|
Dit topic is 25 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 | ||||
Auteur: |
|
|
Veel sterkte! The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
Probeer er over te praten met collega's, vrienden of kennissen. Probeer te voorkomen dat er ergens iets gaat broeien. |
|
Gecondoleerd! "What a fantastic song video. I'm driven to tears. Hail Satan!" |
|
Gecondoleerd. bub |
|
Bedankt mannen (toch?). Echt een fucked up situatie, zoiets. En dan besef je ineens ook dat zoiets, statistisch gezien, ook 'gewoon' twee keer per dag in het normale verkeer gebeurt - dag in, dag uit. Je kunt er niet van in angst gaan leven, maar het zet je (in ieder geval mij) wel weer even aan het denken. Dat zijn toch iedere dag weer twee enorme drama's voor een flink aantal mensen waarvan een deel waarschijnlijk vermijdbaar was geweest. Bah. https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ |
|
Sterkte |
|
quote: Ja, dat snap ik. En wat ik al zei: je kunt er ook niet van in angst gaan leven. Sterven ga je toch. Maar ik kijk dan in dit geval wel ineens even heel anders naar dingen die ik in het verkeer goed zie gaan, die ook zomaar he-le-maal mis kunnen gaan. En dat is raar, want als gevolg van een stukje beroepsdeformatie kijk ik altijd al op die manier naar verkeerssituaties. Maar de lading is nu even anders, in plaats van het zuiver analytische van wat er had kunnen gebeuren, ben ik me nu even heel erg bewust van wat dat aan menselijk leed had kunnen opleveren. https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ |
|
Er is zon programma op tv, dashcam desasters of zo. Ai ai ai. Kan je het zelf hartstikke goed doen op de weg. Komt er ineens een debiel op je af die het wel verprutst en dat dan ook voor jou. Heel naar. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Ja, het is net alsof je nagenoeg niets wat je in je leven tegenkomt daadwerklijk onder controle hebt. Al is de gedachte dat dat wel kan enorm geruststellend, en dus ook begrijpelijk. Wees als Elsa, let it gooooooooo. |
|
Kijk die quasi-filosoof. Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden. |
|
Gecondoleerd, Negatieveling. I wish I was a butterfly || Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Andy Rourke, bassist van The Smiths. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
RIP Kirk Arrington. Voormalig drummer van Metal Church. bub |
|
RIP Mark Adams Voormalig bassist van Saint Vitus |
|
Tina Turner Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Schoonebeek Deathfest is definitief ten einde. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Tony McPhee (Groundhogs) |
|
Ted Kaczynski That we build great walls, but for our sins. We open up the gates and let the assassins in. |
|
Vox Clamatis in Deserto |
|
Ik neem aan die rijke stinkerds in die duikboot. De zuurstof zal op zijn. The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
Dat stinken duurt nog even. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Als ze nog in leven zijn hebben ze zeker allemaal 1x gepoept. |
|
Sowieso van angst. Wat een ellende. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Stel voor je bent de laatste die dood gaat. Zit je dan, met je paupercontroller. |
Dit topic is 25 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |