|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: waarschijnlijk uit een fabriek |
|
Deze maar dan in 't zwart. Gebruik ik in Opticum en Endymion. Gitaarversterker, gebruik ik eveneens in Opticum en Endymion. Effect voor den gitaar. Deze gebruik ik in Lost Highway. Gekregen van de drummer van Lost Highway. Bassversterker. Shure-Microfoon, gebruik ik bij alle bands. Dat is het zowat. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
Wahahahaha Gave familiefoto Dennis ROFLMAO |
|
quote: Lief he |
|
Ik heb ook wat fotootjes gemaakt van mijn elektrische gitaren. |
|
mooie collectie |
|
Kan mn basgitaar niet op t internet vinden |
|
Hey Rank, welk is je favoriet? ik heb 1 soortgelijke strat, wel nog met floyd rose trem Voor de mensen die het op een rij hebben: Er is geen rij. |
|
Vette gitaren Rank! (geld over?) |
|
quote: Mijn favoriet is de Jackson Randy Rhoads. Eigenlijk speel ik bijna altijd op die. Vet trouwens een Strat met Floyd Rose! Laat eens een foto zien . Ik heb trouwens geen geld meer over Vintersorg . |
|
ik zla es kijken volgende keer als ik iemand op straat tegenkom met een digitale kamera, heb geen scanner en geen digitale camera, ik ken zo wel een paar mensen, zal mijn best doen Voor de mensen die het op een rij hebben: Er is geen rij. |
|
quote: Yamaha Drop 6? |
|
wihaa! net 2 fototjes gemaakt van m'n nieuwe bas! foto's van drumset komen ook nog wel eens [Dit bericht is gewijzigd door Wishmaster op 13-01-2003 17:00] |
|
Na heeeeeel veel oefening kan ik er eindelijk op spelen. |
|
Heehehhe gave triangel . Mooie bas trouwens Wishmaster. Is ie nou donkerblauw of gewoon zwart? En wat is het voor een? |
|
quote: thnx die van jou mogen er ook zijn! maar 't is een Bc Rich platinum, hij is over gesopoten, hij is dus mat zwart ergggg vet em dat voor 100 pleuro! te gek!!! |
|
ff serieus. Yamaha RGX Line 6 flextone II |
|
Vergat er nog 1. |
|
Zo, hier een foto van mij (we hebben een groot gedeelte maar weggelaten, was een behoorlijke kut foto ) en mn jackson: Ik, Wil Schuurman |
|
quote: aha en hoe bevalt uw Yamaha u ? Voor de mensen die het op een rij hebben: Er is geen rij. |
|
Tis een heerlijk gitaartje alleen het stemmen Verder echt een heerlijk ding. |
|
Ah die LINE6 heerscht.. die nieuwe heerscht ook.. wel enorm prijzig ! Maarja, wel tof dat je 'em dan op twee compleet verschillende versterkers kan aansluiten.. de een een keiharde metal distortion en de ander maar blijven wah-wahen ! GoAF ! Ik, Wil Schuurman |
|
Mijn gitaar heerst zo enorm dat ik 'm nog maar een keer post. Ook 1 met mij in actie! |
|
waar zijn je sharkfin inlays gebleven? |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |