![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 34 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 | ||||
Auteur: |
|
|
De dag die je wist dat zou komen... ![]() leef met vlag en wimpel, maar hou het simpel ![]() |
|
![]() http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." ![]() |
|
Voorspellende gave ? ![]() ![]() |
|
Brian Montana, de originele gitarist van Possessed, is doodgeschoten door de politie. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe ![]() |
|
Topbasketbalster Milou Dekker (33) Twee dagen geleden al, maar veel te jong dit. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
Jan Terlouw (93) Laat het los. Sluit het boek. Kies voor jezelf. Het ga je goed. ![]() |
|
De schrijver? "Succes lijkt in de toekomst te liggen." ![]() |
|
Ook. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." ![]() |
|
Hans Wiegel one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe ![]() |
|
George Wendt, an American actor and comedian who earned six consecutive Emmy nominations for his performance as Norm Peterson on the beloved NBC comedy series “Cheers,” died Tuesday morning at his home. He was 76. leef met vlag en wimpel, maar hou het simpel ![]() |
|
Jeffrey en Emma ![]() Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
Je vergeet hun vader. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
Oja, die heeft ook het bijltje erbij neergegooid. ![]() one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe ![]() |
|
quote: Volgens het nieuws heeft die de kinderen ontvoerd. Ergo, op dit moment geen empathie voor die mafklapper. [Dit bericht is gewijzigd door Natural Disaster op 21-05-2025 19:36] Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
quote: Ik wachtk wel eerst even het achterliggende verhaal af. De diagnose 'mafklapper' natuurlijk wel de makkelijkste verklaring maar als buitenstaander weet je totaal niet wat er daar mee heeft gespeeld. Voor het zelfde geld is er bij die man iets geknapt omdat hij door zijn ex tot op het bot financieel wordt uitgekleed of wordt hij in een poging de omgangsregeling tot een minimum te beperken onterecht van misbruik beschuldigd. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
Oh, ok. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
quote: :’) ![]() |
|
Geen onredelijk standpunt van XXL, toch? Wat hij gedaan heeft/lijkt gedaan te hebben is verkeerd, natuurlijk. Volgens mij ziet XXL dat ook. Het waarom is dan weer iets anders. Dat vergeeft de daad niet, maar kan wel zeggen hoe we dit soort tragedie voorkomen. En het is goed om daar bij stil te staan, zoals XXL doet, waarom gebeurt dit? Dat verontschuldigt de dader nu niet, maar kunnen we zien hoe we dit verder voorkomen. No dogs, no masters. ![]() |
|
Als dat zijn standpunt was, is dat niet onredelijk. Maar dat staat er niet. Het ging om empathie (of om de kwalificatie 'mafklapper', dat is niet duidelijk), en dat hij dat laat afhangen van het achterliggende verhaal. Al werd hij gedwongen om naar Alestorm te luisteren.. ![]() |
|
quote: Ah, bon. Ik laat het verder aan XXL (niet dat ik anders kan.) [Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 22-05-2025 19:05] No dogs, no masters. ![]() |
|
Ik denk dat AG de winnaar is van het spelletje 'Haal de ware betekenis uit het stukje wartaal van XXL' Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
Nah, zo onduidelijk staat het er in mijn optiek niet. Ik haalde er dezelfde betekenis in elk geval uit. En inderdaad niet om de daad goed te praten, maar een mens kan door allerlei omstandigheden tot het uiterste gedreven worden en op een hele rare manier knappen. Natuurlijk is het ontvoeren van kinderen niet goed te keuren, maar inderdaad eerst maar eens het hele verhaal afwachten. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." ![]() |
|
Dan begreep ik je bericht verkeerd. ![]() ![]() |
|
Ach. Ik ben me er van bewust dat dingen in mijn hoofd nog wel eens anders klinken dan ze daarna door andere mensen worden opgevat. ![]() Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
![]() |
Dit topic is 34 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |