |
|
Casey Chaos, zanger van Amen en Scum. Vox Clamatis in Deserto |
|
Desi Bouterse Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Jimmy Carter Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Eric Carlson, ook wel "bekend" als Sickie wifebeater van The Mentors, is overleden op 66-jarige leeftijd... “If you think the economy is more important than the environment, try holding your breath while counting your money.” – Professor Guy McPherson |
|
Leef met vlag en Wimpel, maar hou het simpel. |
|
Formule 1-fotograaf Peter van Egmond Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Joost den Draaijer Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
David Lynch… |
|
De wereld weer een stukkie minder leuk. Blij dat hij nog een seizoen Twin Peaks heeft kunnen maken. Since 20-03-2003. Filosofem/psychonaut/ex-filosofem| https://www.last.fm/user/with-no-name | Official Autist |
|
Komt wel aan, de dood van Lynch . Hij had gerust nog wat meer films en muziek mogen maken. Maar was blijkbaar al langere tijd ziek, te ziek om nog buiten te komen. Was blijkbaar een verstokt roker. [Dit bericht is gewijzigd door PandroidJack op 17-01-2025 5:54] The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
Dit topic is 30 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |