![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Frank Caprio (lieve rechter meneer) Het is de lichtinval ;') ![]() |
|
quote: ![]() "Succes lijkt in de toekomst te liggen." ![]() |
|
![]() ![]() |
|
![]() ![]() |
|
Jürgen Bartsch van Bethlehem one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe ![]() |
|
Lucia de Berk aka Lucia de B Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
Op 63 jarige leeftijd na een kort ziekbed zie ik. Waarschijnlijk gewoon helemaal naar de tering gegaan door "alles". Wat dat mens allemaal heeft meegemaakt zeg. Winter is coming ![]() |
|
[Willem Engel] Was ze geprikt? [/Willem Engel] Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
Graham Greene Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
Giorgio Armani Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
Mark Volman. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." ![]() |
|
Rick Davies (Supertramp). http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." ![]() |
|
Vorige week ofzo al een voormalig drummer van Sodom meen ik. Edit: Atomic Steifffff [Dit bericht is gewijzigd door Natural Disaster op 08-09-2025 12:22] Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
Allen Blickle (42), de drummer op de eerste drie Baroness platen. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe ![]() |
|
Ik was toevallig gisteren aan het kijken wat er met de voormalige Baroness-mensen aan de hand was (qua muziek, dit nieuws was er nog niet...). Hij was een van de twee (drie?) die na het busongeluk niet teruggekomen is in de band, maar wel zo belangrijk was voor het begin van Baroness. En daarmee voor hun beste tijd, wat mij betreft. Tragisch, veel te jong. No dogs, no masters. ![]() |
|
Volgens mij zijn drummer en bassist toen niet teruggekomen. Tweede gitarist is pas later vervangen door Gina. Red en Blue draai ik in beperkte mate met plezier, maar Green/Yellow is mij al een beetje te veel - ondanks een paar heel goede nummers op dit plaat. Zang staat me vanaf daar ook steeds meer tegen. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe ![]() |
|
quote: Ah, ja, dat zal het zijn. Gina is wel heel goed als gitarist. Houdt voor mij ook ergens daar op. Blue was eigenlijk al te lief geworden. No dogs, no masters. ![]() |
|
quote: Waarvan akte: one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe ![]() |
|
quote:Blue is een beetje blue.. Haat is een deugd! https://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
Charlie kirk ![]() Het is de lichtinval ;') ![]() |
|
Was je fan? Ik had nog nooit van die kerel gehoord. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe ![]() |
|
Ik herkende die kop van korte filmpjes op social media. Beetje moeilijk activistisch doende meneer met meningen over dingen waarvan ik dan dacht, gast, laat die mensen gewoon. Maar goed, dat is natuurlijk geen reden om overhoop geschoten te worden. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." ![]() |
|
'Kende' hem, geen fan, maar gewoon een stem in het publieke debat. Extreem treurig dat hij zo omgelegd is. No dogs, no masters. ![]() |
|
Maximum aantal reacties is bereikt. Dit topic is automatisch afgesloten door Slotje ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |