![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 34 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 | ||||
Auteur: |
|
|
Echte metal edgelords geven sowieso niets om het leven van kinderen dus dan maakt het al dan niet vergoelijken van misdaden ook niet uit. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe ![]() |
|
"Vertel me dat je het punt niet begrijpt zonder me te vertellen dat je het punt niet begrijpt." Ik geloof dat iedereen het hier verder ook keihard afkeurt wat er gebeurd is. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." ![]() |
|
quote: Shit... Hoe ga ik dit aan m'n kinderen uitleggen... No dogs, no masters. ![]() |
|
Dat zou je dus ook niets moeten deren. ![]() one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe ![]() |
|
quote: Ja, nee... Ik hou van paradoxen, maar dit ![]() No dogs, no masters. ![]() |
|
quote: Fuck het ook, ze zijn ook gewoon vervelend. No dogs, no masters. ![]() |
|
quote: Je verwacht het niet. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
Nee, ze zijn heel lief ❤️ No dogs, no masters. ![]() |
|
Ja, en de nieuwe paus is een Indiase eskimo. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
Rick Derringer ![]() |
|
Haat is een deugd! https://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
quote: Je mag een keer komen oppassen, kun je zien dat m'n nageslacht beduidend minder vervelend is dan ik ben ![]() No dogs, no masters. ![]() |
|
Kun je nagaan hoe vervelend jij bent. ![]() Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden. ![]() |
|
quote: Nou, vertel maar. No dogs, no masters. ![]() |
|
quote: ![]() ![]() |
|
Loretta Swit Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
Brian Wilson van the Beach Boys. leef met vlag en wimpel, maar hou het simpel ![]() |
|
Nee nee, ho. Fout. Het is Steve. Of in elk geval wás. Vraag maar aan meneer Faasen. quote: RIP Brian. Zo Pet Sounds maar eens opzetten, gewoon omdat het kan. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." ![]() |
|
Douglas McCarthy van Nitzer Ebb. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe ![]() |
|
Sly Stone "Succes lijkt in de toekomst te liggen." ![]() |
![]() |
Dit topic is 34 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |